2016年6月16日星期四

大快活 @ 九龍灣 ( 16-JUN-2016 )

食唔哂隻雞翼   所以孝敬里奧大人 


( 16-JUN-2016  THU )

今朝瞓到 8 點半起身   因為打的番菇場   點知塞塞哋車   勁驚囉   好在都係 $40 搞掂 ~

買咗杯熱奶茶番菇場   但又唔想飲   最後都凍哂   所以掉咗去算喇   心痛死我   好在我有支佳得樂   可以補充下能量 ~

個肚仲係有啲痛   所以瞓下坐下   老闆喺度都照瞓   因為真係頂唔順 ~

Lunch Time 又瞓   好咗啲啲咁啦   要開始做嘢喇   唔係比人殺 ~

好在放工前搞掂   同埋感恩開始肚餓   所以放工即走   趕得切去大快活食下午茶    呵呵 ~

食完番屋企抖陣就沖涼喇   里奧大人 7 點先放工   咁叫佢買豉椒排骨炒麵番屋企食啦   陪下我嘛 ~



個肚有啲谷住谷住痛   但就唔係扯住痛   咁都好啲   雖然都係痛   哈哈   所以 10 點幾都自己瞓 先喇 ~    

9 則留言:

  1. 大富貴笠..笨你個lun啦!早呀
    都話你大富貴架啦..打的返工~仲唔係賺錢買花戴??? 哈哈
    夜晚果餐唔駛煮~趕得切食下午茶真係最正..實夠飽到第2朝
    你咁弱雞架~痛咁多日..再減少食凍野啦!
    我追埋(廣東版)琅琊榜都要早返1個鐘瞓~星期六日要瞓10個鐘先夠精神
    天氣又熱又笠~個人勁攰! 你都習慣早d瞓..最好11點前呀
    準備出去買餸~88你條豬腸氣!

    回覆刪除
  2. (依個留言原來無左~唔怪之你無反應啦)

    大富貴笠..笨你個lun啦!早呀
    都話你大富貴架啦..打的返工~仲唔係賺錢買花戴??? 哈哈
    夜晚果餐唔駛煮~趕得切食下午茶真係最正..實夠飽到第2朝
    你咁弱雞架~痛咁多日..再減少食凍野啦!
    我追埋(廣東版)琅琊榜都要早返1個鐘瞓~星期六日要瞓10個鐘先夠精神
    天氣又熱又笠~個人勁攰! 你都習慣早d瞓..最好11點前呀
    準備出去買餸~88你條豬腸氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 笨LUN笠...1234567!!!! 哈哈

      刪除
    2. (又無左???????????????????????)

      大富貴笠..笨你個lun啦!早呀
      都話你大富貴架啦..打的返工~仲唔係賺錢買花戴??? 哈哈
      夜晚果餐唔駛煮~趕得切食下午茶真係最正..實夠飽到第2朝
      你咁弱雞架~痛咁多日..再減少食凍野啦!
      我追埋(廣東版)琅琊榜都要早返1個鐘瞓~星期六日要瞓10個鐘先夠精神
      天氣又熱又笠~個人勁攰! 你都習慣早d瞓..最好11點前呀
      準備出去買餸~88你條豬腸氣!

      刪除
    3. 已經COPY幾次啦~又無左???????????????????????)

      大富貴笠..笨你個lun啦!早呀
      都話你大富貴架啦..打的返工~仲唔係賺錢買花戴??? 哈哈
      夜晚果餐唔駛煮~趕得切食下午茶真係最正..實夠飽到第2朝

      刪除
    4. (拆開再COPY都唔得~依個留言...就算了吧)
      你咁弱雞架~痛咁多日..再減少食凍野啦!
      我追埋(廣東版)琅琊榜都要早返1個鐘瞓~星期六日要瞓10個鐘先夠精神
      天氣又熱又笠~個人勁攰! 你都習慣早d瞓..最好11點前呀
      準備出去買餸~88你條豬腸氣!

      刪除
    5. 1234567 得閒吉下妳屎批 嘩哈哈哈哈哈

      刪除
    6. 笨你個lun啦 嘩..講粗口咁
      呢度唔比妳講粗話架下 唔係吉妳屎批 仲要痛都唔準叫~~~~~~
      大佬 打完的之後要食番五十餐麵包做午餐呀 慘到無朋友!!!!
      係啊 趕得切食下午茶就最開心
      份量唔多 價錢又唔貴 啱我~~~~
      今次痛幾日呀 都預咗 因為之前瞓得差
      但當然最好飲小d凍飲就更好啦 哈~
      老實講 瞓遲一粒鐘都幾係嘢架
      我不嬲都係11點左右瞓 只係瞓唔着先夜瞓咋~
      好啦 7月見妳喇 拜拜妳條琅琊尾 哈哈~~~~

      刪除
    7. (好壞呀笠你...哈哈哈哈哈哈! 但笑死我)
      1234567 得閒吉下妳屎批 嘩哈哈哈哈哈

      刪除