2015年4月4日星期六

行行行。澳門 Day 2 (Part 2/3) ( 4-APR-2015 )

( 4-APR-2015 )  Part 2/3

好在抖咗陣   同埋間唔中有 d 風   唔係熱死我架喇 ~

行行行   又好似想落雨咁   驚 ~~~~


經過個男人身邊   原來佢幫隻狗仔剃毛   奇境也

               

佢大膽過我   哈哈


Zoom 去影就得   叫我咁近影就唔好搞我


一見到紫色就諗起家姐


安全降落 ~~~~


棵樹好大呀



好豪邁嘅坐姿



繼續行


你影我影你


差唔多 2 點半就落到去地面喇


起 d 咩呢 ?!


2 點 40 分到孫中山紀念館   行下影下   差唔多 3 點   里奧大人話想食嘢   咁去一間好隱蔽嘅冰室食嘢   不過首要條件係冷氣要夠大   哈哈 ~

國父紀念館   於 1928年遭燒毀   現乃重建版本

此館建於 1918 年的歐式洋房   乃孫中山先生居所   元配夫人盧慕貞與子女址曾入住  
1958年起將居室改作博物館




                      

有幾層高的


張梳化好靚


有人喺度睇書



窗花好靚呀



長長嘅走廊


入去睇下先

                       

正呀




                         

好多果實都爛咗


設計好靚呀





對面係唔係住宅呢 ?!


令立立嘅走廊

               

元配夫人盧慕貞寑室


我鍾意 d 窗


壁燈都好靚






好細對鞋





樓梯


走人




我睇個營業時間   睇到暈咗   哈哈


牙簽桶嘅公仔好得意


卡位有個信箱放餐牌


龍鳳檸樂 ( MOP18 ) / 鹹檸七 ( MOP18 )


鬼馬西多士 ( MOP22 )


無諗過有花生醬同朱古力醬做餡   所以食完好鬼飽   哈哈


招牌芝士汁豬頸肉煎蛋撈丁 ( MOP35 ) - 里奧大人話咩都試下   話招牌三寶喎   但其實佢都唔鍾意食撈麵   又唔鍾意咁嘅芝士汁   最後要我食咗大半碗   嗚



懷舊 poster 都幾得意





我同里奧大人講話 "陰陽奶茶" 個名好恐怕   都唔知依家仲有無   佢話即係鴛鴦喎   我真係無諗過係鴛鴦囉




我教光咗咋   如果唔係   真係唔會留意有呢間冰室呢






最鍾意紅色嘢


一經過呢 d 地方   就覺得搵錯景點嘅位置


呢日未完架

2 則留言:

  1. 照片3宝的照片好like啊!~有得卖一定买几张来挂客厅~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦..懷舊嘢真係好得意呢 ~~
      妳買張陰陽奶茶啦 好襯妳啊 ~~~~~~~~

      刪除