2015年4月3日星期五

行行行。澳門 Day 1 (Part 1/3) ( 3-APR-2015 )

( 3-APR-2015 )  Part 1/3

實在太開心喇   因為連放 5 日假 ( 復活節 + 清明節 )   可以去玩又可以抖下   勁正呀 ~~~~

復活節去旅行又貴   所以揀 d 短線行程   咁啱里奧大人個同事介紹咗間酒店又 ok   所以就去澳門喇 ~

今朝 7 點半起身喇   雖然我地搭 10:30am 船   不過唔想咁急趕   所以情願早 d 起身 ~

沖埋涼   差唔多 8 點就出發   今次搭地鐵最穩陣   但就要行去中港碼頭   其實唔係行好耐   不過天氣好鬼焗熱囉   唔想沖完涼咁快又出汗嘛   哈 ~

里奧大人第一時間去拎船飛   我就搵嘢食   佢又話有好多嘢食   都唔係嘅   得一間海南村茶餐廳同大家樂之嘛   大家樂多人又焗   同埋個個都係喼神   所以我話去海南村算 lu ~

鹹牛肉蛋治 ( $30 ) - 麵包好軟糯   凍奶茶又好飲   有驚喜   哈哈


五香肉丁麵 ( $40 ) - 以茶記黎講   我覺得費架   但估唔到 d 麵又好食喎   唔係林 pat pat


差唔多 10 點就過關   好記得上次去旅行又係坐呢 d 船   跑黎跑去差 d 上錯船添呀   所以同里奧大人講話早小小去   唔駛搞到咁緊張   最慘係指示絕對唔清晰   明明箭咀指示係排隊上船   但對門其實係維修   我地係要搭 lift 嘅   之後好多人又湧去搭 lift   好在我地無拖喼   可以行樓梯   咁就快好多呢 ~

排緊 10:30am 開船嘅隊



坐普通位


拎埋聽日 10:00pm 坐嘅船飛




個個都頭 dup dup 等開船


10 點 40 分開船   11 點 50 分到澳門喇   天色都係昏昏暗暗   希望唔好落雨啦 ~

開船喇



呢座 building 好得意


西九



屋企有本澳門天書架   不過係 2009 年囉   所以買本新嘅睇下



我用 post-in 痴住想去嘅地方   梅花間竹咁一橫一直咁貼   里奧大人話有 heart 嘅就應該喺 post-in 寫埋係 d 咩地方   咁先易睇   我話咁睇都好 ok 丫   揭起黎都好方便   嘩哈哈哈哈


11 點 50 分落雨 ?!?!?!   我地仲有 10 分鐘就落船喎   唔好咁啦 ~~~~



想買嘅電話卡   一早比人買哂 lu   諗住一陣去 7-11 睇下   不過最後都無買   一日半日可以唔駛打番香港呢


12 點經過漁人碼頭


千其唔好落雨呀   哈


諗起聖淘沙門口



12 點 15 分到酒店 check in   不過間房仲未執好   要等半個鐘喎   所以我地先 check in   之後放低行李喺酒店就走人喇 ~

到酒店喇


里奧大人排隊 check-in   最鍾意同里奧大人去旅行   所以緊要嘢佢都會一手包辦   唔駛我煩 ( 其實佢咁先醒   唔靠我   哈哈 )





仲未搞掂


洗手間配套都要金色


滅火筒係咪噴金粉架   哈哈


終於 12 點 40 分先搞掂 check-in 手續


呢間酒店應該係大陸人住多   因為我問個 security 個 toilet 喺邊   佢個樣好疑惑同我講 " 屎仇精 ?! "   我定咗 2 秒之後話 " 堆呀 "   我無諗過佢無啦啦講國語嘛   因為 check in 嘅人同里奧大人全部講英文   仲以為係全英語添 ~

搞掂哂都 12 點 30 分   係時間出去食嘢喇 ~

酒店係對住金沙嘅   不過我都唔賭嘅


我地住呢間 " 勵庭海景酒店 "


呢座 building 都幾特別喎


金金金


酒店 staff 教我地坐金沙嘅 shuttle bus 去氹仔    去到都差唔多 1 點 10 分   靠里奧大人睇路牌指示點行   行呀行   之後聞到有榴槤味   就知到去啱地方喇   哈哈 ~

坐威尼斯人酒店嘅免費 shuttle bus 去氹仔


1 點 05 分到喇   都幾快


只係落咗 2 分鐘小雨點   感恩感恩


行去官也街喇


條條路都有花嘅話   妳話幾好呢




好攰 ?!


