2011年12月25日星期日

Day 2/6 ( Part 1/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 25-dec-2011 )

( 25-dec-2011 sun )

行程 : 酒店早餐 --> 阿表屋企 --> 陳秀蓮大樹頭蒸魚頭 --> 布城 ( Putrajaya ) -->
回教堂 --> 新行政區 --> 首相署 --> Look Out Point @ Ampang ( KL 夜景 ) -->
Steven Corner @ Pandan Indah --> 買 Durian Kunyit ( 貓山王馬來名) by Sri Hartamas Lorry ( 貨車檔 ) --> 阿表屋企 --> Corus Hotel


我去旅行好鍾意喺酒店度食早餐架   因為我覺得好有旅行 feel   喺香港唔會喺酒店食早餐家嘛 ~

今朝 9 點 45 分起身   梳洗之後就食早餐   估唔到早餐都好好食   因為有我最愛嘅 Sambal   不過呢度食早餐嘅人嘅有好雄厚嘅食力   我地食完一轉米粉   第 2 轉已經無 lu   同埋無再 Refill 囉   只係果汁有 Refill 咋 ~












尋日無時間影酒店   今朝影下先   差唔多 11 點半阿表小寶又黎接我地出去玩   因為里奧大人有 Urgent 嘢要覆   所以要去阿表屋企先呀 ~








首先去咗小寶公司附近 ( Solaris Dutamas ) 落車影下相   經過 ( Publika 商場 ) 又有好多食店   wow   最正係樓與樓之間好闊   喺度番工真係唔錯 ~ 



( 全 KL 最大回教堂 )





之後就去阿表屋企   小寶又比咗張電話卡我   又唔收我錢   噢   咁即係今朝好早出去買卡啦   真係搞到我地好唔好意思   好似咩都要人做咁   雖然我知佢地唔介意   但真係唔鍾意人地記掛我地 d 嘢而煩到佢地囉    比完張卡我地就當然要正式參觀阿表間屋啦   好光猛   望到藍天白雲真係好開心   如果我朝朝都望到藍天白雲   我真係放假都會自己喺屋企煮早餐食呢 ~ 

( 麵包超人排排坐歡迎我地呀 )



之後阿表又比咗一大堆零食比我地帶番香港   真係唔好意思囉   呢幾日已經打搞佢地   咁之前又要特登買零食比我喎   如果我無咁為食   阿表唔駛咁辛苦呢   哈哈哈哈 ~

阿表整咗榴槤沙冰 Welcome Drink 比我地飲   超濃郁呀   阿表話只係用 D24   但我都係第一次飲到最後一啖都仲有咁濃榴槤味囉 ~



里奧大人仲覆緊 Email   我都唔理佢喇   阿表又好忙咁唔知整咩   所以我都唔客氣   同小寶一齊坐喺貴妃梳化一齊食炸魚片   Hea 到爆炸   真係唔出街都無所謂   之後里奧大人做完嘢就一齊食魚片   玩 10 shot   玩到出哂汗同埋笑到好攰呀 ~

( 炸魚片 ) - Wow   阿表家鄉小食呀   脆卜卜好味呀   每塊有手掌咁大塊架



( 100 plus 對里奧大人好重要架   所以阿表一見里奧大人就比佢呢   有里奧大人就有 100 plus ) 


我地差唔多 3 點幾先去到大樹下食蒸魚頭   又係超好味   如果同里奧大人喺香港叫送食飯   佢唔會就咁叫魚同菜架   一定要有肉   呢餐佢都食到津津有味   非常之難得難得 ~




( 比較平民嘅排屋   對我黎講都好大架喇 )












青椒粒 - 無食呀   唔知辣唔辣


蒜蓉 - 好新鮮嘅蒜蓉 


青椒 + 蒜蓉 + 豉油溝埋一碟仔送飯   白飯每碗 RM1

醬汁蒸鯇魚 ( RM26 ) - 好大件呀   同埋好厚肉   個汁又惹味   最正係一路蒸住嘛   咁樣每啖都係熱辣辣   正呀




冬蔭功蒸鯇魚 with 四大天王 ( RM27 ) - 我都仲未接受到酸酸地汁撈魚   所以阿表差唔多夾哂 d 羊角豆比我食   知我好小食到嘛 ^^


馬拉盞炒蕃薯苗 ( RM8 ) - 好爽脆啊   超好味   如果自己整到就好喇


北紫草涼水 x 4 ( RM1.5 x 4 ) - 阿表話飲咩就飲咩   因為我話要飲地道嘢 



呢張 BB 櫈超穩陣呀   不過其實張張枱腳都係咁呢



( 呢餐銀碼係 RM70.40  多謝阿表 & 小寶 ^^ )

有隻貓仔成日喺我地張枱附近   因為我着裙   佢又成日痴埋黎   我唔敢摸街貓   驚佢污糟呀   之後個 Waiter 知我地驚   佢 "北" 咗杯好熱嘅水   我以為佢淋隻貓仔   原來佢喺倒落地嚇佢   之後隻貓仔真係無再行埋黎 ~  


食完又出車去回教堂   個建築物好靚架   本來想入去影相   不過佢地要祈禱念經   要 5 點半先可以入去   咁我地都唔會等   所以又周圍行   我好想買沙龍   所以入去 Shopping Mall 行下   不過我覺得貴   唔捨得買   啱款但 d 質料又唔啱   之後里奧大人叫我唔好嘥時間喎   去第度睇嘢好過 ~

( 回教堂 )


( 十三洲旗 )  




( 如果要入去參觀同影相   就要換呢 d 藍色袍同除鞋呢 )





我見到龍蝦仔好想食   咁再加個本地椰子   OMG   難食到暈   食完又再行下影下   再去另一個地方喇 ~


炸龍蝦仔 - size 有手掌咁大架   所以好吸引我囉   點知 d 肉係霉   我仲要 share 一齊食添   難為佢地咯   呵呵



本地椰子 - 諗住凍嘅   點知唔係嘅   唔凍嘅椰青已經非常難食   仲酸添   不過阿表話本地椰子係咁呢   咁都無咁驚
















( 食完行完影完又開車去另一個地方   辛苦小寶同阿表喇 ^^ )



途經新行政區   好多人都會喺度註冊   之後順便影相   好似尖沙咀文化中心咁呢 ~


( 新行政區 )



我地再去布城 ( Putrajaya ) 影相   好有青馬大橋 feel 呀 ~





( 布城對面 )


呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言