2016年6月17日星期五

東東雲吞福麵 ( 17-JUN-2016 )

成日問里奧大人點解咁少湯 ?!   之後佢好驚訝咁話啲麵咁快索哂啲湯   我話唔係成日以為煮麵好易吖嗱   要校啱時間煮㗎   我算好啦   乾嘅湯麵都照食


( 17-JUN-2016  FRI )

尋晚半夜行雷   之後瞓唔番   最慘係成晚發惡夢係咁大叫   喺夢入面係叫極都無人聽到   所以我博哂老命大叫   我感覺到自己都好辛苦 ~  

咁今朝我同里奧大人話要瞓到 8 點半先起身   咁又要打的   其實唔捨得   不過真係唔想行去坐小巴   又熱又攰   咁我食埋早餐先番菇場   遲咗 15 分鐘   好在唔係同老闆同 Lift ~

之後里奧大人打比我   問我尋晚係咪發夢大叫 ?!   我話係呀   佢話輕拍咗我幾次呀   但拍完之後又大叫過   所以我話尋晚好似無瞓過咁囉   嗚嗚 ~

食埋早餐先番工   因為我知道如果我買番菇場食   一定唔想食 ~



菇場忙下停下   但元氣大傷   做嘢要慢慢來 ~

Lunch Time 無胃口呀   所以都無食到嘢 ~

2 點幾個人開始 OK 喇   不過都仲係好攰 ~

放工即番屋企沖涼休息   里奧大人 7 點唔夠番到屋企   原來佢送個客去搭機場巴士   所以之後就直接番屋企 lu ~

我餓   但無乜胃口   咁里奧大人話煮麵食喎   我講明唔洗嘢㗎   原來沖完涼食飯   仲有人洗埋碗係幾咁正   哈哈 ~

里奧大人部 G4 無啦啦死機   開又開唔到   唉   咁聽日即刻拎去整啦   終於有節目喇 ~

仍然好攰   所以 11 點幾都瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 五色靈芝笠..比你補補血氣呀!
    早排我又係發夢叫..但叫極都叫唔出聲
    不過話時話..上星期我都瞓得唔太好咋
    小奧部豬4終於都死左啦! 鳴...! 好心lg啦
    明知有問題就全批回收/分批等客換底版ma
    突然死機真係好慘~由其無backup果d仲慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排轉食旭川醬油麵~個麵細細..都幾岩我食
      同埋麵質唔錯呀~福麵細個乾食多..好少煮食呀!哈哈
      之前係aeon賣31.9~有次係價真棧見賣21.9咋(頂)

      刪除
    2. 五柳魚笠 比妳酸酸咪咪開胃d呀~
      發夢狂叫又叫唔出聲最慘 喺夢入面都覺得好攰添呀~~
      雖然我怕肥 但知道自己瞓得唔好 夜晚食食粒朱古力 希望好瞓d
      但我試過連食兩晚古力甜筒 真係好好瞓
      不過唔會再試啦 實在超級勁肥喇~
      小奧今次真係死豬啦 哈
      突然死機真係好慘啦 咩資料都無哂 所以定期要 backup 囉~~~~

      刪除
    3. 旭川醬油麵未見過呀 搵日睇睇先 釘橋五柳笠~
      無錯 細細只食乾福 好小食濕福呢~
      講起都想食 衰~~~~
      妳指旭川醬油麵 $21.9 ?! 我以為妳指福麵呀
      福麵最多都係$15.9 咋 有時好似特價 $31/2 pack 定咩咁囉~

      刪除