2015年4月25日星期六

Part 3/3 城門水塘 + 雲南小鍋米線 @ 荃灣 ( 25-APR-2015 )

( 25-APR-2015  SAT )  Part 3/3
    
差唔多 4 點   仍然繼續行呀行 ~~~~ 

我覺得拎斜揹袋行山真係好辛苦   又重   所以行緊嘅時候   膊頭都有 d 痛呀  


好多狗 @@









4 點終於見到水塘喇   




以為係倒影


好多青蜓   驚
 

估唔到有烏龜


曬 ~~~~


西蘭花 



水晶球





以為無得行出去呀




又再影過  


真係好平靜   好舒服  






4 點 10 分 lu   坐低抖下先   之後先行去小巴站喇   


佢條馬尾   係長到落大脾位置架


可以坐住張櫈望住架   不過好鬼曬   所以影完就走   哈 


另一邊 




又望下綠色嘢   哈哈  



由 1 點 25 分開始行   行到 4 點 35 分都行咗差唔多 3 個鐘   比我地想像中快   因為網站話要行 5-6 個鐘   唔休息就可以 3 個鐘  


無咁熱   所以 d 馬騮開始出沒喇 




里奧大人堅持要去蝴蝶園睇睇   不過我唔去架   好驚 d 嘢飛飛共   哈哈





保護色馬騮   最搞笑我問里奧大人多唔多蝴蝶呀 ?!   佢氣沖沖話蝴蝶就無   馬騮就大把   哈哈   


 我睇相嘅時候   話呢隻馬騮好似好孤獨好慘咁   之後里奧大人話 。。。。




隻馬騮無啦啦張開個口   想噬佢咁呀   嚇到里奧大人即退後一步   所以呢張相雖然濛咗   但我想紀念咁歷史性嘅一刻   嘩哈哈哈   佢唔係 Zoom 去影佢   係真係咁近距離影佢呢 @@ 


我坐喺士多出面等里奧大人   都見有馬騮落山摷垃圾桶搵嘢食   我真係覺得佢地好慘   嗚  



我就醒 d    只會 Zoom 黎影   因為我驚佢抓我呀   哈 



係喎   個樣真係好慘咁


身手好敏捷 


咁樣我會頭暈  


無啦啦又爬咗上去



右眼應該傷過呢



里奧大人落黎嘅時候   就打比我   叫我排隊   但其實已經好多人排緊隊架喇   因為 d 車比較疏呢    




見到馬騮嗎 ?! ( 喺人同車嘅中間位置啊 )


係咁搖支燈柱   嘈到呢




3 隻排住隊咁行前   好得意 


喺我隔離架咋   不過我唔驚   因為佢好細隻   覺得佢好得意添   哈哈 



5 點搭小巴   等咗 20 分鐘左右就有車   最正係總站喺雲南小鍋米線對面停車嘛   我就係想食酸辣米線呢   所以 5 點 40 分食早飯   呵 ~


里奧大人食紫菜豬腩肉小鍋米線 (小辣 )   我就食豬腩肉小鍋米線 (小辣 )   不過依家細碗咗 lu    


炸雲吞


食到 6 點幾就去新之城   咁啱菜菜仔又係荃灣   咁一路買住衫等佢啦   之後喺 Burger King 飲杯汽水   我真係食唔落嘢呀   叫佢飲杯咖啡同食 2 隻雞膇算喇   傾咗半個鐘   佢都要番屋企喇   所以我地又繼續行   之後去埋旅行社拎資料就番屋企 lu ~

搭小巴番九龍灣   再去惠康買嘢   之後就番屋企喇 ~

沖埋涼都 9 點幾   load 完相就睇電視   好感恩今日對腳唔痛呀   希望之後再可以行耐 d 添呢 ~

星期六真係唔願咁早瞓   所以成 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言