2015年4月23日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 23-APR-2015 )

川味炒藕丁 - d 蓮藕好似生咁   哈哈 


七味豆腐


一蚊雞


( 23-APR-2015  THU )

又星期四喇   我成日覺得好似番咗兩日工咁   其實我真係好感恩   番工好開心   真係充滿喜樂咁番工架   自從 partner 走咗之後   我真係仲覺得開心   雖然忙咗好多   但我情願咁都唔想對住佢囉 ~

早餐唔食咁飽   因為 lunch box 係油麵   一陣早餐太飽   晏晝食唔到就慘喇 ~


菇場唔忙   勁正~      

今日有 lunch box   咁我祈完禱   感覺身後有種壓迫感   聽到有人壓住把聲喺我耳邊講 "好香呀"   原來係阿齋   我真係同佢講嚇鬼死我呀 ~


食完就去買雜誌   我又為咗買個袋而買本雜誌   其實行咗兩個圈   諗緊買唔買好架喇   因為我唔係咁鍾意 mickey 嘢   但又勁鍾意紅色喎   所以都係買喇   雜誌加個袋 $49   都抵啦 ~


好嘢   今日大老闆請食 tea   但 d 嘢食 5 點先黎到   仲要未齊   終於 5 點 10 分先食得   太搞笑吧 ~~~~


食完都 5 點半   要走喇   終於叫做藍天白雲喇 ~ 


約咗媽咪去稻香   依家一蚊雞   所以好多人去食   要早 d 到   不過媽咪 5 點半都到咗   但都已經好多人等   勁 ~

一有枱就入去坐喇   要分 d 魚同湯同生果比我   我要拎番屋企   之後再落過黎呢 ~

家姐 7 點唔夠就到喇   食下傾下就到 8 點幾   送埋媽咪坐車   我就請佢食雪糕 ~

蕃薯 / 芒橙熱情


荔枝  / 提子冧酒 


送埋家姐坐車   番到屋企都 9 點幾   里奧大人今晚 7 點半就放工   所以一入屋已經見佢睇電視   之後叫佢食榴槤   佢竟然話好   仲諗住佢話飽添 ~


青尼甜就甜   不過好大粒核


唔知一個係幾錢呢 ?!



沖埋涼就睇電視   里奧大人 11 點瞓喇   我就 12 點先瞓   因為 5 點幾飲咗杯熱檸茶呀   唉 ~
       


沒有留言:

發佈留言