2014年12月13日星期六

PART 2/2 黃石家樂徑 + Paisano's Pizzeria @ 西貢 ( 13-DEC-2014 )

PART 2/2 

唔想咁早走   所以都係行下影下咁啦 ~

差唔多日落喇   所以行番出碼頭 lu





行咁出   睇見都驚   佢應該好 enjoy 咁釣魚


唔會攰咩 ?!?!

里奧大人話佢地迎面嘅都係着紫色情侶裝   咁啱嘅

我鍾意影花花草草   因為唔駛自己種   又有得睇   哈





乾花 ~~~~

無無聊聊用手指框住朵花黎影架   又幾得意喎   下次再玩下先

我 load 相嘅時候   無印象行過呢條路   以為自己咁無記性

原來係咁先啱

有小小嘅陽光照射 ~~~~

好嚇人呀   哈哈

沿途好多狗

如果唔係膠袋   而係.......   都幾恐怖


六角形幾特別





咩黎嘅呢 ?!





又再影先   好難得咁多鷹架

我地頭殼頂好多鷹呀   個個都停低睇   同埋影相

呢張正 d

起哂爪喇


姿態好靚呀

阿婆自己撐艇   應該去捉魚   得一個人   好似好危險咁噃

左邊隻船變咗好細隻


到碼頭 lu


行到差唔多 5 點半   突然想食好出名嘅菠蘿包   即企定定開 Google Map 啦   原來就喺隔離   好感恩呀   因為唔駛搵   哈哈 ~

去到有 5-6 個人排隊   到我買完   後面無人排嘅 ~

買咗 2 個新鮮熱辣辣出爐嘅菠蘿包   咁我地坐喺 d 櫈度食啦   因為唔想特登坐佢地 d 位而叫嘢飲   我地仲有支茶喺度嘛   里奧大人不嬲唔食菠蘿包嘅皮   同埋唔會熱辣辣咁食   我話難得新鮮出爐   梗係要即時食啦   個包真係好好味呀   好軟糯呢   里奧大人今次破戒成個食哂呀   佢都話好味   哈哈 ~      

我雙眼係咁望住盤菠蘿包   驚賣哂呀

即刻影張相先   因為勁想食   哈哈

我同里奧大人講   d 人話個菠蘿包好大喎   搵 d 嘢比我對比下啦   哈   但咁影都唔知影 d 咩   因為我驚里奧大人跌咗個包落地下呀

馬蹄蟹(學名 Limulidae),又叫(讀音:後)
譽為活化石。好多人以為佢係,但佢其實同蜘蛛蠍子三葉蟲係親戚。
最鍾意食軟體動物死魚佢哋響沙上爬行時,會用第一對鉗形嘅腳嚟搵食。然後用其他有毛嘅腳將食物擺落口。佢個口就係響身體中間。

經過海鮮酒家見到呢隻    我同里奧大人講呢隻係 "傲"   哈 ~ 不過佢就話係叫馬蹄蟹喎   一上網就 search 到   反而我未聽過馬蹄蟹呢個名呢   umm   我覺得佢好得人驚   同埋超勁肉酸   我次次第一時間都會諗起魔鬼魚條尾架   

食完就再去睇下有咩好食   因為想食埋嘢先番九龍灣呢 ~

行呀行   我聞到好香 Pizza 味呀   咁行去睇下啦   原來係我想食果間 Paisano's Pizzeria   因為之前喺尖沙咀想食架喇   不過果次 d staff 都唔理人   所以走囉   今次終於食到喇   勁開心 ~



我好鍾意有食材嘅畫   不過呢張顏色就單調咗 d 咁啦   哈

芒果沙冰 

我地叫 12 吋嘅 pizza   份量都好巨   share 食都已經好飽  


自制招牌千層麵 ( AL's Famous Lasagna ) - 蕃茄肉醬 + 4 種芝士 + 千層麵   之前里奧大人想叫 Four Cheese Pizza 架   好在無叫   因為我無睇到原來千層麵係有 4 種芝士   如果唔係真係食芝士食飽   慘過食包包食飽囉 

呢個蒜蓉包都幾好味

食完就番九龍灣喇   里奧大人去德福睇嘢   我就自己去徑步   徑咗 5 個圈就番屋企 lu   里奧大人都話我勁呀   仲去徑步   佢話佢有 d 腳痛喎 ~

沖完涼就睇 " 選戰 "   之後又睇下雜誌   打下機   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言