2015年4月22日星期三

肉丸椰菜炒油麵 ( 22-APR-2015 )




( 22-APR-2015  WED )

今朝又涼涼地   睇天氣台又話呢幾日落雨   等我唔敢用新背囊   我唔想第一日用就整濕嘛   點知里奧大人話我買咗又唔用   嗚嗚 ~

早餐食奶醬多   真係唔好成日笑人   其實自己都係來來去去食果 d   哈哈 ~


菇場唔忙   呵呵   又可以整 blog   太多相真係搞到自己都亂哂   暈 ~

今日有 Lunch box   食完又出去行陣 ~

丫   西瓜同老闆無啦啦喺我隔離房開會   揀相正進行得如火如荼嘛   最後要緊急煞停   哈哈   咁好啦   等放工 ~

放工即番屋企喇   今晚浸完菜就即煮嘢喇   7 點自己食先 ~ 

是日懶餐 - 肉丸椰菜炒油麵  

肉丸椰菜炒油麵 - 媽咪之前比咗 d 肉丸同埋唔知係咪魚肉角   咁就食埋去啦   尋晚又買咗半個椰菜   買埋 1 斤油麵   估唔到炒起上黎變咗一大鑊   好驚囉   好在里奧大人話好食   如果唔係又比埋我   大佬   我個 lunch box 已經爆哂   我唔想又要再食多一次   好悶囉咁樣 ~

里奧大人 8 點放工   其實我想去徑步   不過呢幾日其實膝頭有 d 痛   所以里奧大人叫我唔好徑步   抖下先   咁好啦   沖涼休息喇 ~

洗埋碗   今日嘅工作完成喇   諗住 11 點瞓   但又係睇電視睇到 11 點半   本來仲想睇   不過真係要瞓   唔想咁夜   里奧大人就繼續睇埋先瞓 ~
  

2 則留言: