2016年6月29日星期三

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 2/2) ( 29-JUN-2016 )

( 29-JUN-2016  TUE  Day 5 ~ Part 2/2 )

1 點喇   要行番去 Big C 食嘢喇 ~

可以一次過行 2 間大超市真係好正


想買黎食   可惜唔識講泰文   呵呵


又係好大嘅 Food Court


拎餐具嘅位置


有熱水比妳洗餐具架   原來真係熱水   仲以為無料到添   哈哈


好似偷食咁   但其實我係擺好啲嘢   同埋將啲裙卷好放入一個膠袋   一陣放入喼都方便啲呢


一卡傍身


我要食海南雞飯


Boiled chicken with rice (40B) - 個汁唔熱   又無胡椒味   但個雞飯同啲汁就好正喇



好想買佢哋啲汁番香港   其實我去過 Big C 搵   但搵唔到   嗚嗚


里奧大人要食湯粉


正呀



以為白色果張係紙巾添   原來係 Receipt   感覺無咁污糟囉


一人負責所有嘢


Noodles with pork ball + sliced pork (45B) - 我無試呀   里奧大人話 ok


呢度係買嘢飲嘅


喺呢啲檔口買嘢   原來係要比 Cash 的   等我仲入定錢落張卡度添


我買咗右手面呢個甜品 (30B)


好忙咁


熱辣辣


其實好細塊架咋   塊脆餅都幾好味   之後里奧大人再買多 1 件比我食呢


個個 Food Court 都用同一個 System


我想食 Crepe  所以叫里奧大人去買喇   但佢哋 Menu 無英文其實都幾麻煩


里奧大人話咩都要啲咁


好多朱古力醬咁噃


話咁快就整好


自己行去買喎   一定要影相紀念啦


滿滿嘅朱古力   我唔係咁頂得順   所以叫里奧大人食哂去   哈哈


我覺得香港熱過泰國


頭先無人   依家好多人番咗嚟


落雨企喺度傾電話   一定全身濕哂


因為係無玻璃的


垃圾車 ?!   坐到咁高做咩呢 ?!


唔知咩地方 ?!


又經過按摩店   仍然無人幫襯


呢間 The President Park 外圍設計咁特別   應該貴嘢


呢座 Building 係牙科診所


差唔多 3 點番到 Marriott   放番好頭先買嘅嘢   再去埋洗手間就上車喇 ~

Marriotttttt   好唔捨得你呀 


玻璃窗入面係食早餐嘅地方


呀 Pui 真係非常好人   我坐喺梳化等里奧大人嘛   佢即跑過黎同我講話佢已經 Ready 幫我哋拎行李   不過我話里奧大人去緊洗手間   之後佢話我哋 Ready 就叫佢   同埋已經幫我哋 Call 咗的士   估唔到咁快 ~

之後佢同司機加另一個職員幫手搬行李上的士   里奧大人想幫手拎上車   阿 Pui 都阻止呀   真係好感動   我話下次想喺香港買啲香港特式嘅嘢比佢   代表我咃小小心意 ~

阿 Pui 真係令到我有賓至如歸嘅感覺   所以里奧大人話番到香港   都要寫 Comment   讚揚一下佢呢 ~

坐喺呢度等里奧大人


屋企可以放到呢棵植物就好喇


里奧大人又影洗手間   不過我估唔到洗手間係咁先進設計   但反而房間唔係呢


 3 點 15 分上車   4 點唔夠就到機場喇   好唔捨得曼谷呀   我同里奧大人講話希望下年再黎   但同樣住番 Marriott   如果唔係唔黎 lu ~

阿 Pui 同司機叔叔幫手搬行李上車


Marriott   記得等我呀



好多電單車


呢 3 棟住宅   設計好得意


想影得做記錄   但睇唔到比幾錢   哈哈




雲海


3D 效果   哈哈



突然覺得好冰冷嘅感覺


望到機場喇   好唔捨得曼谷添



305B (未計 2 條 Subway)


司機又係好好呀   比咗張收據我地   仲話隧道幾錢幾錢   落車之後又幫手搬行李落車   所以里奧大人話要同佢影相留念   仲捉住司機叔叔隻手添啊   好小見佢有咁熱情嘅動作呢 ~

