2015年4月4日星期六

行行行。澳門 Day 2 (Part 1/3) ( 4-APR-2015 )

( 4-APR-2015 )  Part 1/3

今朝 9 點都自己醒咗 lu   沖埋涼抖陣   差唔多 10 點就 check out 喇 ~

估唔到 10 點都咁多人


我負責看住個袋   所以唔可以走開 ( 懶 )




諗住去金沙嘅 KFC 食一份早餐先   之後再去食嘢   點知原來無開   咁我地搭巴士出去食嘢 lu ~

我鍾意食果 d "金莎" 多 d


好好天呀



我地住果間酒店   外型都幾靚丫


駛唔駛咁大個呀   哈



里奧大人應該想影地下


金呀 ~~~~~~~~


我地搭 12 號巴士出去荷蘭園   MOP3.2/人   咁啱有 2 個大陸女仔又係搭 12 號   不過佢地無散紙   我地又無多餘散紙   係緊緊夠 7 蚊咋   之後里奧大人話比埋佢地   我聽到有個女仔同佢朋友講話 " 不是太好 "   同埋想比番拎 d 人民幣比我地   不過里奧大人話唔要   又唔係貴嘛   幫到咪幫囉   真係唔好講笑   去旅行坐巴士   真係好多時無散紙架   實會比多   上次去新加坡有 2 個鬼妹又係無散紙問我地有無   但我地想幫佢比埋   但佢唔係同我地一班車出去囉   不過都有個男人比散紙佢地搭車呢 ~

好曬呀   我仲無搽防曬添



呢座 building 外型都好得意


又係度度都起樓


嘩   唔好落雨呀 ~~~~


其實我覺得舊葡京係好有特式


影出黎嘅效果又幾得意喎


今朝就好多人坐巴士 lu


我坐入面   所以按鐘好方便   細個好鬼曳架   次次落車都按幾十次先收手   勁無聊



栱型牆


呢個站落車


細細架警車


我覺得呢條橋好短好得意   所以想行前 d 影張相留念   不過成日都有車經過   所以影唔到前面   咁無計啦   求其影算喇   哈哈   同埋都幾危險架   因為 d 車會喺我後面片過


到喇


"假"伯樂   好搞笑


我覺得好似粗口   嘩哈哈哈哈


好在又唔係太餓   但行下行下都 11 點半喇   真係要食嘢喇 ~   

呢兩日一食完嘢就想行路   所以反而里奧大人叫我抖下先   哈哈 ~

兜兜轉轉   最似樣都係呢間   不過一入去嘅時候   冷氣唔係咁夠   後尾多人先開番大冷氣咋


想試下 d 咖啡   但又巴西山度士又萬特寧   都唔知係乜東東   又無相   所以唔敢試


凍飲 + $5   真係好誇張   香港最貴都係加 $3


炒意粉都唔錯喎


好似好清咁   但我又覺 ok 喎   所以里奧大人覺得唔似我   哈哈   可能熱呀   食 d 清清地都 ok


我同里奧大人講話係士多啤梨街   佢都會明   哈哈


去到松山市政公園已經 12 點半   行到 2 點半就落番去喇 ~

唔知點解要改呢個名呢 ?!


之前睇 " 千奇百趣 " 話係車程最短嘅纜車   只係 1 分半鐘左右就上到山呢

                       

以為無咩人排隊   點知原來入面係好多人排隊架   哈哈   都好似有 20 個人排緊隊




細細架纜車   只可以 4 個人坐   又迫又焗 @@


望落去都唔驚   哈


影咗真係有用架   因為里奧大人次次都要睇番點行


唔好問我去邊   哈哈


30度   勁勁勁熱


行喇


我初初以為係櫈呀   之後里奧大人問我呢個洞用黎做咩 ?!



窩咗落去   有咩用途呢 ?!


好大粒嘅螺絲


大鑊



A 字梯



@ 松山炮台




防空洞   有個女仔唔敢行入去呀   好嘢   終於有人細膽過我   呵


入去睇下先   好細個入口架咋





擺到好似垃圾咁   如果係比人拎黎睇   好心放好 d 啦



條隧道好短架咋


高 d 都行唔到   哈哈


我行先


                        

行咗一半 lu





軍人休息嘅地方



里奧大人話比佢嚇親   話無諗過會有個人坐喺度   哈


行完


賭場   無處不在



想捉住個頂   但效果唔理想


里奧大人話托住好似好 d   但唔覺囉   嘩哈哈哈哈   唔玩喇


正正經經影吧啦


d 屋密質質





圖解



@ 聖母雪地殿教堂   我地入去參觀   見到有人手畫嘅壁畫   好靚   不過唔比影相


                   

好大個唔知咩


地標


望落去   其實有 d 腳軟   哈哈










望去另一邊



進行交易   哈哈


又見到大炮


落番去喇


龍眼好搞笑


好好天   所以熱到嗌救命 @@


繼續落斜


里奧大人話不如唔好坐纜車落去   試下行落去   咁好啦   但行到 2 點都搵唔到   所以去番教堂位置   原路行番去搭纜車囉   熱死我呀   所以要坐低抖下   咁里奧大人又再坐喺度影下相咁囉


影婚紗相


佢笑得好開心呀


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言