2016年6月29日星期三

泰感動 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 1/2) ( 29-JUN-2016 )

( 29-JUN-2016  WED )

今日要番香港喇   好唔捨得曼谷添 ~

8 點半起身   沖完涼又落去食早餐喇 ~    

29 度嘅天氣   真係好舒服


每層有兩邊 Lift 嘅   所以次次一出 Lift 就會望下門牌指示先   因為里奧大人之前試過開錯人房門呀   好在房入面無人咋



我覺得真係老老土土咁㗎喎


右邊係 French Toast


Spicy squid salad 好正咁   所以拎一杯試下先


Roasted chicken


油炸鬼   其實真係好想食   但驚唔脆好難食   所以最後都無試


估唔到有叉燒包同燒賣


Red cabbage with pear salad


Salami beef


無咗 Chedder Cheese   無得食芝士餅 lu


超勁鍾意呢啲大兜   如果唔裝食物   用黎裝散銀都唔錯   裝滿哂就發達喇   但講明唔可以裝毫子   哈哈


蕃茄汁 / 菠蘿汁   兩樣我都鍾意


今次轉咗有雞絲同蝦同魷魚   但無咗長身嘅魚蛋


好多人 Order 雞蛋


今朝坐呢度


望出去是咁的   火紅紅   我鍾意呀


見到有人喺對面食早餐   我覺得要行好遠先拎到嘢食咁呀


里奧大人好驚再屙呀   所以飲茶   太可惜了   Marriott 嘅咖啡   每睇一次都好想飲一次呢


我嘅早餐


其實我只愛丸類   但都會樣樣試下嘅   最後一撃嘛   哈哈


再來煎雙蛋   我食埋蛋黃架   難得唔腥嘛


都幾辣   呵呵


里奧大人嘅清湯米粉


仍然係窩夫 + 咖哩 Roti


好想拎哂番屋企   哈哈



里奧大人好驚訝咁話   原來水有咁多唔同嘅寫法   嚇死我咩   以為有嘢爬緊 @@


今朝有紅毛丹呀   所以拎幾粒食先


用刀切開一半   好過用手拻喎原來   但食到最尾   啲肉痴住啲核就最煩囉   食剩好多肉咁


10 點番上房喇   再 Double Check 所有嘢   又影下相咁   真係好唔捨得走   唔知點解   唔係好想番香港   可能心情仲未回復哂啦 ~

我夢寐以求嘅 Open Kitchen


最鍾意呢塊大鏡


我一定開住門架   次次去旅行   真係好多時都會睇到水上遊戲節目   不過我都好鍾意睇架   仲會睇到好鬼緊張添呢


我覺得關咗門嘅感覺唔係咁好   唔知點解




好在我堅持帶埋細喼同大量環保袋咋   哈哈


Marriott   我地會再見㗎


佢地自己排住隊行出嚟



阿 Pui 工作態度非常之好   希望下次可以再見到佢   因為我想買啲嘢比佢呀


11 點 Check-out 喇   有啲想喊嘅感覺   所以同里奧大人講話下年想再嚟呀 ~

好快搞掂   可以走人喇


今日主要行 Sukhumvit 區   幾次都無行過   真係要認真行下呢 ~

好在今日唔駛坐 Tuk Tuk 出去咋   因為我無拎背囊嘛   咁我行出去影下相啦   點知相機無電呀   所以即刻行番去換電   但係頭先仲剩 2 格電架喎   搞咩一下子無哂電㗎 ~

一出 Marriott 轉左手面   認住呢隻大龍蝦嘅方向   就知係行去 Phrom Phong BTS 站喇


就係呢隻大龍蝦


我地向右手面方向行   呢座 Building 都望咗幾日喇


繼續向前行


唔知咩植物來


呢邊好多高樓


The Davis Bangkok   原來係 Hotel 黎嘅

成日喺 Emporium 等 shuttle 嘅時候   都會見到 The Davis 嘅 Tuk Tuk


佢地嘅 Tuk Tuk 都好靚


流動小販車


佢好好笑容


經過幾間按摩店


呢個標誌係話比妳知   妳已經到咗餐廳位置喇


行到半路望到個天灰灰暗暗咁呀   醒起無拎遮   第一日就係無帶遮變咗落湯豬   有陰影呀   但今日就唔變得啦   要上機嘛   無衫無毛巾比妳換架   所以我話一陣要去 Big C Extra 買咗把遮先 ~

我同里奧大人講話係咪裝咗尿 ?!   佢話唔係呀嘛   咁又係   掛咁高都有難度   哈哈


電線陣


油站附近都有間麥當勞   正呀


又行番黎呢度喇


頌通酒家係 4 點先開門


一陣去完 Big C 會再去對面嘅 Tesco


大馬路


士多


11 點 50 分喇


唔知有無人買嘅呢 ?!