第 1 次坐的士有 Receipt 咋   所以里奧大人話司機叔叔好有 Heart


仲幫手搬行李


可以玩氹氹轉   呵呵


泰王由童年至成人嘅照片


唔想番香港   哈哈


4 點 10 分 check in   過埋關都已經 4 點 45 分 lu   呢個時間最多人番香港啦   好似我哋咁玩盡假期嘛   哈哈 ~

第一次無 Overweight   實在太開心喇


H 同 J 係泰航


無咩人


里奧大人拎行李上輸送帶嘅時候   勁驚佢望番轉頭話 Overweight 呀   哈哈




出風機   勁涼呀   因為機場好焗


好似驗眼咁   哈哈



影支水做紀念


行喇


又見到佢


番香港喇


我覺得好似一對翼


4 點半喇   都好多人排隊


我地又食唔落嘢   咁就周圍行下影下囉 ~


大金龍


呢邊動作又唔同


條褲好靚


龍頭




里奧大人叫我睇下 ?!   我話睇咩呀 ?!   佢話 226 呀   算佢啦



呢間買嘢要 Show Passport   好奇怪囉   之後里奧大人問點解   佢地話對番啲數喎 ~


買咗罐綠色飲品   想試咩味道   哈哈


呵呵


佢副牙好恐怖   哨牙 Minions


去到另一間舖頭   我問里奧大人見唔見到 Minions   佢話見唔到   哈哈


再買會比人殺


行去 C8 閘口喇


我覺得 180B 貴架   不過里奧大人話買啦   所以買一盒   一陣上機食


好 Cyber 咁


無咩人咁喎


18:30 登機


原定 6 點半開機   不過遲咗半個鐘頭先起飛   其實里奧大人唔講   我都無為意 ~

原來已經好多人坐喺度等上機


Thai


唔好食嘅飛機餐


飯後甜品好味道   下次都會再買黎食


香港時間 9 點半喇   差唔多番到香港 lu


10 點半落機   Check-in 連埋等行李   11 點就搞掂   都好快 ~

@ 10 點 40 分


又坐無人駕駛


22:55 行李全部送達


差唔多 11 點喇


7 分鐘就可以搞掂   第一次咁快   感恩感恩


今晚一定打的番屋企啦   又夜又攰   又多嘢拎嘛 ~

排隊搭的士


又係 2 號位   我記得上次黃山番黎又係 2 號位呀


落雨呀


番到屋企見到廚房同廳有小強   勁驚囉   唔知係咪間屋熱得滯   之後開咗冷氣   間屋都好熱咁   咁最適合強族喺度住啦   所以即刻用漂白水   求其拖下個地   因為好攰   唔係就會認真拖囉 ~

殺哂小強先沖涼   之後再 unpack 部份嘢   搞到成 1 點呀   所以唔執喇   即瞓啦   好攰呀 ~

我執行李嘅時候   叫里奧大人幫手放好啲米粉同麵   無諗過佢排得咁整齊㗎   所以我好鍾意佢放嘢入喼   會一袋袋排得好好㗎



2 則留言:

  1. 泰完笠..5日泰國真係唔多夠架
    其實好似眨眼又過左幾日咁~所以都係鐘意去長d
    不過無計..你地要就假期~全AL去晒咁多日又唔抵囉
    嘩~原來小奧都係一級收納員~原來我同佢都好多地方相似
    記得佢又LIKE食窩夫呢~哈哈!
    PUI真係好好..服務非常好~唔怪得你要指定住返依間啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 三級笠~
      5日泰國真係唔多夠 但如果去7日
      我又無咩地方想去咁喎 依家咁都好丫
      掛住掛住咁 下次可以再去 哈哈~
      係啦 要就埋假期 咁小奧又唔方便請咁多日
      所以玩5日最好囉 之後再請多1日抖下咁~
      得喇知喇 妳同小奧好嘅嘢就最似 我同呀喂衰嘅嘢就最似丫嘛 哈哈~
      我無諗過佢收納得咁整齊架 所以我真係要影相留念 哈~
      係呀 我都估唔到佢like窩夫 因為叫佢食甜品
      佢話窩夫好飽肚家嘛 ~
      PUI 真係超級好 所以真係有d唔捨得佢架~
      呢間 APT 服務真係一流 但又覺得次次住同一間就好悶咁
      但比我揀 我又會第一時間揀佢架喎~~~~~

      刪除