2016年6月26日星期日

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 3/4) ( 26-JUN-2016 )

( 26-JUN-2016  SUN  Day 2 ~ Part 3/4 )

行呀行   影呀影   12 點 45 分都上船喇   因為 1 點開船呢 ~

我每去一個新地方   都會比里奧大人睇睇相先   等佢有啲印象   好在真係比佢睇咗咋   因為佢記得呢個圖   話係跟呢個 Tour 喇


12 點 49 分架船開始駛駛開去嘛   仲以為開船添   原來係 tun 前 tun 後唔知做咩


開船喇


橙色背心嗰個好靚女呀


又經過呢度



佢倒緊椰青水


好多魚呀


我唔會坐近河邊食嘢


船隻出出入入



有水灑出黎噃   好在里奧大人坐左邊咋   哈哈


好大浪   我最驚   因為啲水好污糟呢


船夫開得時快時慢   一慢嘅話   河面又好平靜


水上屋


好沼澤 Feel


感恩今日好好天呢



沿途有唔小水上屋


如果要我行呢條橋就慘   肯定驚餐死


原來有咁多橋


我覺得住水上屋都幾唔方便


我真係唔夠膽住呢啲屋   我覺得一行出去   隻腳好似貼住條河咁   勁驚


螺旋槳好危險


雜貨灘


水上士多


左下角個人行去邊呢 ?!


我喺呢個地方見到條細鱷魚呀   有我前手臂咁長㗎   之後勁驚會唔會有大鱷魚出現囉


呢間好似香港嘅村屋


我其實唔知呢啲叫咩



有啲仲未起好   所以用布圍住


差唔多 1 點半就落船參觀一個廟宇   不過我地無入去睇呀   周圍行下影下算喇 ~   

摩打喺船尾   好在我地坐中間   唔係好嘈都似


行入去喇


就係呢間廟   不過我地無入去睇呀


唔知呢塊係炸咩   但好似好脆好好味咁


又見到 Minions   里奧大人問我要唔要   我話唔要啦


買彩票   間唔中都會見到


佢咬緊自己條尾巴


可憐


我好鍾意食椰菜苗架   但反而喺曼谷無食過 @@



即叫即煮


佢地有湯粉同炒粉   應該仲有甜品啦    見到香蕉


叫完就坐喺呢度食嘢


另一邊係泊船嘅地方


好熱呀   一定要飲嘢   我地要 Coke   咁諗住拎起細冰盒果支啦   點知佢喺大嘅冰盒拎支勁凍嘅出黎   飲完真係透心涼呢



沿途都聽到有人唱歌   以為播帶啦   但原來係 Live   完全聽唔到抖氣聲架   勁


佢祈福完之後   就倒啲水入河呢


泊船嘅地方會望到對面   船家應該預備煮嘢


1 點 45 分又開船喇   今次去睇花花   真係聽見都熱   嘩哈哈哈哈 ~

我哋坐嘅 Long Boat


回程同里奧大人調位座   之後佢串串共話   好在唔係坐佢嗰邊   唔係比啲樹葉撩幾撩又呱呱叫喎 @@


阿婆勁過我   哈哈


啲水好污糟


我真係唔夠膽一個人坐呢啲船


繼續飄呀


呢間唔似住宅噃



成日覺得住河邊濕氣重    啲人晾衫有排先乾   但唔醒起泰國咁熱   真係曬一個鐘都已經乾哂   哈哈


呢度似拜神嘅地方


維修緊 ?!


