2011年12月18日星期日

肉醬螺絲粉 + 粟米蛋花湯 ( 18-dec-2011 )


( 18-dec-2011 sun )

今朝瞓到差唔多 11 點   原來里奧大人教錯鬧鍾   教咗 10 pm   唔怪得鬧鐘唔響啦 ~

去大快活食早餐   之後我去買餸   里奧大人又話陪我   不過我話唔駛啦   快 d 做嘢快 d 休息仲好 ~


唔記得帶環保袋   所以喺大堂按鐘叫里奧大人開門   我一出 lift 見到里奧大人企咗喺度   嚇到我丫   原來佢話知我無手開門呢 ~

一番到屋企即執冬天衫出黎   之後再熨衫   一望個鐘已經 3 點半   即刻叫里奧大人買 tea 番屋企食   本來我話煮麵   不過真係有 d 攰   所以唔煮喇 ~


食完又再做過   抹柜加執嘢   加上每月一到   所以做到 5 點幾就收手   預備埋晚餐就抖陣睇下報紙   6 點半先再煮晚餐 ~

是日懶餐 - 肉醬螺絲粉 + 粟米蛋花湯

肉醬螺絲粉
- 之前煮好咗肉醬   所以就咁淥螺絲粉就搞掂呢 ~  

粟米蛋花湯 - 好想飲粟米湯呀   本來想整埋素翅   不過都係唔想整   因為好攰嘛 ~

好感恩每月一到都唔痛   只係超級攰   所以 10 點半就瞓 lu ~
             
  

沒有留言:

發佈留言