2011年12月25日星期日

Day 2/6 ( Part 2/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 25-dec-2011 )

繼續行程  Part 2  ( 25-dec-2012 sun )

坐車沿途又影下相啦   影下傾下   話咁快就天黑 lu ~  


( 里奧大人見到水龍頭叫我影   阿表話係水務處黎架 )


( 平民區 )




影完去 Look Out Point - Ampang   去到要行一小段樓梯   再行上去就可以睇到 KL 夜景   沿途都有好多餐廳   坐喺度食嘢真係好好 feel   但阿表食開果間 pizza 又執咗   其他餐廳又無試過   所以唔喺呢度食喇 ~

我好驚行木板咁樣嘅樓梯   我成日覺得好唔穩陣咁囉   但唔行上去   又去唔到最好位置睇 KL 夜境喎   wow    真係好靚呀   唔係阿表帶我黎   我地又會錯失欣賞 KL 咁靚夜境嘅地方呢  ~

( Look Out Point - Ampang)

















今晚去 Mamak 檔嘅 Steven's Corner 食晚餐   雖然係平民餐   但地方好乾淨   食物又好味   唔會因為平民而求求其其   賣相樣衰衰咁   特別係個 Cheese Naan   芝士好似唔駛錢咁   多到湧出黎呀   同埋食到好多唔同款 Roti   里奧大人最開心呢   之後找數   明明我地比咗錢   點知阿表同 Waiter 打哂眼色   話帶朋友黎食   所以佢點都唔收里奧大人嘅錢   係都要比番 d 錢比里奧大人   要收小寶 d 錢   佢仲拍拍里奧大人膊頭安慰佢話 Next Time  Next Time   好搞笑呀 ~     












Roti Canai 點嘅醬有 3 款 :
Curry Dal 豆 ( 左邊 ) / Curry Ikan 魚 ( 中間 ) / Sambal  ( 右邊 )

香蕉 Roti ( 左下角 ) /  原味 Roti ( 右上角 )


我嘅 Nasi Lemak Ayam Goreng ( 炸雞 ) - 阿表話 Sambal 味道同 Madam Kwan's 有 d 唔同   不過我食唔出呀   哈哈

阿表嘅 Nasi Lemak Sotong Goreng ( 魷魚 )


Tandoori ( 咖哩雞肉 ) - 咖哩唔辣架   係好香  



Curry Kambing ( 咖哩羊肉 ) - 唔羶架   口感似食牛腩   唔講真係以為係牛腩呢

Rendang Kambing ( 乾咖哩羊肉 ) - 好羶啦   所以叫里奧大人食哂佢   因為係阿表知道里奧大人會食羊   所以特登叫比佢食呢   好感動呀


香蕉餡 Roti - 香蕉餡好特別   第 1 次食咋   當飯後甜品唔錯


Roti Planta ( 牛油 Roti ) - 阿表同 Waiter 講話第 1 碟嘅 Roit 整得唔夠好   所以第 2 次再叫牛油味嘅 Roti 就整得非常靚仔喇   好香好脆呀  


Cheese Naan - Woooooo   第 1 次見到咁多芝士   超好味呀   我主動話要 Encore   食滯都抵呀   哈哈


( 湧出黎嘅芝士 )



( 可以拉到好長架   不過我懶得行遠 d 影   同埋好想快 d 食   凍咗無咁好味嘛 )

( 估唔到 Encore 仲多芝士   好似火山爆發咁湧出黎咁呀   我覺得芝士多過包   真係超滿足呀 )



我嘅 Neslo Ais ( 咖啡 + Milo ) 
里奧大人嘅 The Tarik ( 拉茶 ) 
阿表嘅 Limau Ais ( 青檸水 ) 
小寶嘅 Ice Tea



( 佢地一見我拎起相機就笑   好合作呀下   good   對鏡頭咁敏感   真係想影佢地認真做嘢個樣都唔得添   嘩哈哈哈 )


( 我影完樓上兩位哥哥就走啦   但聽到有人叫咗幾聲 Auntie   我唔認家嘛   不過個方向係向住我叫喎   又得我一個人行   即係叫我啦   咁我又唔想咁無禮貌直行   我一拎轉臉   佢已經擺好 post 叫我影   嗚嗚嗚嗚嗚嗚   做咩叫人 Auntie 架   定係所有女人都叫 Auntie 呢   咁樣諗會舒服 d   嗚嗚嗚嗚嗚嗚 )

( 呢餐銀碼好似係 RM7x   多謝阿表 & 小寶 ^^ )


食完又到重點節目   就係食貓山王喇   今次買去阿表屋企食   一路食一路傾   一望鐘已經 1 點幾   點解 d 時間過得咁鬼快架   我地想自己坐的士番酒店   不過阿表唔比   係都要開車車我地   真係辛苦哂啊 ~


( 呢架就係榴槤車喇 )




( 原來貓山王好細個架咋 )



( RM17/kg   開咗 2 個   多謝阿表 & 小寶 ^^ )


( 左邊呢盒貓山王係甘 d   右邊嘅就甜 d   但得我覺得左甜右甘囉   食咗幾粒都係咁喎   真係好怪   所以佢地再唔相信我味蕾 lu   喔喔   而有榴槤就實有 100 號陪伴左右呢 )




番到酒店睇下自己用咗幾多錢   好似無乜用到咁   因為餐餐都係小寶比哂   咁我同里奧大人都諗定計仔   無理由要人地比哂   佢地真係出心出錢出命呀   晚晚陪到我地咁夜   又送埋我地番酒店   朝早又要接我地   再諗番起阿表叫我地兌換 RM500 咁小   更係唔想我地請客啦   好在我有計仔   咁就可以好安落咁瞓喇 ~

呢日行程完畢 ^^  

沒有留言:

發佈留言