2015年4月15日星期三

韓式燜豬軟骨 + 唐生菜 ( 15-APR-2015 )




( 15-APR-2015  WED )

今朝里奧大人喺九龍灣見客   所以一齊食早餐   勁開心呀 ~




菇場唔太忙   但都係停下做下咁呢 ~

里奧大人 11 點幾見完客就番屋企做嘢   咁我都過九龍灣一齊 lunch 喇   食完就送我去搭 van 仔   其實我話唔駛啦   唔想佢滕黎滕去   不過佢話陪我行   咁好啦   哈 ~


差唔 5 點先黎忙   好在放工前搞掂咋 ~

一出公司門口   里奧大人打黎話去會展行陣先番黎   咁好啦   我有時間預備晚餐 ~

因為依家銀包擺埋張公司卡   我已經擺另一邊   但都令我嘟唔到八達通   咁尋晚搭巴士   無啦啦拎咗張公司卡嘟巴士   奇怪點解嘟唔到   哈哈   真係勁樣衰咯 ~

去街市買菜   之後行埋 Taste 買生果就番屋企   點知里奧大人話番緊黎屋企   好在只係翻熱 d 餸同淥菜啫 ~      

里奧大人 6 點幾番到屋企   實在太難得   哈哈   所以今晚 7 點 15 分可以一齊食飯喇 ~

是日晚餐 - 韓式燜豬軟骨 + 唐生菜

韓式燜豬軟骨 - 尋晚燜定架   所以今晚入哂味啦   勁正   我最開心係 d 肉唔羶同唔韌呀   但里奧大人話好濃味   我又唔覺好濃味   覺得味道啱啱好囉 ~

唐生菜 - 加埋 d 豬軟骨嘅汁   唔駛就咁食咁寡   哈哈 ~  

8 點 45 分先一齊出去徑步   徑咗半個鐘就一定要番屋企喇   因為要開機洗衫 ~

沖埋涼   睇下報紙   埋衫都 11 點幾   要即瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言