2016年6月28日星期二

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 4 (PART 1/2 ) ( 28-JUN-2016 )

( 28-JUN-2016  TUE )

今朝 8 點半起身   又係半夜熱醒   瞓得唔係咁好囉   但都好在精神   沖埋涼就落去食早餐喇 ~

氣溫只係 26 度   可能涼過香港添呀   哈哈


呢座住宅勁正呀


忙忙碌碌


里奧大人至愛嘅 Roti


炸雞好似好正咁


唔記得係紅咖哩雞定魚


Fried rice prawn with chilli paste - 一見到 Chilli 呢個字   就覺得好好食咁   哈哈


Stri-fried wide rice noodles with chicken (Phad see ciw) - 個名好長   其實即係泰式炒河粉   呵呵


其實我都鍾意食 Potato with bacon salad   但早餐就唔會食囉   因為好飽肚


哈密瓜汁 / 西瓜汁 - 今朝啲果汁都好寒涼下喎


居然有 Passion Fruit


Aloo Tikki   唔知咩來   以前真係乜都夾咗先   依家唔會喇   肯定自己食哂先會夾囉


麥皮呀   我一定唔食   哈哈


今日有 Black sesame smoke salmon


又 Potato Salad


無人等喎   咁就我嚟啦


食食下早餐   有個小朋友跌爛水杯   個職員即刻走埋去   同個小朋友講 is ok is ok   be careful   之後就再執玻璃   睇得出佢好緊張個小朋友咁架   反而佢媽咪無咩反應 @@

我嘅早餐   Roasted  Chicken 唔好食嘅   粉同飯都好食   但唔可以食咁多   太飽肚喇


拎比里奧大人嘅米粉   之後我都食咗一碗


又再影米粉嘅份量


我又再食喇


名副其實芝士餅   我食咗幾塊添呀   肥死   之後整塊比里奧大人食   佢都話正   哈哈


真係好好味呀   所以聽朝會再食   哈哈


試新嘢   我知食芝士會好漏   所以我食哂所有嘢先食 Passion Fruit   我用匙更壓哂啲汁出嚟   酸到呢   不過覺得勁正呀   哈哈   當堂無咁漏呀


里奧大人話啲桶係擺到直線一條   勁呀   同埋頭先留意到   如果張枱有人坐   佢地會拎走個大黃色桶呢


今朝坐呢度食早餐


我本身一早諗住行上去睇下咩來   不過好似搞緊 Function   所以無得上去影相


老實講   第一次上樓見到佢地部 lift   覺得勁老土囉   完全無諗過呢間 Apt 係咁正㗎


里奧大人搞肚痛呀   唔知係咪尋晚食咗杯芒果布甸   因為我無食嘛   佢仲食哂成杯   話明有殺虫水味都可以食哂成杯   我有啲暈 ~

2013 年 Keep 到依家㗎   諗住問佢仲有無得 Free ?!   但依家已經電子化   呢張 Free Coupon 都無用 lu


灰灰暗暗


影下廚房


都好多個廚櫃


好多杯杯碟


飲茶嘅又有另一套杯碟


整蛋糕用具都有


喺呢度住咗 3 次   但係我前晚先知垃圾桶喺柜入面咋   我成日同里奧大人講話好奇怪無垃圾桶   原來收得咁密


有 20 隻匙更


撞哂   所以我鍾意 Marriott 係有原因   哈哈


 10 點 45 分落去等 Shuttle 開   因為我驚無位呀   但又唔想行 ~


我都係鍾意之前嘅 Tuk Tuk



可以坐 4 個人


全紅   夠哂恐怖呀呢   呵呵


今日室內活動   落雨都唔怕   但最好唔好落啦   哈哈


28B/人   即係 HK$6.20   坐 4 個站咋   其實搭 BTS 都唔平



一入 BTS 站就要安檢


11 點 15 分 lu


個失明人士拖住 Security   而個 Security 仍都慢慢慢慢咁行


曼谷又係好多地方都起緊新嘅 Building


紅色座 Building 好似係新開無耐


11 點半去到 Chit Lom  就即唱錢   今次唱 HK$2,500 (11,250B)   希望夠用啦 ~

好嘢   仍然係兌換 4.50



紅紅紅   今日同呀奧一齊咁啱着紅色   下次都係咪搞   哈哈



望到馬路   有 d 腳軟


影夠就行喇


我好似吸緊啲紙咁   哈哈


四面佛 ?!




影下馬路



我覺得好小機會見到巴士


繼續行   無乜人真係好舒服   因為星期六係好多人行


見到有罅位   我同里奧大人講話   如果攰起來坐低   將部手機就喺度   唔小心 "線" 咗落去就慘   因為無諗過會有罅囉


食飽喺度跑 3 個圈都唔錯


我覺得佢地好似樣


里奧大人話試下由呢個商場行去 Platinum   個商場好似係 ZEN


每枱都有包炸豬皮   里奧大人就唔會發覺到呢   因為佢唔為食   呵呵


對面係 Big C


慢慢行   因為個商場好焗呀


唔知學煮啲咩呢 ?!


