2014年12月9日星期二

麻麻爆辣雞煲 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 9-DEC-2014 )

麻麻爆辣雞煲 - 就咁當湯底都抵啦   $68 仲有 6 罐飲品   一個沙爹湯底都要 $58   仲要係無咩味添喎

A級安格斯肥牛 - 無牛味嘅

四寶丸 - 最鍾意樣樣有 d

手唧蟹籽麵 - 個唧口好細   里奧大人唧到手都軟


啤酒汽水   浸緊冰水浴   睇見都凍

( 9-DEC-2014  TUE )

今朝無咁凍   但都要着厚褸   因為夜晚會凍 d 囉 ~

食食下早餐   8 卦又話黎   咁即係西瓜上廠啦 ~


忙呀忙   做極唔完   不過都幾好   有 d 原動力番工   無嘢做真係好悶架   但當然又唔好樣樣都趕咁啦 ~

Lunch 出去食粥   今次走豬皮   但又比番 d 肉絲   下次叫佢唔駛比肉絲   我唔鍾意食呢 ~


里奧大人 4 點半喺上環見客   估唔到 5 點見完   之後打黎問幾點食飯   我話起碼 6 點 45 分啦   但就叫佢千其唔好食 tea   唔係一陣又話飽   食唔到飯 ~

我放工即走   咁里奧大人已經喺銅鑼灣 lu   咁我番到屋企都要 6 點幾   即打比佢   話不如今晚出去食   哈哈 ~

又係食雞煲打邊爐   因為唔想食壽司   同埋係我未餓嘛   十下十下最好   可以慢慢食 ~

我 5 點 52 分到咗稻香   勁早啦   哈哈   好在可以叫嘢食咋   咁里奧大人一黎到有得食   佢話勁餓喎   佢 6 點 10 分都黎到   真係好難得咁早見到佢呢 ~

食完都係 7 點幾   所以行陣商場   見到 Gundam 展   所以又去睇   因為里奧大人好鍾意 Zeta Gundam 架 ~


諗住 8 點 15 分去徑步   點知里奧大人話仲有 d 酒意   所以唔徑喇   做保健操 ~

抖陣就沖涼   可以坐定定睇 " 警界線 " 喇   真係好好睇呢 ~

雖然無煮飯   但都好攰咁   所以 11 點幾都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言