2015年4月21日星期二

金菇肥牛卷 + 臘肉炒甜豆 ( 21-APR-2015 )



( 21-APR-2015  TUE )

今朝凍凍地咁噃   因為沖完熱水涼都唔覺熱   哈哈 ~

早餐食菠蘿油   好耐無食喇   都幾好味 ~


菇場靜喇   不過 11 點又黎忙囉   仲諗住抖下添 ~

Lunch 食麥皮   我要快 d 清哂去 ~


準時開工   搞掂哂都 2 點幾   係時侯食埋個餐包   其實唔餓   不過唔想留番聽日食   一路咬包一路做下嘢   咁都幾好喎   好似好快消化哂咁   哈哈 ~

放工去街市買嘢   番到屋企都 6 點 20 分   要預備喇 ~

7 點幾自己食先   抖到 8 點 15 分就去徑步喇   啱啱里奧大人放工   好在今晚唔駛煮麵比佢   唔係又要急急腳出去   哈 ~         

是日晚餐 - 金菇肥牛卷 + 臘肉炒甜豆  

金菇肥牛卷 - 好耐無整呢個餸喇   因為我要清埋 2 包金菇先整咋   今次去另一檔買雪花肥牛   $80/磅   我買半磅   因為我驚好多肥肉   估唔到又無咩喎   今晚又懶啦   因為分 2 次煎   所以洗完未抹乾個煎 pan 就加油   點知着火呀   嚇到我拎起佢   其實都唔知拎起佢做咩   哈哈   好在後尾 d 火熄哂咋   勁鬼驚 ~

臘肉炒甜豆 - 好耐無食甜豆   因為里奧大人唔多鍾意食   佢成日話食豆同金菇   話咬佢到口攰   所以今晚佢講小好多嘢   嘩哈哈哈 ~

我徑到 8 點 50 分就番屋企喇   里奧大人啱啱開始食飯   咁我同佢傾下計啦   等佢食完   我洗埋碗就沖涼喇 ~

個衰嘢   今晚我特登擺我個 lunch box 喺枱   佢真係食唔哂就靜靜雞擺落我個 lunch box 度呀   搞到我勁多餸   好似男人食咁 ~

其實今晚諗住 11 點瞓   點知 meme 摩犘   差唔多 12 點先瞓呀 ~   

2 則留言: