2015年4月24日星期五

煎鯧魚 + 牛大力土伏苓豬骨湯 ( 24-APR-2015 )




( 24-APR-2015  FRI )

又到 happy friday 喇   聽日妃終於每月一日 off   係開心架   不過又驚今日多嘢做   心情好矛盾架   哈哈 ~

早餐食菠蘿油   呢期都應該會食菠蘿油   肥死 ~ 


菇場唔忙   大粒又唔喺度   所以 8 卦話要報團   即係睇團購   哈哈   佢睇我啱果 d   我又睇佢啱果 d   不過次次都係搞搞震無幫襯 ~

阿齋朝早問我食唔食傷心酸辣粉   幫我買埋   咁我當時無答佢啦   未餓嘛   之後佢又再問   比佢引到我想食   咁一齊去買啦   最慘佢果碗係比少咗 1 個餸同埋比錯紅薯粉   佢要食米線   佢話上次食完紅薯粉   個胃唔舒服   比佢講完之後   我話我都覺得飽飽滯滯咁   哈哈 ~

豬頸肉水餃重慶酸辣紅薯粉 ( 中小辣 )


好嘢   hea 到放工 ~     

6 點半里奧大人打黎話約咗客喺地鐵站交收   所以佢 7 點幾番到屋企 lu ~

是日懶餐 - 煎鯧魚 + 牛大力土伏苓豬骨湯 

煎鯧魚 - 真係好驚好驚煎魚   次次煎完呢   成個廳都係煙咁   已經開咗抽油煙機都係咁   下次開埋窗先   哈哈 ~

牛大力土伏苓豬骨湯 - 媽咪煲架   我自己唔識煲呢 d 湯 ~ 

洗埋碗就睇電視   諗住 9 點同里奧大人去徑步   不過睇到旅遊節目介紹檳城美食   所以我話睇埋先徑   咁里奧大人話唔好徑啦   反正聽日都行山   之後係都加多句   一睇嘢食就咩都唔理   哈哈 ~

原來做做 9 點半   咁我都拿拿聲沖涼先喇   好鬼怕煎嘢   硬係覺得成塊臉都係油咁 ~

唔願瞓   又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言