2015年4月11日星期六

稻香 @ 九龍灣 ( 11-APR-2015 )

七味豆腐 - 個皮好脆  唔錯唔錯 


黑松露滑蛋蝦仁 - 無味嘅


都幾多蝦 


一蚊雞


( 11-APR-2015  SAT )

今朝 7 點半起身 lu   依家番工要拍卡   所以唔想遲到 ~

約咗 8 卦食早餐   之後渠王又坐埋黎   堂當唔想講嘢   出現咗 dead air 情況添   之後問 8 卦有無呢 d 感覺   佢話直頭係全 dead   哈哈   所以講明星期六要去另一間食早餐呢 ~   


菇場唔忙   係咁 load 相   死 8 卦又要我陪佢睇團購   之後我都唔理佢喇   load 相緊要   哈哈 ~

放工番屋企   同里奧大人差唔多 2 點幾先食嘢   勁想食墨丸河呀   所以去叙苑食喇   食完再去德福行下 ~




好快又 4 點幾   我寫旅遊 blog   里奧大人唔係咁舒服咁   我叫佢瞓陣好過 ~   

佢今晚約咗菜仔同媚去尖沙咀食飯   咁我實約媽咪食飯   媽咪同家姐 d 語氣好搞笑   覺得好似係里奧大人撇低我咁   但其實佢約朋友食飯之前   問我比邊日時間佢架   佢話要拎咗 permit 先敢約人   哈哈   因為佢知道平時好小時間陪我   星期六日多數想陪我咁呢 ~

咁我知今日會落雨   所以都唔會之前約定媽咪   咁今朝先約咋   如果落雨就去媽咪屋企附近食   但估唔到媽咪會落黎稻香食囉 ~

我已經 5 點 57 分到稻香   估唔到要等位喇   好在媽咪原來 5 點 45 分已經攞咗位   "一蚊雞" 真係吸引到好多人黎喎 ~

坐到 8 點就走喇   送埋媽咪搭車就番屋企 lu ~

沖埋涼就繼續寫 blog   仲諗住執嘢   不過一寫就寫到 11 點幾   里奧大人番到屋企先停 ~

之後傾下計   傾到 1 點先瞓   好夜啦 ~
      

2 則留言: