2011年12月26日星期一

DAY 3/6 ( PART 2/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡.雲頂 ( 26-dec-2011 )

繼續行程  Part 2  ( 26-dec-2011 mon )


玩完去 Old Town Coffee 食 tea   抖番陣   不過小寶有 d 胃脹   唉   我覺得自己好衰咁   係都要黎雲頂 ~

 

White Coffee Gao ( 特濃 ) RM4.90 - wow  超級無敵勁正呀   超濃超香唔澀口   至今難忘 

 


小寶嘅 Ice White Coffee Gao ( 特濃 ) RM5.30 - 我無飲到呀   不過睇個樣都好好飲囉   而小寶胃脹都飲 Ice Coffee   仲要特濃   勁呀


Asam Laksa 阿參喇沙 RM10.50 - 呢碗喇沙令我好感動   因為我見到阿表食咗啖先比我地   如果唔好味   佢肯定唔會比咁大碗我地囉   我覺得好味   但就酸咗 d   因為我唔太食得太酸     



Kaya & Butter Toast ( Double ) 加央牛油燒麵包 ( 雙 ) RM4.90 - 我真係覺得牛油味重過 Kaya 味   阿表仲好驚訝碌大對眼同我講 d 麵包係搽咗 Kaya 架喎    oh   我點會唔知喎   唔係唔知我都食過 Kaya 呀嘛   唉   自從尋晚食貓山王單嘢之後   無人信我味覺喇   嗚嗚嗚嗚



薯條 RM5.90 - 問小寶食咩   小寶第一時間話薯條   胃脹都有胃口食薯條   勁呀   薯條能醫百病   Yeah



走嘅時候一樣咁大霧

食完去 Car Park 拎車   喺 Car Park 入面開車係睇唔到前面 d 路架   絕對係用驚險黎形容   但小寶就好鎮定   笑笑口話睇唔到前面   所以全程要靠阿表帶路喇   出 Car Park 時已經驚險   點知出咗 Car Park 仲驚險   唔知左定右嘛   好在阿表睇到   小寶又鎮定   唔係唔知點算好咯   成程車阿表講得最多係小心慢慢小心慢慢   同埋如果阿表唔出聲   成架車係靜哂   feel 到大家都好凝重   之後見到車燈同無哂霧   阿表即刻鬆番口氣   之後話頭痛呀   頭先真係好緊張   呢次去雲頂真係畢生難忘呀 ~ 

今晚去 SS2 掃街   我同里奧大人都相當鍾意   咁樣先了解到當地飲食文化嘛 ~入到去見到都幾多人行  不過其實有 d 都收咗檔架喇   之後我見到一大堆零食已經好振奮   同埋有好多嘢買添呀   有鞋有生果有菜   好似一個小型市場   我好鍾意行呢 d 架   咩嘢都有嘛   同埋肯定唔會貴呢 ~


華人 Rojak

醬料    



將青瓜 / 菠蘿 / 芒果 / 沙葛 / 蝦片 / 花生碎同醬料撈埋一齊



個賣相其實完全唔掂   黑媽媽又多醬咁   但食落又辣又爽又脆   超開胃   不過我覺得辣呀   但唔辣又覺得無咁刺激   



呢檔係買馬來西亞新年食品   我都買咗一罐呀  阿表話一定要 Hand Carry   如果放入喼   番到香港一定碎哂 



都幾多人行架



麻將都有   有 d 手痕   見到果 4 隻飛飛飛飛好搞笑



好多涼果呀   雖吸引   但我唔太 like 酸濕嘢   只係里奧大人買咗包唔知咩梅   佢話酸酸地幾好味   所以我都買咗包比姐夫呢 



仍都有好多餅乾同零食呀   不過我對餅乾無咩興趣   但鍾意睇


好多脆脆   呢檔令我最振奮呀


呢位叔叔好 nice 呀   阿表話帶朋友黎買   老闆即刻話送多 20g ( 其實佢"北"咗 23g   之後佢再比夠 30g )   佢仲好開心同我講 Welcome to Malaysia   我好感受到佢地真係好歡迎遊客到佢地國家呢   其實之前喺 Mamak 檔已經比我有呢 d 感覺架喇


