2014年12月17日星期三

麻麻爆辣雞煲 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 17-DEC-2014 )

麻麻爆辣雞煲 - 里奧大人係咁 "質 " d 辣椒   話出味 d 喎   依家佢真係食得辣過我喇   哈

呢嚿嘢好好食   唔知係咪魚腐呢

A 級安格斯肥牛

四寶丸

手唧蟹籽麵

蟲蟲煲

真係好似蟲

今次個唧袋個口好細   所以要用好多力去唧   咁唧哂之後   我發覺自己對手超污糟   d 手指係啡啡黃黃咁   好似拻完栗子咁   之後再望下個唧袋   d 字甩哂呀   哈哈   


用濕紙巾抹手   成張紙巾變哂色   勁呀 

( 17-DEC-2014  WED )

今朝 11 度咋   又唔係話好凍好凍   可能之前幾日有 d 熱啦 ~

隻左手好痛   仲以為自己瞓埋一邊所以痛   之後諗諗下應該係尋晚買餸拎得太重啦 ~  

勁餓呀   早餐要食腿蛋治呀 ~


菇場忙呀又   尋日先諗定今日要執好哂 d 手尾   點知又忙喎   執極都執唔完咁 ~

之前 8 卦叫我幫手整嘢   咁整到依家都未得閒整   咁佢又成日攞黎睇   我話擺番喺佢度啦   點知佢話唔制   話我會承機 "唔記得"   嘩哈   比佢識穿添 ~

食完 lunch box 就出去行   諗住行 d 有太陽嘅地方   但家姐上次無啦啦話我塊臉黑咗呀   勁驚囉   所以都係去 d 無咩太陽嘅地方行算喇 ~

4 點幾里奧大人 line 我話如果準時放工就去打邊爐   咁今晚打邊爐係最好時機嘅   因為天氣夠凍嘛   但其實我已經醃好咗豬扒囉   但見里奧大人咁想打邊爐   我都會陪佢食嘅 ~

忙到放工都未做完   今晚準時放工   因為好鬼攰呀 ~

去惠康買嘢   比我見到保利脫脂奶 $32.5 咋   激氣   我又太衝動喎   上次只去百佳   無去惠康睇   不過我都唔買啦   等媽咪飲完先再買   驚佢一陣突然間話唔飲   比番我飲就慘喇   我唔飲奶架   驚飲完皮膚敏感   到時又要睇醫生   咁包奶都好貴下囉 ~

6 點幾番到屋企   再打去問里奧大人係咪準時放工先   感恩佢話係呀   哈哈   所以我落去攞位喇   依家 d 人做冬   所以稻香都有好多人黎食晚飯   唔會留好多枱比人打邊爐呢 ~

里奧大人 7 點 15 分到喇   但今次隔離果枱超級勁嘈   特別係班女人講嘢超級勁大聲   我覺得嘈過街市添呀   可能樓底唔高   好應聲囉 ~

9 點走人   今晚唔徑步喇   因為沖完涼就要煲紅豆沙   但係留番聽晚先食呢 ~

今晚真係好凍   因為我洗完嘢之後對手係僵硬哂呀 ~   

凍呀   11 點瞓喇   umm   冬天最驚係上床瞓   因為張床單同張被係凍冰冰   但又唔想開暖毯   因為夜晚瞓瞓下會熱   如果開埋暖毯   驚出哂汗要走去沖涼呀   哈 ~

沒有留言:

發佈留言