2016年6月23日星期四

鹹蛋瑤柱節瓜粒湯飯 ( 23-JUN-2016 )



( 23-JUN-2016  THU )

又係熱爆   所以朝早動作唔可以快呀 ~

早餐食豬扒包   今次塊豬扒細細塊就最好喇   唔駛咁滯 ~


菇場忙下停下   時間過得都好快 ~

Lunch 食叮蟹籽丸米   好好味呀   但成日食就無益   如果唔係一星期食兩餐都唔錯   唔駛下下諗食咩 ~


食完又去挑戰人體極限   即係出去行下   哈哈   行咗 20 分鐘   真係要番菇場喇   實在太熱 ~

衰蟲臨放工前 10 分鐘先叫我做嘢   做打嚟問今晚比唔比到佢 ?!   我語氣好差咁話盡量啦   大佬   唔係第一次係咁   次次臨放假都係 Last Min 比嘢人   之後做比佢又話唔駛比佢住   真係好想鬧佢 8 婆   趕比妳又話唔駛   下次唔駛旨意我幫妳趕呀 ~

放工搭巴士番屋企   雖然塞塞地車   但點都快過搭地鐵囉 ~

番到屋企浸好哂嘢就抖陣   之後就煮嘢喇   放哂材料落煲就搞掂   咁又要繼續熨衫 lu   里奧大人 7 點半先放工   餓到我呢 ~

是日懶餐 - 鹹蛋瑤柱節瓜粒湯飯 

鹹蛋瑤柱節瓜粒湯飯 - 今次又加埋淡菜   仲加埋同蝦肉   又幾好味喎 ~

洗埋碗就即沖涼啦   睇下電視 Relax 下 ~  

姑奶又嚟九龍灣   所以約里奧大人去滿記   差唔多 10 點左右先出去   好在 11 點前都番到嚟   咁我可以瞓 lu   呵呵 ~

5 則留言:

  1. 節瓜笠..晚安好! 今個星期過得好快..又星期四啦
    個湯好正呀~係咪已經習慣唔加瘦肉? 我覺得有瑤柱/蝦米已經好鮮甜
    依家盡量唔用瘦肉都唔想加囉~都幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍王咁衰架..我都好憎依d人
      講到咁急就早d比人啦~衰在趕起又唔係堅急
      比我都唔鬼理佢

      刪除
    2. 五花笠 時間過得好快 咁就已經7月中
      妳就黎。。。。。。呵呵呵呵
      我跟妳咋 見妳都唔落瘦肉都鮮甜 我又試下
      其實瘦肉真係用黎調味 鞋烚烚根本食唔到
      真係好嘥 妳最小都要買十蚊啦
      咁不如貴小小 買d江瑤柱呢d好過 起碼會食落肚 係咪先?!

      刪除
    3. 我依家無同死龍王打招呼 佢實在太過份喇 哼!!!!

      刪除
    4. 係啦! d肉都唔食..唔加用其他代替都有鮮味
      今日你回到手軟啦吓..哈哈哈哈哈哈!

      刪除