2015年4月9日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 9-APR-2015 )

"一蚊雞"   半隻就 $0.5   我見隔離 2 個女人食咗 2 隻雞 + 2 碗粥 + 1 碟菜 + 1 碟豆腐   勁


d 豉油好味呀   


拍薑蔥桶蠔煲   有 6 隻   其中 2 隻好大隻   我食咗 1 隻都滯咗   


溫公南乳齋煲


脆皮咕嚕肉 


媽咪話再叫多碟 share 食   諗住比工人食半隻   點知叫咗之後佢話唔食   飽到我地呢   之後唔叫啦 


鱻   我仲以為讀 "魚"   原來係讀 "鮮"   好在上網查   哈哈  



( 9-APR-2015  THU )

又係好凍喎   今晚會 16 度添呀   不過最緊要唔好落雨就得架喇 ~

呢排朝早都飽飽滯滯咁   咁都好   早餐唔駛食咁多嘢   哈哈 ~


今朝開始要打卡喇   最煩係銀包有住客証 八達通同信用卡   唔可以就咁嘟   要拎出黎嘟   所以我遲 d 都買番個証件套   唔係整壞哂 d 卡嘅磁帶仲煩 ~

但最頂癮阿 4 仲係番 9:20am   其實所有人都知佢成日遲到   日日番 9:20am   所以先累到我地要拍卡   之前已經出過 email 話要準時 9 點番   佢頭果 2 個星期咪番 9 點囉   之後又唔當一回事   繼續遲到   咁其實根本佢可以 9 點番工啦   依家仲咁樣   遲早收 warning letter   真係唔抵可憐囉 ~

忙到 11 點幾終於可以抖下   之後膊頭痛呀   慘 ~

今日有 lunch box   食完又出去行下   難得涼涼地 ~

又係忙下停下   8 卦又同我講渠上次問佢 " 無線 mouse " 中文點寫   問 8 卦係咪寫 " 無線老鼠 "   我真係笑到震哂   嘩哈哈 ~

woo   時間過得好快   眨下眼又放工 lu ~

今晚同媽咪 家姐去稻香食飯   我 6 點左右到稻香   好奇怪點解咁多人   得 1/3 位咋   上次呢個時間   得我地同隔離 2 位枱   之後睇餐牌   原來有 "一蚊雞"   唔怪得咁多人啦 ~

家姐 7 點到   食下傾下都 8 點幾   送埋媽咪搭車   我再送埋家姐搭車   咁打比里奧大人   原來佢已經放咗工   咁我之前打比佢   佢話會去叙苑食粉   之後打比佢幾次   佢又聽唔到電話   咁我喺附近行幾行啦   唔見佢就走人架喇   點知比我一望就望到佢   佢話我扮嘢等佢   但其實我真係等佢架喎   咁同佢講証明我同佢係好有緣   哈哈 ~

番到屋企都 9 點半   咁即沖涼睇 "導火新聞線" 喇 ~

里奧大人就做公司嘢   做到 10 點幾就沖涼   之後睇陣電視   11 點幾就瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻鱻-豪特别的字!谢谢您~我又学到野咯!

    回覆刪除