2015年4月20日星期一

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 20-APR-2015 )



豚肉壽喜燒鍋定食


豚肉泡菜鍋定食


烏冬都幾煙韌   我鍾意呀


食完之後   個人直頭熱添呀 


心型冬菇


( 20-APR-2015  MON )

好多時星期日晚都瞓得唔好   尋晚半夜起身   諗緊今日係咪要番工添呀 ~      

丫   又天暗暗喇   最緊要唔好落雨 ~

今朝里奧大人 10 點喺亞洲國際博覽館見客   所以同我一齊出門口啦   坐 E車入機場起碼 1 個鐘   早 d 出門口   無謂遲到嘛 ~

早餐想食鹹嘢   咁食芝腿治啦   唔想食蛋 ~


做埋 report 就可以抖下喇   所以大粒唔喺度   真係勁 free ~

本來諗住食麥皮   不過見無落雨   咁就出去食啦   配埋女廁鎖匙先去食粥   無諗過 1 條普通鎖匙要 $8 囉   真係好貴 ~


食完粥又周圍行   去萬寧買埋 Hot Lemon 就番菇場喇   好鬼焗呢 ~


好嘢   仍然 free 爆等放工   今日里奧大人喺屋企做嘢   所以我放工即番屋企 lu ~

我 5 點 47 分番到屋企   阿里奧大人話可以食嘢   我話抖到 6 點 15 分先去食啦 ~

里奧大人話去吉豚屋   佢知我想食壽燒好耐呢   都幾有我心 ~

食完就去食雪糕   不過我真係食唔落   但佢話食完鹹要食甜   哈哈 ~ 


再繼續玩呢   d 雪糕都溶哂咯   所以下次再玩過   哈哈


食完行陣 Taste 就走喇   今晚雖然無落雨   但超級勁焗   所以都唔可能徑步 ~

沖埋涼就抖喇   星期一晚係比較攰   所以 11 點就瞓 lu ~     
              

4 則留言:

  1. 豚肉壽喜燒鍋定食-正~我喜欢那些汤底~~

    回覆刪除
  2. 呵呵,今晚你买哪个汤底阿!然后,自煮喜欢放什么都可以~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但好衰架 買咗又唔想食架 哈哈 所以想食都係出去食算 lu ~~~~

      刪除