2014年12月25日星期四

大家樂 @ 官塘 ( 25-DEC-2014 )





( 25-DEC-2014  THU )

今朝 9 點已經醒咗   不過懶床到 9 點半起身先   咁里奧大人就 10 點起身喇 ~

上星期諗好咗今日去行山   點知落毛毛雨   睇黎仲要係長命雨果隻   丫   我個心都落緊雨喇   嗚嗚 ~

好在里奧大人會有 PLAN A 同 PLAN B   所以可以即轉 PLAN   哈 ~

落去食早餐   之後番屋企沖涼   抖陣   差唔多 12 點就出門口喇 ~

五香肉丁好辣呀 @@



搭巴士出旺角   點知勁塞車   1 點先出到去旺角   好後悔無搭 van 仔呀 ~

里奧大人決定自己買 Note 4   咁將部 Note 3 比家姐   家姐最開心啦   佢一早講好話如果里奧大人唔要部 Note 3 就比佢   佢咩都要   哈哈   家姐次次都用里奧大人二手嘢   但如果作壞嘅就唔會比佢嘅   靠害咩   哈 ~

其實我本身諗仕買部 Samsung Grand 比家姐   好似都係 $2300 左右   咁叫做新機嘛   咁里奧大人話佢比部 Note 3 家姐好過   佢又可以買新機   一舉兩得   咁是但啦   我對手機無咩研究   好唔好真係唔知架   次次都係里奧大人買咩比我   我就用咩架喇 ~ 

去咗星際買 Note 4 同 1 張 SD Card   之後我又買埋相機套   再行一陣   原來都 3 點   咁就要快 d 去食嘢喇   今日好忙   要好好利用 d 時間 ~

我嘅豬軟骨小鍋米線 ( 小辣 ) - 上次食小辣係唔酸唔辣   咁依家黎講就啱哂我啦   唔想咁刺激

里奧大人嘅紫菜豬腩肉小鍋米線 ( 中辣 ) - 我同里奧大人講話小辣無味   佢都認同架   所以佢叫中辣   點知今次好辣   哈哈   本身佢飲凍檸茶架   後尾佢再叫多杯凍奶茶解辣   仲飲哂成杯   勁呀   

之後即搭的士去深水埗探媽咪朋友 fat fat   因為我買咗條頸巾比佢   同埋順便比個福字月曆比佢呢   去到都 4 點 lu   咁坐陣傾下計   5 點走 lu ~

同里奧大人再去埋高登睇喇叭   之後佢又買多張 SD Card   話平過頭先買果度喎   車   佢咪一樣買買買 ~

買完即搭地鐵去官塘喇   今晚約咗媽咪同家姐食嘢   不過要里奧大人推媽咪   其實媽咪行到嘅   但落雨濕濕   咁佢又會行得慢   所以叫里奧大人推就最好   可以快好多   哈 ~

咁啱我地同家姐都 6 點半到大家樂   去到啱啱有位   好感恩呢 ~

食食下嘢   家姐無啦啦話姐夫唔想要部紅米   想轉部細 d 嘅電話   咁將部紅米比家姐   我同里奧大人聽完之後都驚啦   特登買部 Note 4   之後將部 Note 3 比家姐家嘛   所以我同里奧大人同家姐講   話我地幫妳睇有咩電話   妳地唔好買住   哈 ~

食完就番媽咪屋企坐陣   8 點幾走喇   家姐車我地番屋企   咁樣快好多 ~      

番屋企即沖涼   之後叫里奧大人都好即沖涼喇   因為今晚要飲 Baileys   里奧大人強調話 係 17% Alcohol   我話我後生都成日飲啦   懶勁話咖啡奶之嘛   不過依家年紀大喇   飲咗幾啖呢   成身火熱   又酒精上腦勁眼瞓   我又衰喎   無加冰   之後都頂唔順即刻雪幾粒冰   唔係真係飲唔到   好啦   咁我再飲幾啖啦   整頭有胃酸倒流感覺   真係唔知心口定個胃勁痛   個背脊又勁痛   果一刻我直頭想話入醫院添呀   痛到呢   好在企一陣之後無咩事咋 ~


飲杯酒啫   都好似好辛苦咁   嘩哈哈哈哈哈哈哈   仲有大半枝點算好呀 ~

其實咖啡酒都好特別   酒精會令人眼瞓   但咖啡又會令人提神   咁所以頭先有 d 眼瞓   之後鬼打咁精神   所以今晚 1 點先瞓到呀   好在聽日放假咋 ~   

沒有留言:

發佈留言