2011年12月24日星期六

Day 1/6 ( Part 1/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 24-dec-2011 )

( 24-dec-2011 sat )

呢日期待咗好耐喇   因為今日係我同里奧大人一齊出發去馬來西亞探好友 影子 ( 阿表 ) 同小寶呢 ~

今次我地又係早機去晚機返   ( 24-dec-2011  8:45 am --> 12:35 pm to 29-dec-2011  18:45 pm --> 22:30 pm )   咁我先覺得盡慶嘛 ~


我地 5:25 am 起身梳洗   6:15 am 打的去機場 lu ~


馬航 Check-in 超快   2 分鐘就搞掂登機証   之後就入去麥當勞食早餐   揾咗 5 分鐘先有位坐   估唔到咁早都咁多人呀 ~



食完 hea 陣行陣就去登機處   大馬探親之旅即將開始喇 ~





我上機瞓唔到呀   因為真係好振奮   里奧大人就真係好瞓   上機即瞓   之後就食飛機餐   阿表叮囑唔好食太飽   所以我都係食咗小小   同埋真係好難食囉 ~




馬航係無電影睇   所以有 d 悶   好在帶咗 MP3   唔係會覺得好耐咁囉   我其實次次聽歌反而瞓唔到   反而唔聽就瞓着咗   都瞓咗半個鐘   但都係 11 點幾   不過好感恩班機早咗降落   12:15 pm 已經到咗馬來西亞呢 ~


諗住早咁多好開心啦   點知等入境都等咗 1 個鐘   人都顛 ~


阿表見到我地即刻揮手迎接我地啦   而小寶就坐喺車度等我地   唉呀   山長水遠黎接我地機   真係唔好意思添 ~


行程 : KLIA --> Madam Kwan's --> Corus Hotel ( check in ) -->
Shopping @ Bukit Bintang Area --> Star Hill Gallery ( 豪華 food court ) -->
Lot 10 ( 10 號胡同 ) --> Sungai Wang ( 潮流地帶 ) --> Pavillion ( 全球各國大熊仔 ) -->
明記 @ 阿羅街 ( Jalan Alor ) --> Durian Musang King @ Kepong Carefour 對面 --> Corus Hotel


一出機場就落雨啦   仲要係白頭雨呀   睇唔到前面嘅路   不過好感恩好快無雨呢 ~

之後阿表就帶我地去 Pavilion 嘅 Madam Kwan's Restaurant 食 welcome lunch   我仲好榮幸同 Madam Kwan 合照呢   佢好 nice   所以見到佢都好開心呀 ~


嘩   呢餐超好味呀   佢地成日叫我地試   根本差唔多全部夾哂比我地   不過我都真係唔會客氣囉   我知道香港食唔番咁正宗口呀   之後我要每去一度地方食嘢   都要影合照留念呢 ~

Acar ( 前菜 ) - 好醒胃嘅前菜   蘿蔔同 d 瓜仔酸嘅   d 汁辣辣地   好好味呀 



Curry Laksa ( 咖哩喇沙 ) RM13.90 - 嘩   我同里奧大人見到就覺得超正喇   因為之前喺香港食過 Curry Laksa 係無味架   呢碗又濃味又多料   超鍾意   湯都飲埋呀   如果唔係留肚食其他嘢   我可以食一碗架
  

Nasi Lemak ( 椰漿飯 : 附 Sambal 醬 & 咖哩雞 ) RM15.90 - 我第一次食椰漿飯咋   Sambal 醬辣辣地好惹味   記得阿表驚我接受唔到 Sambal 醬   但估唔到我一試愛上呢  喔喔




Sambal Udang Petai ( Sambal 臭豆炒蝦球 ) RM24.90 - 臭豆聞落似臭腳味   但食落又 ok 喎   口感好得意 ( 但唔記得咩口感 )   總知唔似食緊豆咁囉


馬來風光 ( 馬來盞炒通菜 ) RM14.50 - 好惹味   d 汁比香港嘅泰國菜館濃味   正呀


Otak-Otak ( 燒蒸式 ) RM18.60 - 第 1 次食   但睇旅遊節目見過人食   不過佢地食得唔好味   同埋軟 lai lai 咁好肉酸   所以我食第一啖都好驚   估唔到口感似食齋豆根   阿表話呢個魚做法係將 d 魚肉打成漿   食食下食到舊魚   口感又唔同哂   但阿表話如果燒 Otak-Otak 仲香   搵晚去食呢




Sago Gula Melaka ( 馬六甲椰糖西米 ) RM6.50 - 我第 1 次食椰糖   因為聽人講話椰糖超級甜   所以唔敢試   不過原來椰糖好香   濃濃椰子味   極似甄沾記椰子糖 ( 兒時回憶呀   超級開心 )   所以我同阿表講要買椰糖番香港呢   人地興致勃勃咁話整椰子糖   但阿表同里奧大人一齊話買包甄沾記好過喎

Ice Campur ( ABC 珍寶雪山 - 雜雪, Bandung 底 ) RM7.50 - 仲諗住刨冰唔飽   原來好多料喺底架   真係唔食其他嘢   就咁食一碗都飽哂咯


我嘅 Black Jelly Ice 涼粉雪 ( RM5.00 ) / 小寶嘅 F. Brew Coffee ( RM8.90 ) - 我驚熱氣   所以飲杯涼粉冰   無咩特別   而見親小寶多數都係飲 Ice Coffee or Ice Tea 呢



( 呢餐銀碼係 RM115.70 + Service Charge ( 10% ) RM11.57 + 6% Govt. Svc Tax RM6.94  Total RM134.20  多謝阿表 & 小寶 ^^ )


食完去兌換店   依家 rate 係 RM1 : HK2.5   兌換咗 HK$3,000 ( RM1,200 )   阿表叫我地換 RM500 就得   因為其他地方都有兌換店   不過里奧大人都唔想咁煩   一次過兌換算喇   諗住買埋電話卡   幾間都無喎 ~


換完就去酒店 Check-in   今次 Book 咗 Corus   我覺得麻麻   個 Toilet 牆身有漬   毛巾架又危危乎想跌咁   不過都未 check 哂所有嘢就走啦   要趕下一個地方 ~


我地去番 Pavilion 行下   同熊仔影相   每隻熊仔都代表每一個國家   好有心思呀   應該有過百隻   如果可以每一個國家都影一張就好喇   咁都應該起碼要影兩個鐘呢   睇完行 RM5 店 ( = 香港十蚊店 )   又行咗買超人衫嘅舖頭   影完再去十號胡同行下   唔行又旨可   一行就覺得好肚餓囉 ~

( Pavilion )






( 日本街 )



( RM5 店 )


( 買超人衫舖頭   唔知咩名 )










( 十號胡同 )


里奧大人都買咗馬腳 ( Butterfly ) 食   外型似香港油炸鬼   味道似牛脷酥   加埋芝麻又似煎埋咁   3 合 1   勁呀





之後去 Sungai Wang ( 金河廣場 ) 買電話卡   其實我都唔記得要買電話卡呢回事   係阿表同小寶記得咋   因為佢知我想隨時打比媽咪   等佢安心 d   我又安心 d 呢 ~



呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言