2016年6月8日星期三

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 8-JUN-2016 )

煎釀三寶 - 魚蛋 + 豆腐 ($20/9 件)


麻辣涼伴豬手


麻辣燙米線 (豬腩片+墨魚丸+蘿蔔) (小辣)


( 8-JUN-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   我叫完佢拎麥茶都可以即刻瞓番   感恩感恩 ~

早餐食奶醬多   因為晏晝想食酸辣米線   所以唔可以食咁飽 ~


菇場忙呀   所以話咁快就 Lunch Time ~

行咗陣先買酸辣米線番菇場食   酸辣真係好開胃   但食完又好飽   要食番啲勁酸嘅糖消一消滯   真係煩呀呢   哈哈 ~


仍然忙   仲要做個爛鬼 Report   不過 2 點半先比資料我   今晚一定無可能做到   起碼一日時間嘛   所以做唔哂都照放工 ~

放工即走 lu   今晚又突然間好想食麻辣豬手   所以出去食喇 ~

好攰呀   番到屋企抖陣就熨衫就抖陣喇   里奧大人 8 點番到九龍灣   我都即落樓 lu ~ 

食完即番屋企沖涼   之後又睇下 Minions 啦   咁我同里奧大人講話睇狼牙捧就鍾意睇原聲   唔鍾意配音   但我睇太陽的後裔就要睇配音版   點解咁奇怪嘅   因為我鍾意睇原聲版嘛   之後佢好激動話韓文妳鬼識聽咩   咁梗係要睇配音版啦   哈哈哈哈   咁又係喎   點解我會講埋啲咁白痴嘅嘢嘅 ~

今晚 11 點幾都要瞓喇   聽朝好早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言