2016年6月18日星期六

KFC @ 九龍灣 ( 18-JUN-2016 )

勁鬼熱   所以今晚豪啲   加兩蚊雞轉大汽水   飲到 2/3 真係好鬼飽囉   但無理由唔飲哂   下次都係唔要加大 lu 


家姐問我食咩   我話 KFC   之後佢話佢只係食炒飯   咁我話剩咗 1 件雞   佢話想要呀   因為工人鍾意食   如果佢早啲問就更好   可以買多份比佢嘛        


( 18-JUN-2016  SAT )

呢排瞓得好差   瞓咗陣又醒   醒完又要好耐先瞓得番 ~

9 點都醒咗喇   喺廳睇下雜誌   里奧大人 9 點半都話起身食早餐 lu ~



食完早餐就番屋企沖涼   之後坐巴士出去旺角周大福商業中心整手機 ~   

有隻唔知熊貓定狗仔圖案   又幾得意喎   其實呢條路成日都望到   但就無留意有咁嘅圖案囉  


11 點半出到旺角   上到 LG 維修部都 11 點 45 分   感恩有位坐咋   因為上之聽阿 mi 講話要等兩個鐘呢 ~

里奧大人真係當我細路仔咁   我都已經帶咗旅遊書睇行程   之後我話睇到好攰   佢就即開 Minions 比我睇   咁頭先行去巴士站   我話今日真係好焗   佢就好緊張話唔記得帶把風扇仔比我   係咁話唔好意思   我話都唔關佢事 


去埋星際睇嘢   之後買咗把風扇仔比媽咪工人   希望佢鍾意啦 ~


$40 又抵喎   


又未餓   所以行陣 H&M 先去食酸辣米線   衰奧陪我行女裝就係咁放蚊   咁我醒啦   叫佢自己行去睇男裝   之後佢成個人醒哂呀當堂   一支箭咁走咗去唔知邊 lu ~

豬軟骨酸辣米線 (中辣) - 辣到我呢   所以我比啲辣湯比里奧大人   佢又比番啲無咁辣嘅湯比我   哈哈   但都好鬼辣啦   嗚嗚   


紫菜豬腩片酸辣米線 (小辣) - 真係一啲都唔辣囉   好在有我啲辣湯底撈番勻   呵呵   


呢排勁想買 G-Shock   所以周圍行下   諗住上樓平啲   但啲款都唔靚嘅 ~

之前已經見到有塊嘢喺空中度飄來飄去   仲以為係汽球添       


原來係呢個整出來嘅   








條街勁焗熱呀   所以買埋芝麻糊就即坐小巴番屋企喇 ~


里奧大人買 3 碗   話一碗 $25 㗎 ?!   我話唔知喎   好似無咁貴㗎喎   不過可能加咗價啦   同埋頭先佢問人幾錢碗先啱嘛   問我無用   哈哈       


7 點半落樓去食嘢   食完行陣就番屋企沖涼   今日真係好鬼熱   所以沖完涼真係舒服哂呢 ~

10 點落樓去拎嘢   因為家姐頭先車完麥包睇醫生   因為發燒呀   要吊鹽水同留院   最緊要唔好係敗血病就得喇   之後就想我拎埋啲嘢比媽咪工人   咁無問題啦   我聽日都見到佢嘛 ~ 

睇下電視   我同里奧大人講話聽日唔番教會   我瞓得唔好   想瞓到自然醒 ~

今晚 12 點幾先瞓   但其實一啲睡意都無   但點都想試下瞓唔瞓到囉 ~

4 則留言:

  1. 一笠笠..早呀! 今日終於落少少雨啦! 勁熱
    我同阿喂講~我叫得熱..笠應該仲慘! 哈哈哈哈
    上次整機我地剛好假期後~勁多人..好在我都有位坐咋
    同埋..D人都好等得下~仲要唔燥果下先勁! 你知有D人等無耐性ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同小奧相處好客氣呀~我同阿喂就唔會咁lu
      有d人衰到明明自己衰都唔認..衰左又自己狂笑賴人呢(衰)
      個米線好濃色呀~邊間來架? 好吃嗎? 芝麻糊$25/碗好貴呀
      我唔會食架~我慳家ma..哈哈哈哈! 都話你大富貴架啦
      麥包無事ma? 希望佢身體健健康康呢! (閃.......!)

      刪除
    2. 五花腩笠 正嘢黎架 哈哈~~
      早啦 今朝有陽光之後又有雨 依家就灰灰的天咁囉~
      妳同小奧同家姐話熱 我就覺得妳地正常喇 哈哈~
      冬天妳就知我幾咁重要喇笠~~~~
      OH 我都覺整機d人好有耐性架 唔會成日望住個mon睇number~
      車 其實小奧都心急啦 成日乜都叫我排定隊先
      我叫佢自己排呀 排咗又未到妳 又要讓番人 核核突突咁~~~~~~~~


      刪除
    3. 小奧衰嘢都唔小啦 不過費事嘈
      因為同小氣嘅人嘈係無用 等佢之後自己受番就最好~~~~
      d人成日蝦妳架啦 放心 我盲撐妳 嘩哈哈哈哈~
      家樂坊對面間雲貴香呀 喺屈臣氏上面呢~
      我覺得今次好食 因為有辣味 之前中辣係唔辣架
      一句講哂 水準唔穩定 哈哈~
      係小奧話食芝麻糊咋 我都覺其實食糖水係好貴~
      呵呵呵呵 妳慳慳埋埋就真係大富貴啦 咪陰陰咀笑唔認呀~
      麥包無事喇 有心笠 33

      刪除