2015年4月18日星期六

漢記小廚 @ 九龍灣 ( 18-APR-2015 )

 蒜蓉蒸扇貝 ( $28/隻 ) - 麻麻地


唔知乜斑   好似 $468   佢地話熟得滯   所以 d 肉有 d 鞋   啱哂我   哈哈   但個豉油無味嘅


豉椒炒蜆 - 熟得滯   d 肉韌呀


椒鹽鮮魷 - 呢個超級正   個粉漿好薄   鮮魷又嫩   


蠔仔餅 - 我無食呀 


生炒骨 - 我無食呀


 糖醋骨 ?!   我都無食   因為其實我根本都唔餓   唔想食咁多肉  


椒絲腐乳通菜


啤一啤   不過我只飲雪碧   



( 18-APR-2015  SAT )

今朝食飽 d   因為晏晝要 1 點幾先食嘢   呵 ~


菇場抖咗陣就忙啦   好在 1 個鐘頭就搞掂   星期六真係唔想做公司嘢   哈哈 ~

放工即走喇   坐巴士去 Mega Box   約咗里奧大人喺白木屋等呢 ~

去到都差唔多 1 點半   食埋嘢   坐多陣就去 shopping 喇 ~

什錦海鮮飯 - d 飯係珍珠米   所以我鍾意食   同埋有 d 醋味都唔錯    


三文魚刺身飯 - 里奧大人話刺身好薄片囉   同埋好多飯   所以顯得刺身更加小咁   哈哈    


行完十蚊店   買咗 d 嘢就走喇   里奧大人愕然問依家 d 嘢十二蚊喇 ?!   我話好耐啦   個名都改埋喇   不過佢唔鍾意行十蚊店呢 d 女人嘢   所以佢唔會理 d 價錢囉   我話有時 d 嘢係幾十蚊架   所以唔好亂買   只可以買十二蚊嘅嘢先抵呢   哈哈 ~     

今日最主要係去大眾買証件套   點知佢地裝修   哈哈   咁無計啦   番淘大買囉 ~

買埋遮都 4 點   要去麥記飲咖啡喇   今日真係好邪呀   里奧大人一早已經話去埋麥記飲咖啡   點知家姐無啦啦打黎叫我飲伯爵茶咖啡   話幾好飲   記得要凍先有粒粒點子   又話一定要加忌廉   好啦   咁我去飲啦   whatsapp 比佢睇   又即問好唔好飲   勁搞笑   佢次次見有嘢食嘢飲呢 d   就第一時間問好唔好食   好唔好飲咁架   真係好為食   真係同一個種   嘩哈哈哈 ~

影到古古怪怪   哈哈


冰伯爵茶凍鮮奶咖啡 - 味道幾得意   有茶味同咖啡味   最正係有粒粒伯爵茶凍   好似食緊寒天咁



飲完又去 H & M 睇下衫   好感恩買咗件薄薄嘅外套   呢個時候着就最好呢 ~  

行路番屋企   都只係 15 分鐘   真係快過等 shuttle ~   

之後再去買証件套   又去睇下背囊   不過唔啱心水   嗚嗚 ~  

留到屋企差唔多 6 點   好攰呀   但唔知點解今日好開心   雖然只係行 Mega Box   但感覺好似好耐無去過街咁   哈 ~  

呢個 $69   我同里奧大人強調我唔會買公仔証件套   點知最後買咗 B-Duck   所以佢又串串共   但其實我想講話唔鍾意太 lady 嘅公仔   特別係粉紅色   我真係唔太鍾意粉紅色   唔知點解         



我鍾意迷彩 earphone   呢個 $338   


Aeon 買架   因為夠輕身   里奧大人買啡色 ( $99.9 )   咁我又要買   我把只係 $69.9            


H & M 買嘅長外套   $99   抵玩呢   


 @ Living Plaza   $12/塊   我鍾意大花同暗花   所以 2 塊都買   但 size 係唔同嘅       



抖到 7 點 15 分就出發喇   今晚試下行去大排檔   我依家勁鍾意行路   里奧大人直頭話我行得快過佢添呀   因為我無袋一身輕嘛   同埋用咗徑步嘅步伐   所以咪快囉 ~

去到要等陣   今晚大姑奶請食飯   完全係無乜幾何   所以我話一定要去啦   加埋 2 姑奶一定食   但大排檔太嘈喇   傾計比較辛苦   3 姑奶差唔多 8 點幾先到   佢食完自己又要趕番去做嘢   原來都 9 點半喇   咁我地都走 lu ~

又行路番屋企   不過有 d 焗喇   所以番到屋企即開冷氣   抖陣即沖涼喇 ~

我就睇雜誌   之後叫里奧大人幫我揀相   所以搞到 12 點幾先瞓呀   哈 ~

2 則留言: