2014年12月11日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 11-DEC-2014 )

荔芋油鴨煲

籠仔蒜香糯米蟹


紅燒乳鴿

竹笙鼎湖上素

( 11-DEC-2014  THU )

今朝覺得有 d 熱咁噃   同埋之前又落雨   有 d 潮濕嘅感覺   所以呢幾日都開抽濕機   仲諗住收埋去添 ~

呢排差唔多 8 點就會餓一餓   但到餐廳又覺得唔太餓   不過我都係食三文治   食唔落一個麵餐   如果唔係就可以多 d 選擇 ~

我鍾意咁切法   唔鍾意三角形切法

菇場唔太忙喇   只係執番 d 手尾   所以可以上網睇下嘢呢 ~

今日有 lunch box   食完又出去行   依家都習慣咗食完就行下   血氣好 d 嘛 ~   

無啦啦 4 點幾又忙   所以開行 turbo 做啦   今晚要準時放工嘛 ~


媽咪屋企坐陣   之後就一齊去嘉華   家姐又係 7 點左右到 ~  

丫   里奧大人 7 點 10 分打黎話放工   係咪咁邪呀   哈哈 ~

食完就番媽咪屋企坐   咁媽咪睇互動新聞台   家姐話唔想睇   之後媽咪想轉台比家姐睇啦   但最搞笑係媽咪話播新聞   佢 d 語氣係話緊個電視播完又播咁   家姐話新聞台梗係播新聞啦   哈   之後媽咪話買咗蘋果比我地   話 $20 個   但買 5 個就 $50   所以媽咪買 5 個   咁我話買 5 個即係半價 ?!   媽咪話唔係   係都要話係 $10 個   笑到我地肚痛   之後媽咪記錯紅蘋果先係 $20 個   買比我地 d 青林係 $10 個   佢仲強調話無講過 $20 個    我同家姐都話一開頭已經講 $20 個啦   暈 ~

今晚又拎湯同一個柿就算喇   本來媽咪仲買咗好多生果比我   不過我隻手仲痛   所以唔拎咁多喇 ~
媽咪話呢個係西班牙柿   要 $50 個   好貴呀

同家姐坐到 8 點半走喇   我趕住睇 "警界線" 大結局呀 ~

又要食乳酪   終於明白里奧大人話臨過期要食食食   係幾咁可怕呢

好在里奧大人幫手開機洗衫   我番到屋企即沖涼喇 ~

唔知做咩鬼   今日背脊同對手都好痛   真係唔按摩唔得   唔係會痛到瞓唔到架 ~  

勁眼瞓   所以11 點即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言