2015年4月14日星期二

金菇扒節瓜 + 泡菜水餃白咖哩麵 ( 14-APR-2015 )





( 14-APR-2015  TUE )

感恩瞓得唔錯   但唔知點解呢幾日塊臉又敏感番   好煩呀 ~~~~

好餓呀   早餐食芝蛋治烘底   覺得勁好味   因為 d 芝士溶哂   哈哈 ~


菇場唔太忙   又可以 load 相喇 ~

Lunch 食麥皮   食完落去行下   番上黎再食個餐包   因為頭先杯麥皮太稀喇   好似無嘢落肚咁   哈 ~

忙咗陣又可以抖下   放工去佳寶買豬軟骨   之後番屋企 lu ~

抖陣就煮嘢   7 點搞掂   咁我食先喇   我想去徑步呀 ~

里奧大人 7 點 50 分打黎話放工   咁我都出去徑步喇   但只係徑咗 20 分鐘咋   因為要番屋企煮米線比里奧大人食   所以我成日同佢講   佢要食麵就好煩囉   hold 住哂我 d 時間   雖然佢叫我可以繼續徑   但佢難得咁早番到屋企   咁都唔忍手叫佢等食啦 ~

是日懶餐 - 金菇扒節瓜 + 泡菜水餃白咖哩麵

金菇扒節瓜 - 今餐好在燜節瓜嘅時候喺廚房   唔係又煲燶哂   因為我開咗 10 分鐘大火燜節瓜   之後聞到好似燶味   一開蓋已經無哂水啦   嚇死   之後又要再整番個汁   唉 ~   

泡菜水餃白咖哩麵 - 我想清哂 d 水餃   因為唔好食   但食極都仲有   嗚嗚嗚嗚 ~

洗埋碗   沖埋涼都 9 點幾   食埋生果睇下報紙   里奧大人 10 點瞓   我 10 點 25 分瞓喇   佢都話我咁早瞓   哈哈   但我真係勁鬼攰呀 ~

星期六媽咪喺 Taste 買比我架   諗住等里奧大人好番先食   點知佢今晚仲有 d 唔舒服   咁我要食喇   原本一開個雪柜有好大陣榴槤味架   依家變咗無哂味   哈哈


4 則留言:

  1. 金菇扒節瓜-金菇剪晒那么短-怕5消化阿??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀打令 ~ 出面咁整 所以我又跟佢地咁整呢 ~~

      刪除