2014年12月20日星期六

富豪東方酒店 ( 儷廊咖啡室 ) @ 九龍城 ( 20-DEC-2014 )

三文魚刺身好多筋呀   壽司飯唔掂   串燒好鞋好韌   咁諗住飲碗熱湯抵底   碗龍蝦湯鹹到呢   之後問兒生女   佢都話好鹹呀   食第一碟咋   已經知出事   哈哈

呢碟係里奧大人架    之後佢食 d 咩都無影 lu   


蒸石斑魚 / 日式煮牛扒 - 兩樣都好 "鞋 "   牛扒仲要好韌添 @@   仲衰過我煮   嘩哈哈
椰菜仔 - 食到最後苦嘅 @@   但上網睇睇過人地話煮椰菜仔食   最後係有苦味

片皮鴨 - 大塊到呢   又係好 "鞋"  

翡翠螺多沙   凍蝦係霉嘅

雖然知道壽司飯難食   但勁想食黃蘿蔔   所以先食咋   食埋呢碟之後   我無拎過任何嘢食 lu   我真係覺得所有食物都唔掂呀   其實我家姐都話呢間好難食   佢對呢間好有印象   因為佢朋友話請佢食自助餐   家姐勁鬼開心   點知呢間係咁難食囉   佢講嘅時候都 "乸" 埋哂塊臉架   依家真係好明白佢當時感受啦   哈      

無嘢好食   影下蛋糕咁啦







想食蛋白餅好耐   不過有 d 硬   肚臍餅果粒糖仲好味   嘩哈哈哈   真係咩料呀   無樣好食都好難得下喎   

馬卡龍   擺喺凍柜入面   因為係雪糕餡   我覺得全場最好食囉   食咗 2 個   仲有食咗 "蝦根" 雪糕   因為有我鍾意嘅焦糖味   但就好難 "北"   所以里奧大人幫我 "北" 咗半個雪糕匙咋

每人送 2 隻生蠔 - 大隻就大隻   但唔係咁新鮮咁   唔係脹卜卜嘅 

火焰雪糕 - 人圍我圍啦   之後我係咁嘩嘩聲   好玩呀   哈哈   因為 d 細路又跟住嘩嘩聲   勁搞笑

我 d 兒生仔女唔知我影到火燒呢刻   係咁講 "舅母妳影慢咗喇"   我話得喇   依家全場都知我影慢咗喇   哈哈

火燒後欄   哈哈

( 20-DEC-2014  SAT )

今朝家姐要去銀行搞嘢   所以尋晚就約定我食早餐   所以 7 點半起身 lu ~

咁我依家無哂數據   無得 whatsapp   咁就要用訊息聯絡啦   咁我 7 點 54 分開電話見到有訊息   見到家姐嘅訊息話已經到寶達   咁 8 點一定到唔到淘大 Delifrance   咁即打比佢   問佢邊度落車   佢話九龍灣地鐵站   咁我話轉去 Oliver's 食早餐   反正佢又送我坐車番工   咁唔駛佢行黎行去嘛 ~

咁我到德福廣場   見到前面個女人見褸好熟面口   之後再望佢個袋   原來係家姐   因為好小見佢行得咁慢   所以無諗過係佢囉 ~

咁我去叫早餐啦   叫完就同家姐講   佢都好快到德福喎   佢話唔算快啦   我話 5 分鐘咋喎   佢話咩呀   到寶達嘅時候係 7 點 45 分   到德福係咁上下啦   我話妳比我嘅訊息時間係 7 點 54 分喎   佢以為我講錯同睇錯   咁即比佢睇啦   真係 7 點 54 分 send 比架喎   原來訊息係用開機時間黎計嘅   咁就唔係咁好啦   如果我 8 點幾開機已未落樓   咁家姐咪等到傻 ?!  




同家姐食下講下   9 點鐘即走   好在一落去就有 van 仔   9 點 15 分番到菇場 ~

頭先開咗支喺泰國買嘅潤唇膏   搽完之後覺得甜甜地幾好味   比家姐搽下   佢話都好味   咁比佢啦   咁番到菇場照下鏡   個咀唇好似有 d 紅色   個樣當堂好精神咁   之後無耐家姐打黎   問有無發覺個咀唇好紅   我話有呀   咁我之前唔 mark sure 個 sales 係咪講呢支潤唇膏有色   咁依家終於知係有色啦   最搞笑家姐話佢照鏡時個咀勁紅   好似發燒咁   講講下又幾似發燒   哈哈 ~

菇場唔忙呀   其實係有嘢唔願做   因為真係好無 mood 呀 ~

放工即走喇   搭 van 仔去 Mega Box   估唔到同里奧大人差唔多時間到   實在太好   唔駛等黎等去嘛 ~

去咗 Aeon 拎積分表   再行一陣就去食嘢喇 ~

豬骨湯拉麵

韓國泡菜豬肉鍋定食   仲以為無咩湯添

都幾辣   送飯一流   嘩哈哈   我覺得講送飯一流   好似男人咁


今次里奧大人倒得靚 d   無倒瀉

上次話里奧大人論盡倒瀉哂   原本真係會倒瀉   哈哈   

食完去超市買嘢   好感恩想買嘅嘢都做緊特價   仲要有 95折   感覺好似抵好多咁   最開心係買到張 Casablanca 嘅 B-DUCK 厚身珊瑚絨被   因為屋企得張薄身嘅珊瑚絨被   想買張厚身囉   最鍾意 d 質地係滑雪雪   又 soft   勁正呀 ~   

再買埋枕頭就搭 shuttle 番屋企   都已經 5 點 lu   抖多 1 個鐘就出門口喇   去到巴士站即有巴士   好感恩呢 ~

我同里奧大人食完雞煲邊爐之後就生瘀滋   到依家都未好番   要清下 d 熱氣

$168 送隻杯   仲要 95折   真係唔買唔得囉   今次講明聖誕節一定要飲呀

大三角朱古力 - 我叫里奧大人送比我食   因為我細細個嘅時候   爸爸成日買比我同家姐食架   兒時回憶呀   咁我同里奧大人講話好想喊   佢即刻話佢成日送嘢比我架啦   我話唔係因為你送嘢而想喊   係我好掛住爸爸想喊咋   懶叻   我之前已經買咗 pack 迷你   分咗一半比媽咪   今次就分咗 d 大三角比家姐


之前我買咗 1 包比里奧大人   $36.9 都算抵   點知依家 Aeon 買 $25 定 $26   我即刻顛咗啦   我話要買 1 包"鄧" 番勻條數呀   之後里奧大人話買 2 包啦   咁樣我會好過 d   哈哈

今晚里奧大人屋企做冬   Book 咗 6 點半富豪食 Buffet   因為可以坐耐 d   咁酒樓多數得個半鐘   次次都無時間傾計   同埋特別趕咁   一黎就黎幾個餸   好似想妳快 d 食完快 d 走咁   唔係咁鍾意囉 ~

食下傾下   今年佢地仲搞埋抽獎添   就係每 1 個人抽 1 個 number   咁抽到份禮物呢   就將份禮物比另 1 個人   到抽第 3 個抽獎時   其中一個兒生女見有人抽到份禮物係曲奇餅   就係咁話比舅父舅母   哈哈   我話想要嘛   佢好乘架   好記得有次燒嘢食   我叫里奧大人燒塊麵包比我食啦   佢燒到燶哂   我咪發脾氣話佢囉   之後兒生女無啦啦比塊燒得好靚嘅麵包比我呀   當時佢無話燒比我架   但佢睇到我話里奧大人囉   所以呢個兒生女係好細心   我果次做完手術   佢黎探我   我按住傷口想咳   佢已經企身拎杯水比我喇   里奧大人就掛住傾計   都係女仔細心 d   哈哈 ~

之後里奧大人同我講   話晴晴要寄聖誕禮物比我地   但原來係想寄錢比我地呀   因為佢幫人補習   賺到 d 錢就分哂比 daddy 媽咪姨媽舅父舅母呀   真係勁乖   咁當然唔可以寄錢啦   份禮物實永遠收唔到都似   哈哈   其實佢有呢份心意   我地已經好開心好開心架喇 ~

我抽到芒果乾   里奧大人抽到燕麥曲奇   Ritz 餅係 3 姑奶   佢話唔食   咁我要埋啦   嘩哈

我今次買咗頸巾送比爺爺麻麻同埋姑奶   佢地勁開心呀   因為無諗過我會送禮物比佢地嘛   其實我都驚佢地唔黎   但又唔想問姑奶   驚姑奶講比爺爺聽嘛   咁就無哂驚喜呢 ~   

話咁快就 9 點半 lu   我地同大姑奶坐的士走喇 ~

番到屋企即沖涼   睇陣電視   12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言