2016年6月26日星期日

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 4/4) ( 26-JUN-2016 )

( 26-JUN-2016  SUN  Day 2 ~ Part 4/4 )

今日要去買香茅 Hand Cream   所以一定要去 MBK 喇 ~

個 Mall 係比較舊式嘅   我覺得有啲似裕華 feel   但照行啦   一場黎到嘛   之後我又勁想飲 A&W   所以去超市果層買喇 ~

飲完就去 Lemongrass House 買 Hand Cream   但原來唔係喺 MBK 入面   係喺另一邊嘅   唔怪得問 MBK 職員唔知啦   哈哈 ~

到 MBK 喇


又睇下 Directory


終於搵到   買完就走 lu


呢個商場比較舊式


又想落雨咁款   但里奧大人話唔駛驚啦   我地行室內 


去到 Asok 又去唱錢   仍然係兌 4.5   所以今次唱 HK$500 (4,500 Baht)   之後就去 TERMINAL 21   行咗陣就去 Food Court 食嘢   食完先再行 ~

里奧大人去 SuperRich 唱錢


兌換率 4.50


終於見到手標奶茶喇   上網睇呢   講到好好飲咁   但佢地話好甜   所以我要半糖   又真係幾好飲噃   茶味濃而唔澀口   下次見到會再買嚟飲


去到 T21   拎 Tourist Card 有紫菜卷送   正呀


地下個場好焗   所以無睇就走喇


長長嘅電梯


個 Food Court 都好寬敞


雖然來來去去都係食嗰啲   但我都係鍾意看圖識字   唔駛估估下


呢檔飲品   次次都好多人排隊呢


計好哂數就去買儲值卡


呢杯就係手標奶茶   咁我諗住影下啲奶茶係咩顏色   但全杯係冰   根本睇唔到奶茶   但其實喺泰國飲凍嘢   啲冰真係有 2/3 杯架


去到話要咩 Number   之後比張卡佢哋   就會自動扣數


開餐


Prawn Phad Thai ( 50B )  - 其實之前覺得一般   但我都想食   哈哈


Spicy & Sour Rice Noodle Soup with Pork ball and Tofu in Hakka Style (30) - 辣辣哋好味呀   同埋鍾意佢哋份量唔多   唔駛食一樣嘢就飽哂


Mixed Berry Ice Blended (30B) - 必飲   因為香港一杯起碼要 HK$30   哈哈


都飽飽地   但都好想食海南雞飯囉   唔記得係咪 40B


呢檔芒果糯米飯又係好多人排隊


Sweet Sticky Rice with Mango (Large 70B) - 又係必叫   真係好好味


Sallm, Red Ruby-like Chestnut with Cocunut Milk (30B) - 里奧大人鍾意食 Red Ruby   所以我買嚟食   比佢食哂啲 Ruby   但原來全碗差唔多都係冰 @@


之前坐近窗邊   但覺得焗   所以坐番出嚟



洗手間設計都好靚   每層唔同架   我一入到去   係一塊落地大玻璃   又有得坐   真係駛唔駛咁正呀   哈哈


好多大嘅雕像


頂樓係 Food Court 同其他食肆



最鍾意睇車仔



嘩   又有我最鍾意嘅燈


我今日主要目的係買 "BABA"   好開心里奧大人記得位置   因為我成日覺得佢無咩良心   哈哈 ~

我唔會叫佢陪我買㗎   所以我會叫佢周圍行下   不過佢都唔會行得遠㗎喇   驚我一個人會驚   哈哈 ~

咁我睇款嘅時候   咁啱有個男朋友陪女朋友睇   後生仔女來的   不過我照拎上手睇   呢啲真係要摸下質地嘛   咁佢就好醒咁行開咗啲啲   但因為佢女朋友就喺 Fitting Room 試緊 BABA   佢走唔開   之後佢女朋友同佢講話好緊   個男仔個樣超級尷尬呀   之後好細聲問女朋友咩嘢好緊呀 ?!   咁又係   佢又唔帶 BABA   鬼知咩緊咩   哈哈 ~

又係買 3 個以上有 8 折   所以我買 4 個   買咗 2,400B   真係好鬼抵   之後即 Call 里奧大人比錢   因為我唔會帶咁多錢喺身呢   但就一定會留番 1,500B 喺銀包   用黎去機場同食嘢嘅錢呢 ~

有我最鍾意嘅麵包車呀



里奧大人喺度買咗 1 件 tee 同 1 件裇衫


繼續周圍行


好花心思喎


塞車時間到了



如果住 T21 真係好方便   BTS 站 一出就到


經過 Boots 去買嘢   買咗 810B   之後再去 Emporium 行下   再買啲薯片   如果個價比 Big C 貴小小   咁我都喺度買喇   買完坐 Shuttle 勁方便   因為其實由 Big C 行到 BTS 站都要 15 分鐘   里奧大人先辛苦囉 ~


