2014年12月27日星期六

明輝茶餐廳 @ 九龍灣 ( 27-DEC-2014 )




( 27-DEC-2014  SAT )

今朝要番工   但起身又唔係話好辛苦喎   呵 ~

平時同里奧大人一齊行去地鐵站   我次次都行到冒汗架   但自己一個人行就唔會   所以我成日話里奧大人行得太快囉   不過佢話唔係   咁其實又唔算太快   只不過我係想慢行啫   反正大家都預早咗好多時間番到公司   唔駛咁急囉 ~

勁想食麵餐   但真係食唔哂   所以都係食三文治算喇   家姐好多時星期六就會喺屋企整三文治   佢話好好味   我話咪搞我   哈哈 ~


菇場無嘢做呀   上下網又放工   勁正 ~

去牛頭角藥房買完嘢就番屋企   經過戲院   睇到 "翻生侏羅館 Night of the Museum 3" 有好多位   仲係 7 點 50 分添   打比里奧大人   佢又聽唔到電話   所以番到屋企即同佢講   之後一齊去買飛喇 ~

今日去舖頭   所以又約姑奶食 tea   差唔多 2 點幾先出發   搞掂就一齊去食 tea ~





食完就去姑奶屋企坐陣   諗住搞掂啦   點知仲未得   咁里奧大人話去麥記食雪糕喎   咁鬼凍   我話食一兩啖架咋 ~


番到屋企都 4 點 lu   里奧大人就做下公司嘢   我就開機洗衫   之後就 hea 過 lu ~

抖到 7 點半就出發喇   睇戲一定要食爆谷   今次最勁   買大杯裝   不過食極唔完咁   都幾辛苦   哈哈 ~



呢套 "翻生侏羅館 3" 都幾好睇   之前 1 & 2 都好好笑架   今集幾好笑之餘   仲有 d 感人添啦   喊到我呢   好在係 happy ending 咋 ~  

睇完都係 9 點半   唔係好餓   但要食囉   驚半夜餓醒仲慘 ~

食完要即走喇   番屋企即沖涼   之後睇 "上班族楚漢誌"   原來今晚大結局   丫   無得睇佢地有 d 唔慣添 ~

今晚整 li 整 lu 又 12 點幾先瞓   真係唔得囉   太夜瞓   對身體唔好家嘛 ~

沒有留言:

發佈留言