2015年4月3日星期五

行行行。澳門 Day 1 (Part 2/3) ( 3-APR-2015 )

( 3-APR-2015 )  Part 2/3

行到 3 點 15 分搭 28A 去沙梨頭   搭巴士就一人 MOP3.2   最正係用得港幣   最估唔到毫子會用得着   因為香港真係好小用到呢   依家樣樣都嘟八達通嘛 ~

繼續行   因為好飽   哈哈


d 屋真係間間唔同   感覺好似 "痴" 上去咁




真係好鍾意 d 屋咁有特色





喺澳門   大押唔小得啦   最搞笑係香港有 "必勝客 "   澳門有間 " 必勝押 "



有幾多年歷史呢 ?!





叫里奧大人影呢個蛋糕   因為我覺得個公仔 d 手指仔好得意   之後佢就話   成日叫佢做埋 d 核突嘢   車   又唔係我 v 住影相   有幾咁核突喎




我好鍾意呢 d 牆架





MOP6/包   天書話呢隻柑香茶好飲   又真係 ok 喎   之後再買咗 2 包黎飲




呢 d 牆身又係好鍾意



鳳梨酥   我只會諗起台灣囉   如果係澳門特產   我覺得係杏仁餅



單層巴士   香港好小坐到   因為   香港實在太多人啦   哈哈



影到好似模型車仔呀   好得意



當去咗澳門塔架喇



差唔多到沙梨頭   不過周圍望好似無咩嘢行   所以搭到總站 " 筷子基 "   我其實都無去過呢個地方   都想去睇下   其實都係住宅區   所以就行下 d 橫街窄巷   再買埋杯嘢飲就搭番巴士去新馬路喇 ~



umm   d 窗花   比我感覺好似困住喺個籠入面咁



去到呢度   好有地道 feel 呀呢   哈哈




一熱就要飲酸嘢 



主要行橫街   夠寫實   哈哈



好多屋都裝咗窗花



檔口仔






又係中醫又係西醫   勁



究竟中醫生同中醫師有咩分別呢 ?!



個名好得意   如果老公姓埋盧就搞笑   NO NO NO



佢地係咁望住我影路牌   咁我都同佢地笑下啦   哈哈   我覺得路牌靚嘛   同埋做個記錄   所以都會繼續照影   哈哈



局部維修定加建呢 ~~



舊式咖啡室   其實想入去試   不過無冷氣   我頂唔順囉



終於明白點解我覺得藍色棟樓好似加建咁   其實應該係戶戶都裝哂窗花   根本睇唔到外牆係咩嘢顏色呢



里奧大人好驚訝話 " 嘩   維他奶呀 "



又便利店又士多



行呀行   之後沿線聽到好嘈   好多唔知咩聲   里奧大人話係賽狗呀   嗚   之後我話要即走呀 ~ 

無咩人坐   最舒服





里奧大人話真係 "堅炭"   有炭喺度喎




見到個背囊就覺得重






搬緊大大塊厚玻璃



差唔多 10 個人一齊搬架   慢慢慢慢咁郁   睇見都危險



d 字體好得意



兒時回憶



點都走唔出我眼內   嘩哈哈哈



Graffiti 同上次唔同咗噃




依家鍾意用女朋友影相   好好玩



間屋超級舊



我會一次過油哂佢囉



好耐無見過鐵皮屋喇



影黎影去   哈哈



4 點 45 分到新馬路   又行下大三巴啦咁   今次唔算多人   起碼有得行   影下相 ~

上面買貴嘢   下面買平嘢  ~~~~

               

佢咁樣企咗好耐架喇



大三巴


亞凡達出沒   哈哈


行斜路上去



到喇




都唔係好多人   但唔算小人囉



齊齊芝士又茄子   哈哈









原來幾個都唔同樣架

                           

  

zoom 過去影



對比上次   其實我覺得叫做無咩人架喇





woo



一齊去旅行係好開心嘅 ~~~~


大三巴後面






               





企喺玻璃度影架



一隻青蛙



走喇





佢地又會咁興奮嘅



我一見到有嘢食賣嘅地方   就會雙眼發光   所以里奧大人話試下喎

                     

個唧咀好長呀


                           

佢地叫 " 拐杖雪糕 ( MOP30 )   我覺得粟米筒好味呀   不過食得多會痴牙咁呢



原來入面都有雪糕嘅   所以食到好鬼飽



呢日未完架

2 則留言:

  1. 我好鍾意呢 d 牆架 -me too~~上次上整0向新屋,不过,太贵了-

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令 同埋呢 d 牆好難打理架 所以望下好 lu 呵 ~

      刪除