2011年12月29日星期四

幸運感恩.美好回憶記錄 @ 馬來西亞.吉隆坡 2011

講番點解今次選擇去馬來西亞先   就係因為阿表住吉隆坡嘛   真係好想探佢囉   其實之前諗完 2 月去   不過農曆新年嘛   阿表要番家鄉   同埋好多地方都唔開   所以無去   咁諗住 10 月去   點知做完手術仲未復原   又唔去得啦   咁 12 月咁啱聖誕節係紅假   里奧大人又要清假   我又剛剛送走每月一到   阿表同小寶又喺吉隆坡   所以今次呢個假期嘅日子真係好 perfect 呢 ~

其實我 2006 年同媽咪跟團去過 KL架喇   不過跟團真係唔好玩   但最開心係同媽咪一齊去囉   我記憶最深只係黑風洞   雲頂   食嘅就係 Roti   Tissue Roti   椰漿飯 ( 椰漿白飯 )   同埋 D24   其他真係無咩印象 ~ 

因為覺得 KL 無咩嘢玩   無咩嘢食   我再睇埋天書   仲更加覺得悶   哈哈   所以原本打算 4D3N   但其實我又唔想咁趕   所以就想 5D4N   之後諗諗下反正去玩   不如 6D5N   我仍都同里奧大人講   呢個旅程可能有兩日會喺阿表屋企都未定架   佢話無問題   因為今次佢都想探阿表   同埋想 relax   所以無地方玩都無問題 ~

本來阿表都預咗我同里奧大人會有二人時間   夜晚再 join 一齊食飯   但我都同里奧大人講   咁難得去馬來西亞見阿表   我地未必有時間兩個人拍拖周圍行   不過佢都話無所謂   一齊行一齊食仲開心   最緊要唔好阻到人地就得   好開心里奧大人當阿表同小寶係自己朋友   因為佢係叫影子   唔係叫妳朋友影子呢 ~

天氣方面 : 臨去之前一星期   阿表話日日落雨   又水災   之後再上網睇   原來馬來西亞嘅 10月至12月係雨季   其實個心真係沉一沉   因為里奧大人第 1 次去馬來西亞嘛   我想好天氣囉   成日落雨影相又煩   不過真係好感恩   只係到埗時落咗白頭雨   其餘時間都藍天白雲   咁去馬六甲都有落雨   不過都唔係好大果隻囉 ~

住宿方面 : 呢間酒店要 Black List 喇   我一入洗手間已經唔多鍾意   牆身有 d 漬   同埋 d 掛勾又生鏽   毛巾架又想跌落黎咁   水龍頭直頭跌得出黎嘅   又無拖鞋   之後先發覺原來呢層食吸煙嘅   但明明同旅行社講咗不吸煙家嘛   都唔知點搞嘅 ~


交通方面 : 今次全程出入都係由阿表同小寶管接管送   所以無遇到任何交通問題   哈哈   今次仍非常幸運感恩   無咩點塞車   應該係阿表避過哂塞車時間呢 ~  

食物方面 : 簡直令我回味啦   我係超鍾意食醬汁嘅人   佢地 d 醬汁係好香濃惹味   香港就比較稀  ( 可能我食親都係平嘢啦 )  而 Mamak 檔咁平民化都唔會求其   比人感覺到好重視每一位客人咁呢   同埋今次好感恩好幸運食到貓山王呀 ~

唉   其實我今次只係略略話比阿表知我想食咩   去邊度地方咁   但阿表居然做咗個 Itinerary 比我地   果刻真係好感動  ( 之後我番到香港   佢又幫我寫埋去過嘅地方   同埋食過嘅嘢 )  佢真係好重視我地今次黎馬來西亞遊   而我仍同時覺得自己好衰同好懶   話就話自己係自由行   但咩都無諗   要阿表同小寶費盡心思 ~

佢重成日強調會因天氣交通而改變行程   我地真係無所謂   有人安排整個行程   真係唔會要求咁多   最緊要隨心而行   因為呢個旅程最主要係探阿表呢   總之一齊就得架喇 ~

講開又講   我呢一兩次去旅行都會當自己係當地人   要接受到當地文化   先會可以真真正正享受旅行嘅樂趣呢   同埋個個國家都有特色之處   如果下下用香港黎比較   咁樣就好唔公平喇   同埋擴闊唔到自己嘅眼光呢 ~  

今次第 2 次去 KL 就真係好盡慶好開心喇   意想不到原來 KL 咁多嘢食   因為我唔會用香港嘅味道做準則   文化唔同嘛   唔可以咁比較   加埋又有好友全程陪住   感覺好似 4 個人一齊去旅行咁呀   而佢地處處照顧周到   真係令我好感動好感動呢 ~

呢個旅程得到阿表同小寶細心熱情款待   我同里奧大人會永遠記得   再次多謝阿表同小寶   Terima Kasih ~

沒有留言:

發佈留言