2015年4月26日星期日

我的餐廳 @ 九龍灣 ( 26-APR-2015 )

紐西蘭肉眼扒 - 都 ok   食完唔會話好口渴 



花菇羅漢齋炒麵 - 個麵唔夠脆  


( 26-APR-2015  SUN  )

今朝 8 點半起身   沖埋涼就落去食早餐喇 ~



番上屋企抖陣就番主日學   今日係最後一堂喇   話咁快就上咗 12 堂   所以我覺得真係番得好開心呢   哈哈   抖 2 個星期   又番另一班主日學   正呀 ~

崇拜完畢就番屋企抖下   無啦啦有人按鐘   原來係家姐   因為佢喺媽咪屋企拎榴槤比我呀   其實媽咪尋日話買比我食嘅   不過我唔要啦   今日又唔得閒   叫佢比家姐食   咁家姐同完媽咪飲茶就拎榴槤   話去到巴士站   睇下自己坐番屋企嘅巴士到先   定去我屋企嘅巴士先決定   最後佢話其實第一架巴士喺去佢屋企   跟住就係去我屋企嘅巴士   最後都係拎黎比我   因為佢之前已經食咗好多   唔想再食   哈哈 ~

好啦   2 點去食嘢先   可以傾耐 d   本身諗住去興記   不過家姐 3 點要走   咁去大快活啦   近近地 ~



最後傾到 3 點幾先走   里奧大人番屋企做公司嘢   我就送家姐搭車   再去萬寧買嘢就番屋企 lu ~   

今日要執衫喇   執咗個幾鐘   估唔到好快搞掂   感恩感恩 ~

6 點去旅行社睇資料   之後去買波鞋   買完都 7 點半喇   要去食嘢喇 ~

今晚唔徑步喇   因為有 d 攰   同埋想開機洗衫   哈哈 ~

沖埋涼就休息 lu   里奧大人咁啱又做哂公司嘢   咁一齊食甜品呢 ~

今次 d 桂花糕好甜 @@



聽日要番工 lu   咁 11 點幾都要瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言