做招牌嘅舖頭


我好鍾意行呢啲好舊嘅街道


12 點去到 Big C Extra   經過 d 檔口仔   估唔到有最鍾意嘅裙款   仲要只係 100B/條   所以即跑去揀喇   買咗 4 條   好開心呀 ~


泊咗好多部電單車



有咩好睇呢 ?!


怪雞一堆   哈哈


好多嘢食


好想試中間彩色果盒   好似好煙韌咁   但我真係好驚勁甜   所以唔敢買   如果有得試食就好啦   哈哈


居然有車賣


都好多嘢睇


經過 Food Court


79/B 一件   唔買都摸下啲質地   睇下點解可以平得咁緊要   哈哈


終於買咗呢 4 條   100B/條   即係每條只係 HK$22   質地仲好舒服添架   真係喺馬莎買條底褲都唔得啦


我呢期好鍾意貓頭鷹   所以里奧大人一見到呢幾個袋   就問我要唔要 ?!   我話唔要   佢又會再問多次   好似好想我買   不過我唔鍾意呢啲袋款啦


里奧大人去到邊都鍾意睇筆   屋企起碼有 50 支原子筆   但佢都唔珍惜啲筆嘅   次次寫完就咁放番喺枱   唔會按番筆頭入去架   所以一跌就寫唔到啦   簡直浪費


199/B有一大桶筆   真係好吸引   但唔知好唔好寫呢 ?!


之後去 Big C 睇有無遮同香茅薑茶   里奧大人叫我千奇唔好買薯片   因為無位   不過我都唔會買啦   真係食小咗好多囉   我都係買比家姐多咋   不過最後咩都無買   所以轉場去 Tesco 睇下有無嘢買 ~

希望唔好落雨啦   哈哈


上條樓梯就行去 Tesco



呢棵樹有電線圍繞住   應該唔會咁易倒塌



如果我可以每日行 Big C 或者 Tesco 就發達咯   唔好講笑   每個場行 3 轉   真係可以當做運動架   咁鬼大地方


到喇



泰國人真係好尊敬泰王


我初初以為係免費曲奇餅呀


咁大塊   真係勁似囉


有好多呢啲檔口仔   20B/條毛巾   質地仲唔錯添   如果屋企唔係買咗新毛巾仔   我一定買番幾條番香港呢


男裝無興趣


發達喇   又係 100B一條   我叫里奧大人唔好周圍走   我要入去睇呀


最鍾意間條   但里奧大人就最驚我着間條   哈哈


買咗呢 3 條   里奧大人話完全係一樣款   嘩哈哈哈哈   咁我就比個老闆   佢突然比番 100B 比我   原來我比咗 400B 比佢呀   其實佢唔比番我   我都唔知比多咗佢呢


原來呢間係銀行   我仲以為係診所   哈哈


又見到 Boots    里奧大人想買有番梘嘅淋浴擦   我話買啦   難得又有香茅味嘛 ~ 

呢間 Boots 好細間   不過都開心買到想要嘅嘢   買咗 260B


車陣


另一邊佈置到好似結婚場地咁


入去 Tesco 喇


又係好大間   真係好羨慕佢地   有咁大地方買嘢


經過超市入面間藥房   即買膠布喇   手指尾好鬼痛呢


買咗 3 盒   總共 105B


罷工呀 ?!?!?!


