2011年12月29日星期四

DAY 6/6 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡 ( 29-dec-2011 )

( 29-dec-2011 thu )

行程 : 酒店早餐 --> KL Tower --> 林家鋪子 @ Manjalara -->
Bestari @ Soho KL ( Solaris Mont Kiara ) --> KLIA


Wow   話咁快就 Last Day 喺 KL 喇   時間過得好快   覺得 d 時間超級唔夠用咁囉 ~

今朝又係 9 點起身食早餐   都係無炒米粉呀   點解架 ~







食完番到酒店沖涼再執好行李   之後等阿表   今朝小寶原本要番工   不過要整牙   所以佢番唔到工同埋食唔到嘢   咁將重任再次交比阿表喇   阿表帶我地去 KL Tower ~


KL Tower

  






馬來屋 - 我初初以為佢係傻佬   因為佢係咁 r 痕   後尾有人叫佢   先知道佢係跟團黎嘅呢
 



 

  
唔知點解見到椰樹好開心   加上藍天白雲   所以更加開心呢


  





    

阿表請我地去食 Farewell Lunch   就係去 Manjalare Lim Kitchen ( 林家舖子 ) 食魚麵炒腸粉喇   不過今次里奧大人話佢喉嚨唔舒服喇   因為尋晚食咗撈生嘅脆卜卜   所以都食唔到 d 炸嘢   不過唔緊要   我可以食埋佢果份 ~







西刀魚丸 ( RM6 ) - 好鮮味呀   完全唔腥




釀豆腐 ( 羊角豆 / 紅椒 / 豆腐 / 苦瓜 ) ( RM10.80 ) - 我鍾意食   不過里奧大人話鍾意香港嘅煎釀三寶   香口 d 喎   我覺得唔同食法呢

魚麵炒腸粉 ( RM7.0 ) - 好味呀   魚麵唔腥   同埋腸粉都幾煙韌





炸腐竹 ( RM1.5 x 3 ) / 炸豆根 ( RM2.50 x 2 ) / 炸水餃 ( RM4.0 ) - 脆卜卜好味道   同埋炸出黎唔多油   正

Hainan Tea 海南茶 ( RM3.50 ) - 其實同影相嘅唔一樣   點解我會知呢   就係因為店員主動話同我地換過杯   話呢杯濃得滯喎   不過我同里奧大人都唔覺得濃喎   哈哈   所以我覺得呢間店好認真對待客人呀 


     

我嘅凍白咖啡 ( RM3.50 ) / 阿表嘅桔仔酸梅 ( RM2.0 )



( 呢餐銀碼係 RM48.80   多謝阿表 ^^ )

以為食完去接小寶   點知原來係最後一擊去 Soho KL ( Solaris Mont Kiara )   Bestari Roti Tissue   因為阿表知我好想食   所以點都帶我去食呢 ~



 










Roti Tissue - 有 d 沙糖喺面架   又脆卜卜   慢慢拻黎食   超正呀   阿表話越高係代表師傅嘅功力越勁



前 : Bandung Ais ( 玫瑰+奶) 
中 : Sirap Ais ( 玫瑰) 
後 Limau Ais 

粉紅色同紅色都好飲喎   我其實好怕印度飲品架   覺得超多奶同古靈精怪   不過呢兩杯真係好好飲呢


食完再番屋企接小寶   原來小寶原本約咗牙醫 2 點   不過阿表話驚趕唔切送我地機   所以叫小寶早 d 去   如果無人做   佢可以做先   咁就可以送到我地機喎   不過佢做完牙手術好痛   但都堅持要送我地機呀   我地真係好感動好感動呀 ~


我地搭 6:45 pm 機番香港   所以 3 點半左右要開車去機場喇 ~   


藍天白雲嘅馬來西亞   再見喇

Oh  好快到機場咁呀   嗚嗚嗚嗚   真係要走喇   幸運感恩食食食 1189 公里大馬遊完美結束喇   我十萬個唔捨得呀   其實一上車去機場已經想喊啦   不過我好驚無啦啦咁快會嚇親佢地   一落車喊到我丫   嚇到里奧大人話下個月再去馬來西亞搵阿表呀 ~


去 Check-In 仲好笑   Counter 個男仔見我喊   佢好驚呀   等我冷靜咗先同我 Say Hello   逐個字 "鄧" 出黎講蝦 ~~ 佬 ~~   好搞笑 ~

入到去又再去 Old Town Coffee 飲白咖啡   唔知係咪心情好低落   所以覺得唔好飲囉   之後我去洗手間   里奧大人知我又喊   佢都話好唔捨得阿表同小寶   有 d 心酸   話見足咁多日唔係好事喎 ~









  

 
上機派咗 d 小食   之後我瞓喇   唔係講笑   真係上機先叫做停一停無喊到   因為我對眼喊到好痛   同埋個頭好痛呀   所以好快瞓咗   之後到用餐先醒   都係食咗小小咋   飛機餐真係好難食 ~







我覺得 d 坐位好 Colorful   好似好熟面口   原來係同去馬六甲嘅加油站一樣咁   d 櫈都係五顏六色好靚呀
 



今次估唔到可以買到一箱食物同醬料番香港   同埋阿表又比咗一喼零食我喎   所以要搭的士番屋企   唔係好難拎番屋企囉 ~

好在我買咗羊角豆同指天椒番香港   所以一定要第一時間拎出黎放入雪柜   點知一開喼   原來樽桔仔蜜個蓋扭唔實架   好在阿表叫我地包幾層保鮮紙   唔係成樽無哂都似 ~

呢次馬來西亞之旅真係好開心好盡慶   真係無諗過會咁囉   呢幾日阿表同小寶管接管送   又安排全程景點同美食   我同里奧大人都好感動有貴賓式款待   亦都覺得唔好意思打搞咗佢地咁耐   今次呢個 Trip 對我地黎講真係畢生難忘呀   堅架   好多謝妳地咁重視我地呀   阿表小寶   Terima Kasih ~   


幸運感恩馬來西亞遊完美結束   再次多謝阿表同小寶嘅熱情款待 Terima Kasih ^^

沒有留言:

發佈留言