2011年12月12日星期一

什錦辛辣麵 + 叉燒炒飯 ( 12-dec-2011 )



( 12-dec-2011 mon )

尋晚 12 點幾先瞓   瞓到半路又熱醒   最怕咁呢 ~

早餐食餐蛋治   真係好好味   不過唔可以日日食 ~


菇場又靜   真係好想可以聽歌呀 ~

今日有 lunch box   食 d 熱辣辣嘢真係好好多   同埋好似無咁快餓咁囉 ~

放工要去買儲物箱   平時唔拎嘢就無人打黎   一拎嘢又幾個電話打黎 ~

今晚整炒飯   所以去太興買叉燒   不過依家份量好似小咗 ~

因為陪家姐買衫   又唔知里奧大人幾點放工   所以我自己食麵先喇 ~

是日懶餐 -
叉燒炒飯 + 什錦辛辣麵

什錦辛辣麵
- 之前打邊爐食剩嘅嘢   加埋辛辣麵   雖然好唔健康   但真係好好味囉 ~

叉燒炒飯
- 就咁用電飯煲煮一碗飯   d 飯好乾   所以依家多數煲 2 日嘅飯   留番第 2 日用黎炒飯 ~

食完抖陣就炒飯同炒菜   放入暖壺最好啦   之後家姐又要上黎我屋企   因為媽咪又煲咗湯比我 ~  

買咗幾件衫   落到商場樓下   家姐話見到里奧大人   所以我地順便叫佢拎 d 衫番屋企   我地再行過 ~ 

買完衫就上黎屋企試衫   之後家姐約咗經紀喺附近簽約   所以坐到 10 點半先走呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言