1 點 50 分落船   依家影下船頭   我發覺好多船頭都掛咗呢啲吉祥物


@ Niyom Orchid Farm


入口


無咩嘢好睇咁喎



去曼谷呢幾日一定要扎起頭髮   唔係會熱到發顛


我鞋底好多泥嘛   諗住擦下啲綠色草地啦   點知原來係泥濘   所以之後對鞋底更加污糟


呢條路只可單人行


花 係靚嘅



再行前   其實啲人都已經走哂   哈哈


去另一個花園睇呢


里奧大人影蒼蠅  @@


跳舞蘭 ?!   即刻諗起冰姑


心心葉


我覺得顏色好特別   但其實我好小去睇花   所以其實呢隻顏色係好普遍都未定   哈哈


里奧大人話似豬鼻


橙色豬鼻


黃色豬鼻


里奧大人話呢朵花似一個着裙嘅女仔   我覺得好靚呀


唔知咩植物來   好似枯乾咗咁


我鍾意呢啲紅色葉


形狀好得意   彎彎曲曲咁


又見到心心葉


喊樣


Yeah   終於走喇


再望番後面   呢條路完全無人行


2 點 15 分開船 lu


船家 tun 咗好耐先出到嚟呢個位置



佢唔開窗嘅話   真係以為成間屋係密封呢


要我行上去就慘咯


鴨定鵝呢 ?!


原來佢地比人縛住架   慘 @@


沿途都有唔小參拜嘅地方




佢好開心咁喎


呢個地方唔知係咪回收場   我見到起碼 1x 隻狗呀   佢地仲一齊吠添呀


佢應該等船


角度問題   其實佢坐嘅地方唔係好高   但對我嚟講都覺得危險囉


估唔到泊到電單車   因為我無諗過水上屋係有電單車行駛呢


無嘢欄住   我會好驚   一定貼到好埋咁行呢   哈哈


終於見到有人開電單車喇


仍然好好天呀   感恩感恩


其實可以行入去影相都唔錯


呢間屋都好大   不過我真係唔敢住呢啲水上屋   因為回程嘅時候   見到 2 次好肥嘅蜥蝪   又係前手臂咁長架   好驚啦 @@


咁樣就安全好多喇


應該係清道夫   因為我之前都已經見到佢呢


之後又多了船隻出出入入



街坊


有咩好望呢 ?!


白鶴 ?!


差唔多到碼頭喇


頭先就係行呢橋樓梯過對面


差唔多上岸 lu


差唔多 2 點半就到地面   感覺實在好多   因為我係畏水的 ~

諗起里奧大人講嘅燒魚   即刻唔想再見到佢地囉 @@


船上所有食材都好吸引


又經過呢度


其實啲檔口真係幾吸引   但真係好熱   無心機行呢


我好鍾意飲 Guava Juice 架


又影呢啲   唔知咩來


炸物好吸引   但實在太熱   所以唔會買嚟食


今次我自己點都要影呀   因為啲顏色真係好靚


頭先就係幫襯佢買燒魚呢


應該係拜神用嘅


2 點 45 分   無咩人 lu


行番出去搭的士


3 點走人   走嘅時候見到好多的士喺水上市場入口   咁頭先個的士司機做咩唔駛入嚟㗎   里奧大人問我去邊個 BTS 站   我話好似 Wa Bang   好在佢最後都睇一睇邊個站咋   因為正確位置係 Bang Wa 呀   哈哈 ~

依家睇相先知車頂有符



3 點 10 分左右到 Bang Wa BTS 站   真係 10 分鐘左右咋噃   咁可能頭先我地行錯出口   所以要 20 分鐘呢 ~



都唔記得係 Exit 1 定 2 出口   不過我地都唔會再去架喇   一次已足夠


月台平靜


呢一刻車廂都好平靜


呢個扶手真係好正


對鞋底超級污糟


無高樓大廈嘅地方   望落真係好舒服


個 Security 上身同條柱一樣係打斜的


扭計骰外牆好正呀


已經 3 點 45 分 lu


呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. 终于去过水上人家啦!那个一粒粒青色的不是椰菜苗来啊!是发疯甘~像酸甘一样的东西~:)跳舞兰~Wahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令~我去呢個上水市場係得本土人去架咋~
      一粒粒果d原來係柑來嘅 但妳做咩改個咁嘅衰名架 哈哈~
      我次次一見跳舞蘭 就即刻諗起新加坡架
      因為導遊介紹 我先識咩叫跳舞蘭呢~~~~

      刪除