2016年6月30日星期四

太興燒味 @ 九龍灣 ( 30-JUN-2016 )

清蒸沙巴龍躉 ($79)


豉汁雞柳炒涼瓜 ($60) - 雞柳口感極怪   唔似食緊雞柳 


( 30-JUN-2016  THU )

今朝 10 點起咗身   里奧大人之後都醒埋   咁家姐又差唔多 10 點半搞掂哂嘢   所以同我哋食早餐 ~



家姐好搞笑   一坐低就攬住我手臂話好掛住我   勁似 Minions 阿 Bob 見到 Buddies 咁呀   里奧大人話佢個動作好熟面口   我即比家姐睇阿 Bob 點攬住 Buddies   家姐都話似呀   哈哈


我哋諗住睇 "天煞:地球反擊戰 2"   咁家姐都話睇   所以里奧大人食完就去影藝買飛   家姐好開心話好想食爆谷呀   無問題啦   三個人食無咁辛苦   呵呵 ~

我同家姐就番屋企   順便比啲手信比佢   佢又試下我買啲衫   估唔到佢勁鍾意   因為佢唔着長Tee 家嘛   我買嘅時候   我話想買比家姐   但里奧大人都話未見過家姐着長 Tee   所以真係好難想像家姐咁鍾意囉   咁下次我一定買埋比佢 lu   最搞笑里奧大人買咗 2 件 Tee   家姐着得好睇   但里奧大人着上身就有啲窄   所以里奧大人順勢比埋家姐   但家姐勁驚係男裝 Tee   所以話比姐夫   無所謂啦   最緊要啱着就得喇 ~

好喇   沖涼喇   睇 1 點 25 分呀   買埋爆谷即入場 lu ~


睇咗 2 個鐘   但麻麻哋好睇   可能我期望大咗啲啦 ~         

一齊食埋下午茶就番屋企拎埋手信   家姐有兩大袋手信   我話零食嗰袋就星期日拎比佢啦   佢自己拎袋衫先   明明只係買咗 3 件比佢   之後佢要埋我 4 件同埋里奧大人 2 件   雖然我都鍾意啲衫   但我都一定會比佢嘅   難得佢鍾意嘛   里奧大人好搞笑㗎   次次家姐鍾意我啲嘢   佢就叫家姐拎啦拎啦   話我實比佢   但其他人想要我啲嘢   里奧大人就話要問過我先   呵呵 ~


試咗喺 Black Canyon 嘅 Brownie   脆脆咃幾好味


家姐 5 點半就番屋企喇   咁我都執下嘢 lu   去旅行買嘢真係好鬼開心   但買完番黎執嘢就好鬼痛苦 ~

差唔多 7 點就去太興食飯   因為想快快趣清哂啲 Coupon   以免夜長夢多   之前屋企附近間執咗   諗住去德福食   原來佢搬咗入去以前 DSC 位置   仲要係今日先開張   呵呵   感恩呢   唔駛行咁遠 ~

食完行陣商場就番屋企喇   又要執下嘢咁囉 ~

沖埋涼就休息喇   11 點幾都瞓 lu   聽朝 8 點要起身呢 ~

4 則留言:

  1. 晚笠..準備瞓未呀?
    去旅行買野真係最開心~由其又平又岩心水果d
    我都係咁話囉..如果其他人鐘意我都會比人架
    最緊要鐘意又岩用~最多下次再買過ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家姐好攪笑呀~同minions一樣畫面都好笑啦
      近排都想睇戲呀~天煞好在無咩興趣..
      係囉! 有期望又唔好睇就覺得唔值lu
      tea果個炸雞脾勁正呀~睇見都想食囉

      刪除
    2. 五。。。。花。。。。笠。。。。
      好攰呀 嘩哈哈哈哈哈~
      買平靚正嘢真係最鬼開心 所以我好愛曼谷 哈哈~
      要講清楚 唔係"其他人"鍾意會比 係家姐鍾意先會比
      但妳同CC鍾意 我都會比 哈哈~

      刪除
    3. 諗住一次過覆 無啦啦又走去ENTER。。。。。。
      家姐好搞笑架 成日都話掛住我 又話想聽我把聲 好似d呀婆咁 哈哈~~
      天煞真係唔係咁好睇囉 好平淡~
      炸脾真係人見人愛 唔知點解 係咪因為自己好小整呢?!

      刪除