2015年4月8日星期三

洋蔥肉絲炒油麵 + 蠔油菜心 ( 8-APR-2015 )




( 8-APR-2015  WED )

話咁快就放完 5 日假   又要番工喇   次次一放幾日假就會發夢遲到   其實我覺得係好事   即係代表我上心嘛   哈哈 ~

嘩   出面好凍呀   同尋日係兩個世界呢 ~

早餐食芝腿治   超勁飽 ~


番到菇場做埋 report 就可以 load 相寫 blog   不過之後都係有嘢做   今事唔同往日架喇 ~

食埋 lunch box 就去一田   8 卦又話去   我買咗零食比 Ivy   再買 pack 王林蘋果比媽咪就走人 lu ~

整下依樣整下果樣又放工   今晚直接番屋企   放低袋就即浸菜   6 點 45 分煮嘢   今晚自己食先   所以早煮早食就最好呢 ~    

食完抖陣   8 點左右就拎零食比 Ivy   本來諗住叫佢喺佢屋企樓下交收   不過咁啱去到佢屋企樓下   有人出大堂   看更又行開咗   咁我直接上去佢屋企比佢啦   佢都好驚訝我點上到黎   哈哈 ~


里奧大人 8 點半放工   咁我就由得寶上斜去番公園徑步   行多 3 個圈就番屋企沖涼   咁就可以陪到里奧大人喇 ~    

是日懶餐 - 洋蔥肉絲炒油麵 + 蠔油菜心 

洋蔥肉絲炒油麵 - 估唔到加埋洋蔥又幾夾喎   因為里奧大人唔鍾意食韭菜   但我又鍾意加 d 蔬菜去炒   口感爽爽好味 d 架 ~

蠔油菜心 - $8 有 2斤   超抵   同埋估唔到好有菜味   實在太好喇   哈哈 ~   

搞掂哂就抖喇   之後家姐打黎   話 B 頭一見佢就抓門   家姐好緊張同姑娘講   話見到佢好開心定啦   係咁抓門   但姑娘話佢係想走   因為今朝一開門佢就衝咗出黎   好在大門關咗咋   所以佢抓門唔係妳諗果 d ( 即係話唔係因為見到佢開心而抓門 )   之後家姐抱 B 頭   衰仔撐手撐腳唔比家姐抱   仲撐到扯蝦   嚇到家姐好驚   問姑娘咩事   姑娘話家姐緊張   所以隻狗都緊張埋   但係工人抱佢   佢就放軟哂手腳伏落工人身上   哈哈   勁樣衰   之前麥包又係咁對家姐   喺診所見到家姐就擰埋臉架   成個人仔咁   但姑娘叫佢名呢   佢就係 fing 尾   家姐真係無敵勁樣衰呀 ~   

里奧大人喉嚨唔舒服   真係好在屋企有蜜糖咋   即刻叫佢飲   希望好 d 啦 ~

佢 11 點唔夠就瞓   我就 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言