2016年6月26日星期日

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 2 (PART 1/4) ( 26-JUN-2016 )

( 26-JUN-2016  SUN )

尋晚瞓得好好呀   希望之後幾晚都係咁啦 ~

今日行程係去 Khlong Lat Mayom Floating Market   所以 8 點要起身喇   沖埋涼即落去食早餐 ~

好一個曬鞋墊位置   哈哈


我將有得掛嘅地方都掛哂嘢   所以啲衫終於乾哂啦 


睇下雪櫃有咩嘢飲


都算好天氣   感恩感恩


見到呢個位置已經好開心   因為代表有得食   呵呵



依家多咗好多人呀   但都係日本人佔多數   咁都好啲   唔會好嘈 ~


麵包呀   基本上唔會食啦   因為番工成日食嘛   但我見到麵包又好開心㗎喎


我見到有個男人烘牛角酥   人地多數烘多士家嘛   之後我聞到啲燶味囉


甜甜酥幾正咁


生果區   次次經過呢區就覺得好凍


鬼佬區   哈哈   真係好多鬼佬喺度夾嘢食㗎


我鍾意食煎香腸


最愛嘅煙肉   但唔係條條都脆咁噃


素食區


我覺得係晚餐區   因為有 Pai Thai   紅咖哩同炒飯


沙律區


其實本身係有 4 個男人排隊拎沙律菜架   我好小見咁情況架   因為多數女人拎沙律菜呢


我早餐好小食凍嘢


自助沙律吧真係好吸引   因為我見到粟米同青瓜



Cold Cut 同芝士都吸引



雞湯同白粥


勁想食鹹蛋   但唔想食粥   所以無食到


日式漬物   黃蘿蔔正呀


Spicy Prawn Salad


全場佢最忙


無呢啲調味   成碗米粉都會失色呢


早餐仍然好味   雖然食力不及之前   哈哈 ~ 

我同里奧大人講話依家食小好多嘢喇   佢用疑惑嘅眼神望住我   之後話都唔小囉   但之前我可以食 3 碗米粉同埋好多好多煙肉㗎 ~

早餐水準仍然無變   Refill 又好快   職員態度又好   成日好好笑容架   有個職員次次都等我影完相先拎去 refill   仲同我講話係新嘢   叫我影相添呀   哈哈 ~

我地坐窗邊位 (望入去)


(望出去)


今朝坐 Window Seat


仍然係我最愛嘅紅色 Placemat   勁驚佢轉咗唔同色呀   因為轉咗色   會覺得無咗份親切感呢


里奧大人乜都影下


我的早餐   杯咖啡真係好飲到不得了   所以我一定要食呢度嘅早餐


孝敬里奧大人架    次次都係我拎比佢   所以我次次食早餐都要行幾轉   呵呵


里奧大人的早餐


我覺得材料配菜多過米粉


其實一碗得兩啖米粉架咋   所以如果食幾碗   其實係食餸食飽   哈哈


我今次都要試下其他嘢


估唔到里奧大人會食朱古力窩夫


奇怪囉   突然間好想食沙律菜   右邊塊 French Toast 唔係咁好食


迷你美式熱狗   個職員捧咗一盤出黎逐枱問要唔要   咁要啦


我再來一碗   一定係多蔥多辣的


撈埋一齊食   真係人間極品   佢哋啲丸類又係好好味道   唔腥㗎


食到 9 點半就番上房   10 點出發去 Khlong Lat Mayom Floating Market 喇 ~ 

好嘢   仍然好天


以前去旅行好鍾意儲當地嘅銀仔   但依家無呢個習慣 lu


好耐無見電話亭喇


我估下次再黎   呢座建築物都起好了


今日買 1 Day Pass (140B)   咁樣平好多架   因為今日會去埋 MBK 嘛   就咁搭 BTS   一人都起碼要 200B   所以買 1 day pass 就抵好多   同埋唔駛下下去唱散紙買飛囉 ~


里奧大人話曼谷嘅 BTS 好小有扶手電梯   講講下又好似係


我真係鍾意呢啲扶手位


由頭搭到尾有 22 個站   唔知需要幾耐時間呢 ?!


去 Bang Wa (Exit 3)


見到 MBK   里奧大人話一陣可以喺呢個站落車行過去   我話 MBK 附近有個 BTS 站囉


旅遊書有介紹呢間餐廳   因為我記得架老爺車


零舍舍一棟高樓   有 38 層呢


呢座層層疊 Building 好得意


我都係鍾意見到矮矮嘅 Building   觀感開揚啲嘛


見到一個塔


隻窗好似幅畫咁


無咩人坐嘅 BTS   好寧靜好舒服呀


落車喇


一車出一車入   唔知以為係總站添


仲未起好嘅 BTS 站   因為見到右手邊條樓梯仲未起


紫色呀   又諗起家姐   應該個個 BTS 站都唔同顏色   我記得 Phrom Phong 站係綠色


呢個站無乜人去   哈哈


問 BTS 職員   佢叫我地去 Exit 4   咁就有的士架喇


落去喇


有路就行


棵樹掛住啲紙袋   唔知有咩用途呢 ?!


呢日未完架 ^^

6 則留言:

  1. 泰感動笠..繼續午安好!
    oh no! 你係apt掛到四圍都係衫
    依d場面我實頂唔順架~太亂啦! 哈哈
    apt通常都有活動掛衣架~肯定你無搵野啦

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)泰感動笠..酒店樓底好高好廣
      同埋早餐都多野食~杯咖啡見到都回魂呀
      朝早我都食唔多野~最緊要灌水咋
      我又係去旅行like食煙肉+腸~係香港真係少食囉
      同埋..係啦! 煙肉要夠脆~雖然唔太健康但真係好味好多

      刪除
    2. (3)泰感動笠..泰國/曼谷真係發展迅速
      我都好多年無去曼谷市~印象好濛濛lu
      地鐵都未坐過添呀~指示同埋乘坐方法係咪好易架?
      依日熱唔熱呀? 見都要係露天地方行..好曬咁囉

      刪除
    3. 二笠~
      就係我都頂唔順周圍掛哂嘢 所以先影相做紀念呀 哈哈~
      我有搵呀 但唔見有活動掛衣架噃 只見熨衫板咋~

      刪除
    4. (2)二笠~
      呢間 Marriott 真係好正 又乾淨
      服務又好 所以住親都呢間囉
      想話轉下 但又好唔捨得佢 哈哈~
      早餐真係好多嘢食架 就係呢杯咖啡
      我堅持要食佢地嘅早餐囉 講起都想飲
      下次我會試下 refill 先 哈哈~
      妳朝早真係飲好多水/茶 我就唔得架 一定要食嘢呢~
      喺香港真係好小食煙肉 同埋呀 都唔會脆卜卜嘅 係咪先?!

      刪除
    5. (3)二笠~
      泰國/曼谷真係發展得好快 我兩年幾無去咋 感覺已經唔同哂喇~
      放心啦笠 連我都識搭BTS 妳就更加無問題添啦~
      指示清楚呀 乘坐方法都簡單 可能我今次唔需要轉MRT線 哈哈~
      不過都係好簡單 講真 坐BTS真係好方便 分分鐘方便過坐的士添呀~
      呢日都熱架 不過點都舒服過香港嘅濕熱 哈哈~


      刪除