沿途都有好多餅乾零食

臭豆 - 外型似荷蘭豆   不過係巨型好多呢


冬瓜羅漢果龍眼冰 - 因為 Rojak 好辣   要飲番杯龍眼冰解辣   有龍眼肉喺底架 

蜜糖大樹菠蘿 - 我其實鍾意食橙色 d 同埋濕 d 嘅大樹菠蘿   不過阿表話呢隻係馬來西亞好出名架   所以又買包黎試下喇


Otak-Otak ( 燒 ) - 即場食熱辣辣好好味呀   同埋我都覺得燒係好味 d   今次口感就似食泰國嘅炸魚餅咁呢


蔥油餅 - 食第一啖覺得超勁好味呀   勁似嘉頓香蔥薄餅   所以里奧大人再買多一塊食呢   難得佢唔怕熱氣   woo

行完買完就食 Lok Lok   其實係架車黎   我地係企喺度打邊爐   自己拎咗食物去淥   之後再點醬食   咁樣食法好得意   唔好以為係車仔檔 d 湯底就求其   我就係用咗冬蔭功湯底淥菜   我又叫埋里奧大人同我一樣用冬蔭功湯底   嘩   食到條脷尖發麻   佢食完即買 100 號解辣   連阿表同小寶都話辣呀   所以我開始驚咗辣喇   不過下次都要再食過呢 ~

Lok Lok 車 - 我唔知係車黎架   成日以為係檔口仔   之後阿表話係架車   里奧大人笑住同我講話   兜咗幾次都唔知係架車黎呢 @.@





價錢牌 - 竹簽頂部有顏色   代表唔同價錢


所有食物都係一串串呢   下面係醬料   有沙爹 / 辣醬 / 甜醬   湯底有清湯底同冬蔭功湯底





我其實想將兩串一齊淥   但見 d 人會淥一串食一串   食完再淥   所以問阿表係咪要咁食法   阿表同我講話 d 人唔會食食下支簽又隊番落湯度   我覺得佢答得我好搞笑   其實我驚自己好似好心急咁咋   之後阿表話呢度 d 人習慣慢食呀


里奧大人第 1 樣揀嘅食物就係燒豬肉乾   即燒真係超級好味道   我都食咗 1 串呀


通菜 - 阿表落好多辣醬   咁我又落啦   之後佢話呢 d 辣醬係越食越辣架   嚇到我食嘅時候係咁 "鄧" 番 d 辣醬落碟度呀



魚腐 & 豬肉丸   之後仲有食西刀魚蛋   口感好得意架   但唔識點形容啊  



就係呢碟用冬蔭功湯底淥嘅通菜   辣到我死死下   又酸喎 ( 諗住車仔檔無料到添 ) 最慘係叫埋里奧大人每人一串嘛   我食到第 2 粒已經要冷靜   食第 3 粒覺得就黎死咁囉   條脷發麻   又出汗喎   好在里奧大人即去買 100 號   唔係無命都似   之後食咩都無哂味啦   呢隻辣令到
我永世難忘呀   辣到


食完喇喎   當然又要食榴槤啦   今次去榴槤街   第一檔話無貓山王   得其他品種   但我同阿表話都係想食貓山王囉   好感恩隔離檔又有喎   所以又開兩個食喇 ~




我食第 1 粒   真係無咩味喎   之後佢地食呢   又話好甘   咁小寶就食番我話無咩味果邊   佢都話無咁好味呀  但點解係都唔信我喎   嗚嗚嗚嗚




椰青 - 唔知幾錢一個   不過幾貴阿表都會叫比里奧大人飲呢   唔好等佢呱呱嘈話熱氣   哈哈

( RM16/kg   開咗 2 個   多謝阿表 & 小寶 ^^ )
食完行咗去睇其他榴槤檔   阿表用榴槤山形容佢地架   不過我地咁夜   都買得 7788 lu   好難出現榴槤山呢

今晚又成 1 點先番酒店   里奧大人仲要處理傷口先沖涼瞓覺呢 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言