2014年12月26日星期五

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 26-DEC-2014 )

野菜餅烏冬

飛魚籽軍艦 / 海膽墨魚軍艦 / 芥辣八爪魚軍艦
海鹽赤海蝦 / 三文魚壽司 

蟹肉三文魚籽

鵝肝壽司

三文魚手卷 / 軟殼蟹手卷


彩虹

三文魚腩壽司 / 吞拿魚壽司


炸蝦天婦羅壽司

中華沙律

里奧大人只配給一隻手指甲 size 嘅 wasabi 比我

( 26-DEC-2014  FRI )

好嘢   今日又係假期   瞓到 10 點起身 lu ~

諗住唔係尋日就今日行山   但天文台話今日仍然會落雨   咁唔行喇   改為 shopping ~

食完早餐   最後決定去荃灣   因為我幾鍾意行荃灣呢 d 舊區   好多 "林沉" 嘢買 ~

好有聖誕氣氛咁噃





番到屋企沖完涼就出發 lu   今晚約咗家姐   所以都要爭取時間   哈 ~

面對現實搭地鐵啦   我成日同里奧大人講話不如搭 van 去官塘   再搭 van 仔去荃灣   因為我真係好憎搭地鐵   不過佢話仲嘥時間喎 ~

我只係識去剪髮表妹果頭咋   但我記得去佢果度係經過一個商場   咁就去行下啦   都有幾多嘢睇咁 ~

里奧大人主攻買 Cord   我就主攻買衫同鞋   咁我無興趣睇電話嘢   佢又無興趣睇女人嘢   咁我話分開行   行下行下我見到有 Burger King   咁就約定里奧大人去 BK 等   之後我行咗唔知邊   開始有 d 驚喇   因為我搵唔番 BK   正想打比里奧大人   估唔到行多幾步就迎面見到佢   我當堂定啦   哈 ~

我話買完對 boot 就去食嘢   因為我驚一陣搵唔番間舖頭呢 ~ 


蘑菇雙層芝士安格斯牛堡 - 激死我呀   我其實想食華堡   咁上次喺山頂華堡係 5 號   所以我話 5 號餐   但買嘅時候都覺得好似唔係呢個名   點知坐我地隔離嘅男人食華堡餐   我先知自己叫錯呀   嗚嗚 

雙層燒烤煙肉堡

2 點喇   里奧大人話餓喎   咁去 BK 食嘢啦   食完又再食過 ~    

好開心呀   買咗 3 件長 tee 比自己   再買咗 2 件衫同隻杯比家姐   最開心人人有份   我覺得買嘢比人係好開心   因為妳見到佢開心嘅樣   妳就會更加開心呢 ~

買完嘢都係 3 點半   咁去搵剪髮表妹   本來諗住買豪大大雞粒比佢食   比個驚喜佢   不過最後都打比佢先   因為豪大大無咗   唔知佢想食咩嘛   佢話想要杯梅子綠茶喎   我成日整鬼佢架   間唔中會打電話比佢   叫佢望出面   佢真係次次都望   之後就會鬧爆我   嘩哈哈 ~

咁里奧大人話頭先唔太飽喎   諗住睇有咩小食啦   不過又唔啱食   所以直接去搵表妹喇 ~

假期無咩人   所以可以坐低傾計   加埋佢個 frd 一齊傾   傾呀傾   佢地問我去咗邊個商場行   我話新之城   衰表妹叫個 frd 唔好信我呀   話我求其 up   因為佢知我唔認路嘛   我之前搵佢幾次都係問警察點去架   佢話我痴線   駛唔駛問警察呀   我話警察成日行 "必"   問佢地實識啦 ~

傾呀傾   傾到 5 點 15 分   係時候要走喇 ~ 

搭 van 仔番屋企   20 分鐘唔夠就出到九龍灣   勁正   咁買埋暖手器同喇叭同就番屋企喇 ~ 

暖手器 ( $109 ) - 都 OK 架   差電 10 分鐘   可以暖到 2-8 個鐘  個 range 都好大下噃   但我試咗啦   兩個鐘已經唔太暖囉   不過算啦   菇場真係好鬼凍   手指僵硬哂真係好辛苦   呢個真係一年四季都啱用呀

感應喇叭 ( $229 )   唔駛插線勁正啦   擺部手機喺頂   咁就可以聽歌   擺喺廚房最好   一路聽歌一路煮嘢最開心    

今日唔知點解腳痛呀   之後行幾個鐘都唔痛架喎   唔通酒精入骨所以痛 ?!   哈   不過應該唔會啦   飲果半杯 Balieys   又唔係白蘭地 ~

今晚同家姐去元氣   好感恩有卡位坐呀   咁樣傾計舒服 d   唔駛成日擰埋臉傾   哈 ~

7 點食到 8 點   今晚我話輸咗請食飯   但唔想玩猜情尋   家姐話玩劃鬼腳   咁佢地叫我劃   我劃到里奧大人請   不過佢簽卡   用哂 d cash dollar   咁咪即係 free dinner   又好喎 ~      

即番屋企整電話喇   不過無話比家姐知   但叫佢帶齊電腦如 Tab   話幫佢 update 嘢   咁我地又將電話同電話套包埋一齊   變咗一個大盒咁   家姐以為係相架   因為佢知道我記得佢想買相架   咁佢拆禮物嘅時候   見到 d 電話套覺得好奇怪   之後見到部手機就勁開心啦   不過我話係二手   但佢都一樣咁開心   因為佢話玩釣魚   條魚都大 d   好玩好多呀   哈 ~

一睇已經好鍾意   咁家姐成日話想買杯   咁就買比佢啦   咁啱呢間嘢做限時特價   樣樣都係 $39 咋   所以即買

佢地整嘢   我就沖涼先   之後睇 "來生不做香港人"   我仲追埋 "上班族楚漢誌"   又係好好睇   我真係好耐無追劇喇   仲要係 10 點先做呢   對我黎講係夜架喇   因為睇埋都 11 點嘛 ~

今晚又飲 Baileys 喇   但一定要加冰   之後比埋家姐飲   佢話幾好飲喎   差唔多飲哂成杯   之後仲懶勁   話想飲 d 唔加冰   不過我無比佢飲呀   差唔多 10 點左右   佢無啦啦話塊臉好慶呀 ?!   係咪紅卜卜 ?!   我話直頭成個關公咁啦   條頸都紅哂呀   哈 ~

里奧大人叫我加 3 粒冰   我加夠 8 粒呀   哈   

最搞笑係我之前叫佢幫我交稅   咁佢就會有 d 唔知咩 coupon   佢話諗住今晚喺我屋企用 PPS 過數    咁多個人聽住 d number 無咁驚   之後里奧大人話叫佢聽日先交   依家大家都醉燻燻   我覺得里奧大人最搞笑啦   用 "醉燻燻" 形容   人地唔知   以為我地劈酒   但其實我地 1 杯加冰 Baileys 三個人飲   哈哈 ~

11 點幾先搞掂呀   等埋家姐番到屋企 whatsapp 我安全到埗先瞓 ~

睇多陣電視   12 點幾自己瞓先   聽日要番工嘛 ~

沒有留言:

發佈留言