2015年4月28日星期二

Spaghetti House @ 旺角 ( 28-APR-2015 )

超級雜錦 POP UP Pizza  ( 普通批 ) - 意大利辣肉 / 加拿大煙肉 / 辣肉腸 / 青椒 / 蘑菇及洋蔥 ) - cc 講明只食 2 塊   但我超勁想食 pizza   所以佢話叫啦   但我覺得都唔好食嘅



芝士焗卡邦拿意大利粉 - 無辦法啦   我要食 4 塊 pizza 嘛   所以 cc 差唔多食哂   因為佢唔會嘥嘢    不過其實仲剩咗一湯匙左右   但佢都話食唔落   因為凍咗好漏   哈哈 


酥皮周打蜆肉湯 - 無乜料囉   得 3 粒蜆肉仔   



鮮製檸檬芝士餅 - 我叫 cc 整兩啖黎食   佢話件 cake 好細   食兩啖可能無咗半件   仲話只可以食尖尖果邊   哈哈   不過最後我真係食咗手指甲 size 咁多咋   因為真係超級飽 


( 28-APR-2015  TUE )

今朝都幾好天喎   之前睇天文台話今日會有一陣雨   點知今朝睇又無話會落雨   不過咁都好架   有太陽好過落雨呢 ~

食完早餐又睇陣報紙   依家聽收音機   所以小咗時間睇報紙   我覺得食個早餐都好多嘢做咁   哈哈 ~


菇場忙下停下   咁都好   咁有 d 番工嘅感覺   哈哈 ~

Lunch time 去 post office 寄嘢   之後就買車仔麵番菇場食   今日食河粉   因為今晚 shopping   所以要夠飽 ~


放工即走   坐小巴出旺角   8 分鐘就出到去   勁快 ~

咁我自己行花園街先   買咗件牛仔長褸先   一陣等埋 cc 再一齊買過 ~

原來我約咗 cc 喺聯合廣場等   好在我打比佢咋   仲以為喺花園街街尾等添 ~

行下傾下買下   都差唔多 8 點 45 分 lu   係時候要食嘢喇   咁啱里奧大人打黎話放工   好似同時叫我好收手咁   哈哈 ~   

丫   cc 都無買到衫   搞到好似特登陪我去買嘢咁 ~

去意粉屋食嘢   本來大家都唔太餓   不過一聞到 d 嘢食味呢   就當堂覺得肚餓   哈哈 ~

食到 10 點半要走喇   因為間餐廳得番我地同另一枱咋   如果唔係就可以再繼續傾 ~

原來 cc 請我食生日飯   我話過咗就算啦   不過佢係都要請   真係好客氣   好在黎緊佢生日   我又可以請番佢呢 ~

坐小巴番屋企   又係 10 分鐘唔駛就到   勁快 ~

里奧大人都唔知做乜鬼   成日問人買咗咩買咗咩   不過今晚都 ok 有收獲   買咗 1 件牛仔褸 + 3 條 1 pc 裙 + 1 件長 tee + 3 對船襪 + 2 個環保袋   差唔多買咗 $700   都好抵玩   哈 ~

沖埋涼   差唔多 11 點幾先瞓   唔知係咪頭先又酥皮又 pizza   我成個胃都好唔舒服   飽飽滯滯    直頭有想嘔嘅感覺添呀   哈 ~  

沒有留言:

發佈留言