59B 有 2 包真係好抵   可惜我唔可以帶妳番香港呢


我同里奧大人講話好似買咗過西瓜咁   哈哈


45B 係平過香港   但我覺得無以前咁好食 lu   所以更平都唔會買呢


里奧大人最愛嘅即食麵


即食麵牆紙


無時間研究係咩味道   我估都應該好味嘅   即食麵都難食   都好難搵   哈哈


MAMA 最出名



好想買 Pack 粉絲   但我上次食完之後   個胃即唔舒服   所以都有啲驚食粉絲呢


呢包薯片   好似 8kg 米咁嘅 Size



145B 一包 5kg 米真係好抵


凍肉區   唔臭喎   試過經過佳寶   佢地放咗凍肉   一經過成陣臭味   真係好反胃囉


地方好大呀   香港人先會羨慕呢


104B 有 30 隻蛋   差唔多 HK$0.8/隻   唔係話特別平   因為街市都可能係 $1.x/隻   但就唔係泰國蛋囉


都算乾淨啦   我平時喺街市見到有好多蚊滋飛來飛去


酸咪咪


甜耶耶   底下桶大牛油   我估開餐廳先會買


呢度係買家品


我最愛嘅薯片



諗起表表   哈哈


我最鍾意薄荷嘢


里奧大人話抵   所以叫我買多啲


原來一個盒裝得 4 件咋 @@


頭盔都有   不過好兒嬉


推咁大架車   只係買咗呢啲   買咗 376B


好多 Cashier   不過咁早   無咩人來買嘢


走人喇


經過 Watsons   膠布只係 32B 咋   所以再買 4 盒   唔係會心理唔平衡   其實想買 5 盒   不過佢無貨   因為我濕疹要貼膠布嘅話   一盒 10 塊真係好快用完呢


上機三寶



經過蛋糕店


630B一個蛋糕   唔知當地算唔算貴呢 ?!


呢日未完架 ^^

6 則留言:

  1. 泰笠..咁快day 5~我都唔想走住呀!
    係喎~之前原來你影左d酒..咪話阿喂話抵既
    依家終於明啦~你影既係外國酒~入口貨特貴ma
    我地通常買local beer囉

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)早餐你講開油炸鬼
      哈哈哈哈! 我好衰架! 如果要買/揀脆既野食
      又驚佢唔脆身~會用個夾"how"下佢脆唔脆身先
      例如..春卷/炸物~如果脆先會買/揀囉(奸笑)
      不過依間酒店d早餐真係好多元化~酒店房都好大
      廚房又大..同埋你之前影d廚具勁齊~見到都興奮(哈哈)

      刪除
    2. (3)tesco & big c真係必行囉
      好鐘意行依咁大既超市~出面好多時有donut店
      不過我唔like食~同埋..你講果隻煙un食物都ma ma
      同你一樣~覺得好甜..同埋顏色太多~感覺好多色素咁

      刪除
    3. 五條縐紋笠 哈哈 比妳鬧死~~~~
      諗起去泰國真係好鬼正 咩都啱食先正嘛 係咪先?!
      笠..就算 local beer 都係同香港價錢差唔多咋
      所以小奧唔買來飲囉 飲其他嘢好過~

      刪除
    4. (二)五條縐紋笠 呢下勁啦妳 有廿五條縐紋 哈哈~
      嘩哈哈哈哈 妳又教精我一樣嘢喇 下次我會咁做
      同埋我覺得"how"都唔錯 起碼唔會影響到食物外型嘛~
      我夾煙肉 夾到硬就知佢脆囉 但今次好多都唔脆 可惜可惜~
      春卷唔脆真係好難食 加上又凍咗嘅話 真係唔食好過 哈哈~
      呢間酒店真係好正 早餐又好味 房間又乾淨
      如果洗衫 有埋獨立包裝洗衣粉添呀~
      我無諗過咁多廚具架 所以我見都好興奮 嘩哈哈哈哈哈~

      刪除
    5. (三)五條縐紋笠~~~~
      我第一次行TESCO咋 可能呢區無遊客
      所以行得好舒服 好似包場咁~
      如果香港d超市係咁就發達咯~
      泰國都唔小 DONUT 店 唔知係咪佢地鍾意食甜嘢有關呢?!
      我就唔食咯 食辣嘢吸引d~
      如果買咗又甜又唔煙韌 我真係死比佢睇 哈哈~
      太多色素係靚囉 但其實食嘅味道係一樣咁 哈哈~

      刪除