里奧大人見到藍色支藥膏 (150B) 就勁開心   因為佢搵咗好耐   之前佢喺馬來西亞 PK   話搽咗呢支藥膏之後傷口好快好番   但上次黎曼谷都無   估唔到今次有貨   感恩呢


估唔到有獨立包裝 ENO (55B/盒)   所以買咗橙味同檸檬味   每樣買 2 盒


Hand Cream 貴哂 lu   不過都買咗 2 支 Lotus Sanctuary 味道比家姐


再行下 Emporium   影下啲好有貴氣嘅杯杯碟碟   當自己擁有


拎呢啲杯飲茶   要蘭花手咁拎呢   哈哈



金碧輝煌


想買呢個木碟   不過好貴   但唔記得幾錢


呢個都好靚   但要 1,980B   太貴喇   如果 198B 就好啦   哈哈


呢個咖啡壺好靚


好鍾意喺曼谷買 Lays 薯片   因為多新口味   又平喎 (30B = HK$6.70 咋)   不過我買比家姐多囉   呢排唔係咁想食零食


上網睇   啲人話呢個 Greenday 嘅蔬菜片好正   不過唔買住   去埋 Big C 睇埋價錢先買


二寶果汁軟糖好似好正咁   所以買咗 2 包正常味再加 1 包酸嘅   其實我都鍾意食酸糖   眼瞓食一粒就最正   哈哈


金色手推車夠哂貴氣啦   呢度總共買咗 453B


將要買嘅零食   影低價錢做記錄


終於見到里奧大人想食嘅椰果布甸   咁即買一 pack 啦


里奧大人買咗包 Onion 味道薯圈 (19B)


我就買咗包蘸茄汁嘅薯條 (19B)   唔知好唔好食   但價錢實在太吸引   所以想買


喺呢度等 Shuttle


向 BTS 站方向就係咁


番到 Marriott 放低哂嘢就沖一沖身   之後去按摩喇 ~

好快就過咗一日


諗住去 Asia Herb   不過我話不如睇下其他   反正成條街好多按摩嘛 ~

見到有間門面都 ok   入面又幾 relax 咁   所以就去按喇 ~

一坐上去按摩椅   佢地就細細聲傾偈   又唔問咩嘢力度   咁我頭頂對住部冷氣機又嘈   完全唔 relax   按咗 90 分鐘   完全無料到   好似無按過咁   里奧大人都係咁   所以同里奧大人講話去番 Asia Herb   貴啲就貴啲   我真係好想 Relax 呀 ~ 

入面環境好 Relax 㗎


左邊係按摩嘅地方



按完有啲餓   所以去 7-11 睇下有無嘢啱食   其實我好想買嘢番 Marriott 食   因為真係好 Relax 咁呢 ~

由 Phrom Phong BTS 站行到 Marriott   短短 10 分鐘路程已經有 3 間 7-11


喺香港 7-11 買嘢   一定貴過超市   但曼谷唔係喎   我見到 Halls 薄荷糖同 Big C 同 Emporium 都一樣係 10B


呀喂成日話泰國飲酒好平   但里奧大人計番港幣   同香港買嘅差唔多咋喎   我仲諗住象啤會平過香港好多添


18B/2 pcs   即買啦


叫里奧大人幫我影相做記錄   成日都驚驚青青   好在我記得 100 plus 係 17B 咋


我買咗呢包雞柳   依家睇相先知原來包嘢就黎過期


呢兩包 Cold Cut 好正咁


沖埋涼就餐喇   真係好鍾意沖埋涼先食嘢   乾乾淨淨最舒服呢 ~

開餐喇   尋晚喺 Big C 買嘅蕃石榴   都幾好味   可能有梅粉   哈哈


好味呀   但最緊要唔好有奶   頭先差啲買咗有奶嘅 Tom Yum   好在睇一睇咋


幾好味架   估唔到有 12 粒咁多添呀   29B 咋   真係超級抵食


Day 2 @ Terminal 21


喺 Emporium Gourmet 買嘅零食


里奧大人最爽啦   只係自己影呢幾件做記錄   其他全部係我幫佢影低架


差唔多 12 點先食完   其實太飽係瞓唔到   但 1 點都要瞓架喇   唔係遲瞓遲起身   我覺得咁樣仲浪費時間呢 ~

呢日行程完畢 ^^

12 則留言:

  1. 泰感動笠..晚安好呀!
    DAY 2話咁快又完~水上市場我鐘意行入面+河邊
    船tour就無興趣坐LU~同埋d水真係好dirty(哈哈)
    你講有鱷魚好恐怖~我都好驚鱷魚..感覺食人唔nur骨+太兇囉

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)笠..泰國真係好多烏蠅囉
      不過有d類似既市場~有時又真係無乜過喎
      可能都好睇本身~每檔既衛生程度..太多感覺唔好
      你知佢地嬲(紙)架ma~飛左去d食物真係幾嘔心
      你講開的士司機~原來來回程2個都熨到條骨好直架
      感覺上坐依d司機既車~都唔會係黑的囉..哈哈哈哈!

      刪除
    2. (3)笠..lemongrass又會係個咁舊既商場開既?
      以為會係大型果d ma~依幾次去泰國都覺boots貴左
      唔駛問啦~一定係太多大陸人去~攪到d價錢都貴晒
      我都係見特價平先買~比以前貴既都唔會買囉..唔抵ma

      刪除
    3. (4)笠..唔明點解d人買爸爸會尷尬
      =之前我同你講買dom dom一樣之ma
      阿喂都ok..唔尷尬~不過香港我會自己買(費事佢等)
      係外國佢會係店等我囉~叫佢自己四圍行都唔行架
      你有無退稅~我有退稅..不過其實攪退稅好煩(填表等好耐)

      刪除
    4. (4)笠..依日你地都食左好多野咁
      夜晚都唔少野食啦~仲一人一杯麵(哈哈)
      泰國依家買酒貴架~但對於一個愛飲酒既人
      係盲目過囉~如果倒轉依個價錢食甜品
      仲唔鬼殺咁嘈話唔抵咩~衰!

      刪除
    5. 三笠~
      我覺得去水上市場一次就夠 哈哈~
      未試過跟tour坐船 所以試埋囉 又唔係貴
      同埋山長水遠入到黎 唔想咁快走 哈哈~
      d 水係超級dirty啦 諗起條燒魚 嗚嗚~
      我見到有鱷魚仔呀 點知會唔會有大鱷架
      所以我坐成程船都好驚囉 大鱷呀 真係食人唔nur骨架~~~~~~~~

      刪除
    6. (2)三笠..我唔知呢個市場有咁多烏蠅架
      咁多烏蠅 都知衛生程度係點啦@@
      我就係知佢地嬲(紙) 所以我話下次唔會再去囉 哈哈~
      兩次見嘅的士司機 件裇衫條骨都熨到好直
      我感覺佢好尊重自己職業咋 哈哈~

      刪除
    7. (3)三笠..我都無諗過 Lemongrass 會係個咁舊既商場開囉
      但小奧之後話 MBK都幾多嘢行咁 下次會再去喎
      如果我去 一定話妳知 睇妳有無嘢要買 哈哈~
      Boots貴咗好多啦 又無Buy2 Get1 有就抵好多囉~
      認同啦 我都覺得係太多大陸人去掃 攪到d價錢都貴晒
      我兩年幾前係無咁多大陸人去架 所以可以狂掃~
      之前$3x一支 依家接近$50一支 下次真係唔會再買
      寧願買哂Lemongrass hand cream 好過~

      刪除
    8. (4)三笠..
      小奧都唔會陪我買爸爸架 因為佢話全部係女人 覺得好尷尬~
      但我買女人貼身嘢 我唔會叫佢比意見架
      所以實叫佢行去睇第d嘢 我可以慢慢揀 呵呵~
      我都會幫小奧睇底底架 我唔尷尬 但小奧好似仲尷尬過我咁 哈哈~
      我無退稅呀 見唔係太多都唔退喇~

      刪除
    9. (5)三笠..係啊 呢日都食咗好多野
      但見到杯麵好想食 妳知啦 喺香港唔會咁做
      去旅行係要放縱呀嘅 哈哈~
      泰國買本土酒都貴啦 所以我終於明白 點解呀喂話泰國飲酒平囉
      因為"對於一個愛飲酒既人 係盲目"~~~~~~
      嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈 呀喂真係好衰呀~~~~~~

      刪除
  2. 表 ⋯ 我覺得小奧次次係曼谷買啲返工衫都好靓
    會唔會容易燙啊?
    下次問你地邊間買先 因小寶啲返工衫都係曼谷買

    回覆刪除
    回覆
    1. 表~
      小奧d裇衫款係靚 同埋都易熨 但其實唔係咁襟着 哈哈~
      我多數去Platinum買先 但如果行商場見到啱嘅都會買 唔定架~

      刪除