呢個鬼佬睇得又辛苦   我又想影個路牌喎   最後等佢睇完先影到   哈哈


依家先知係望德聖母灣街   我以為係德望聖母灣街呀


豪宅區


搵到官也街指示喇


想去 "嘉模聖母教堂"


太多指示喇   哈哈


2 個鬼佬自由行



係呢度喇





睇地圖先   叫里奧大人   哈哈





影呀影


文記 / 英記 / 香記 / 鉅記   仲有乜要記 ?!



原來仲有晃記 / 莫義記   我見到公雞葡國餐廳好迫咁   所以無入去食嘢   繼續去搵其他地方食嘢


呢 d 屋真係好鬼正



老實講   我覺得澳門真係無咩話特別好食   同埋我又無話想指定去邊間食   食 d 咩   總知見到想食嘅   冷氣夠凍嘅   同埋有人食嘅就入去架喇   不過就講明唔想食中菜海鮮囉 ~

影完相   周圍行下都 1 點半   見到間 " 小飛象葡國餐 "   咁上去睇下有咩嘢食   見到都有好多人食   坐位都幾舒服   所以就入去食喇 ~

個包好好味   熱辣辣又外脆內軟


炭燒沙甸魚   我鍾意食呢 d 肉質係 "鞋鞋地" 嘅魚肉   不過太多細骨   好在叫咗 1 條先咋



蒜蓉包   好味呀   不過叫完先知道有餐前包囉   如果唔係唔叫啦   真係食包包食飽


燒葡國辣臘腸   超勁鹹   好在叫咗碟炒飯咋


馬加休炒飯   d 飯係一粒粒   又乾身   勁好味呀   不過食完就超級飽   因為又包又飯呀


我好鍾意呢 d 懷舊壁燈呢


無諗過餐巾要收錢


地方都光猛闊落   同埋最緊要冷氣夠凍呀   哈




又周圍行下影下



新樓舊樓炒埋一堆   正


我覺得澳門 d 路牌好靚   街名又得意   同埋個街名有 d 係好長   如果要我記十條街名   真係會頭暈


2 點半食完   去官也街買手信比媽咪同家姐   再食埋大菜糕   之後又係行下影下   呢兩日活動都應該係行同影居多   唔係就無咩好做   哈哈 ~

去呢間買鳳凰卷比媽咪   不過我無試過架   但唔想去鉅記同咀香園呢 d 囉   因為我喺香港買都得嘛   哈哈



好懷舊嘅食品   順便買豬油糕比媽咪


我鍾意睇零食   但唔鍾意睇飽肚嘅零食呢


里奧大人最鍾意食大菜糕


$20/杯   真係貴喎   不過佢話好味道喎   我就覺得好化學味咁   哈哈


個個都坐喺度食   所以好難搵到位   其實坐喺度食嘢都好舒服架   因為個公園都幾大   同埋都乾淨   唔係滿地垃圾


好小見到橙色 Starbucks


咩來呢 ?!   好似隻青蛙咁



我覺得間咖啡室好似喺天台咁呀



仍然人來人往


再行下 d 小店


頭先去咗間車厘哥夫買 2 包鳥結糖比家姐   之後先記得應該係去呢間車厘哥夫買先啱   所以再買多包囉   重到呢



我估應該都有唔小澳門人用電單車代步呢   其實我想打 " 澳門好多人揸電單車"   但好似打 "人渣" 咁   所以要改改   哈哈


我其實都幾鍾意坐巴士   咁先夠地道嘛   同埋夠平   哈哈



呢日未完架

2 則留言:

  1. 炭燒沙甸魚 我鍾意食呢 d 肉質係 "鞋鞋地" 嘅魚肉-我都喜欢阿~~好吃啊!吃柴皮一样的感觉!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱 鞋鞋地同柴皮嘅口感係唔同架喎 唔好迫我同妳一樣 哈哈 ~
      柴皮係咪柴魚呀?! 我唔鍾意食柴魚花生粥架 ~~~~

      刪除