我好鍾意電話亭


我會走去按下啲制   實在好鍾意按制呢


@ Isetan



一定要行入去睇啦


但入面好熱呀   所以無心機行


以前見咩都會買   依家真係諗清楚   再問問里奧大食唔食先買   真係唔想嘥嘢   磁場開始貼近阿 mi   又酸又唔嘥嘢   但點解我仲係唔識煮嘢嘅 ?!   哈哈


我覺得街邊檔口都有筍嘢


熟悉嘅路   呵呵


一個人單線行最好


2 個人就已經霸哂成條路 lu   所以一多人行就好危險   啲人會行出馬路邊呢


經過呢條河


佢地雙對望   哈哈


係好有特色   但天氣咁熱   真係唔會坐喺呢度食囉


Platinum


Platinum 有 3 個 Zone   可以行一日


總知見到啱就買   唔想再番轉頭搵


開始行喇   其實無咩男人行咁架   哈哈


無直身鏡   所以里奧大人影完就比我睇   呵呵   600B/2件   所以買咗 2 件


細細間嘅舖頭

 

喺呢度買咗 3 件 tee   600B/3件   係咪抵呀 ?!


里奧大人買咗 2 件 Tee



繼續行


披肩 100B/條   買咗 5 條



長袖 Tee 就 300B/件   我買咗 3 件


眼罩好抵   但摸唔到質地就唔敢買   因為好驚會好焗呢


行去 Zone 2 喇




里奧大人行行下話送個公仔比我   我一望右手邊   發覺勁似之前好興嘅鬼公仔   所以叫里奧大人唔好再亂指同亂講嘢


得意就得意   但一定唔會買囉


1000B/2件   所以買咗 2 件   老闆娘話我唔肥呀   勁識做生意 (即係假   哈哈)   咁里奧大人負責比錢同拎嘢家嘛   老闆娘話佢係 Bodyguard   之後里奧大人同我講   話老闆娘問佢係咪 Come from Malaysia   嘩哈哈   上次又比人問係咪泰國人   唔通尋日去完大皇宮   所以曬黑咗 ?!   可能我日日望住   唔覺佢黑咗啦   哈哈


想買錶好耐   見到 200B/隻即買


因為我要校短條銀帶   所以里奧大人負責昅住   哈哈


我鍾意呢隻色


1 點半有啲攰   我話最衰無咗 Black Canyon 啦   唔係飲杯咖啡都好   之後里奧大人話喎   我要嘅嘢   佢實搵到比我喎   原來佢知道搬咗上唔知幾樓   超 ~


放個咁大嘅垃圾桶喺度   就唔係咁好啦


好似 70B/罐


Black Canyon Frappe (80B) - 其實我想飲熱嘅 Black Canyon 架   因為想食啲餅乾仔   如果好味就買番香港   但里奧大人買錯咗沙冰比我   不過我都無所謂   反正未試過   里奧大人飲 Orange Juice (50B)   但原來係橙汁汽水   咁我抵佢好多 lu   呵呵


我同家姐每人一盒 Butter Coffee   我再買多盒 Brownies 比家姐


收貴咗 ?!   Frappe 係 80B   里奧大人杯汽水係 50B 咋噃   但依家發現   已經太遲 lu


晚禮服


平日無乜人行架   如果星期六日就好多人呢


呢邊窄啲   因為得 2 行階磚


又周圍再行啦   又見到頭先買披肩間舖頭   見到啲帽好抵   又去睇下   之後買咗幾頂   唔記得比錢就走   咁諗住比嘅時候   我又睇到其他披肩   咁又買啦   之後又唔記得比錢就走   唔怪得老闆娘佢兩次個樣都咁驚啦   哈哈 ~

70B/件   抵喎


老闆娘教埋點用


地方簡陋   但有筍嘢買   呵呵


藍色 pattern 係150B/條   我同家姐每人一條


好多 Crossover 衫   里奧大人問我買唔買 Minions   我話唔買啦   我都唔着嘅


抖咗半個鐘再買過   2 點半去 Food Centre 食嘢 ~

唔知係平日   所以無咁多人呢 ?!



其實用食物卡買嘢   都唔知算唔算方便


丸龜嘅炸物好平呀   香港要 $13/件架


次次去買嘢食   都會行哂全場先   見到多人同乾淨就跟   哈哈


講 Number 最好   一定唔會錯


Noodle Soup with Beef Ball (50B) - 得 6 粒丸咋喎   呵呵


我見好多人食煲仔粉   所以喺呢檔買喇



我要麵條 紅燒肉丸子 (45B)


終終明白點解見啲人嘅湯底好深色喇   原來瓦撐入面係啡色


本來就係諗住唔食辣   但最後都要落辣椒粉囉   同埋估唔到有牛腩


勁想食木瓜沙律


里奧大人話我食咩佢食咩   點知買咗番黎就唔食   話驚搞肚痛喎   我知佢想我食嘢   但如果唔食就真係要講嘛   呢碟食剩 1/3 呀  好嘥囉   但我真係食唔落


一包要 10B 就貴咯   得兩塊仔咋


所以要計數計得好準   我話買多咁點算 ?!   里奧大人話好似有得 Refund   咁早響啦   唔駛計嘛   就咁買 300B 唔駛煩


里奧大人食得快過我嘛   所以幫我買芒果糯米飯   實在太開心喇   我頭先都諗緊買呢檔芒果糯米飯   因為啲糯米顏色好靚呀


細細張飛仔   對於我嚟講係好易唔見呢


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言