2016年6月27日星期一

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 3 (PART 2/3) ( 27-JUN-2016 )

( 27-JUN-2016  MON  Day 3 ~ Part 2/3 )

行呀呀   影呀影   好在今日唔算熱咋   之後又坐番船過對面去 N8 碼頭   仍都係 3B/人 ~


我覺得好靚呀 


迷你荷花池  



關公 ?!


佢地托住整座廟


我覺得條樓梯好直   所以無上去睇   


好似打直咁  



好靚呀  


又係托住座廟  


不過係唔同頭先 d 樣嘅


好中式 Feel


另一邊又係直直嘅樓梯   咁真係唔上唔得啦   所以叫里奧大人自己行上去影   哈哈


又係呢啲  



Hello   



型呀   佢個頭型都好靚




幅幅都唔同


底部都好靚


唔同嘅公仔


好多器材   唔知有咩用途呢 


無咗一半臉嘅豬 ?! 


唔知咩來


我覺得同 NO SMOKING 唔多襯   哈哈


去個洗手間


5B/人   


里奧大人好鍾意影洗手間  


都好靚喎   咁其實女洗手間都好乾淨   所以 5B 抵比   哈哈


頭先佢地喺我隔離部柜員機拎錢   拎完好開心


又見到佢喇   不過呢個係紙牌   我覺得呢個樣 Cute 好多呢  


好得意呀  


佢哋一樣樣呢   哈哈  


呢間廟都好多像 



可惜維修


再見喇   鄭皇廟  


寫咩呢 ?!


呢度係出口   最奇怪我地入去嘅時候   係無人 Check 票


見到凍嘢就好想飲    


好熱呀   所以呢刻對薯片無咩興趣   


買支裝茶穩陣啲   呢支貴呀   要 20B   出面只係 14B 


又過海


左手邊隻船   拖住好多隻船㗎



話咁快到碼頭 lu 


碼頭入面都幾多嘢睇   不過好熱   無咩心機睇  


咁我地食咗嘢先去大皇宮喇   實在太熱   首要條件係要有冷氣   感恩有間有冷氣   所以即入去喇 ~

我完全無印象經過呢度   


又要行一大段路  


架巴士都好殘舊


校巴 


擺檔灘  


好多外國人去大皇宮   差唔多全部人都着象褲   哈哈


紅眼睛紅腳仔  


仲有排行咁   哈哈


有幾間食店   不過係無冷氣   所以唔去食呢


呢間有冷氣   所以唔理咩價錢都入咗去先   


冷氣夠  真係好鬼舒服呢     


呢本係 Menu 


好在我無外帶飲品咋      


價錢唔貴   同埋點都平過喺香港食呢   哈哈      


Stir-fried garlic, chili and hot basil leave with chicken (120B) - 我要食飯   因為我唔想食湯粉   食到成個人都熱辣辣


Tripie Berries Smoothies (120B) - 正呀   


Woon Sen Tom Yum (Spicy glass noodle Soup with Pork) (140B) - 里奧大人話一定要冬蔭功  


Chicken Wing 77 (150B) - 新鮮熱辣   又辣辣地   好好味呀  


Coke (25B) - 因為雞翼越食越辣   所以要飲嘢   


地圖餐紙都唔錯喎   


食到 2 點幾就走喇   之後即行去大皇宮呢 ~ 

佢地跟 local tour 的  


行喇又   所以呢日食好多嘢都唔會肥       


見到一大堆人   應該啱路啦   


差唔多到入口 lu 


星期一都好多人呀  


排隊買飛   500B/人   我覺得好貴囉    



入去參觀喇  


個個都着象褲   應該都係為咗去大皇宮而買啦   頭先睇到象褲價錢   只係 100B 一條咋   其實真係超級平   但我就唔係咁鍾意大象囉


入口係咁的  



又係金色


我影得唔夠金色


都係覺得里奧大人影得好啲   哈哈  



佢地圍住整個 Building 



好靚



裡裡外外都好靚


望出去


靚呀  




祈福 ?!  



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言