2011年12月27日星期二

DAY 4/6 ( PART 2/2 ) 幸運感恩食食食精華遊 @ 馬來西亞.吉隆坡.馬六甲 ( 27-dec-2011 )

繼續行程  

之後再去街市買特產   唔係阿表帶我入去   我唔會入架   估唔到仲可以買到阿表嘅家鄉醬料 Budu 添   途經葡萄牙船    原來係圖書館   估都估唔到呀   之後去 Food Court 飲嘢抖一陣   再去埋聖地牙哥城門與炮台 ( Porta de Santiago, A, Famosa )   影下馬六甲夜境就開車食晚餐喇 ~








葡萄牙船


飲嘢 @ Food Court


聖地牙哥城門與炮台 ( Porta de Santiago, A, Famosa )








晚餐食 Satay Celup 喇   wow   呢餐又係超驚喜   個沙爹湯底超香   店員會不停加沙爹湯底   唔係加水喎   所以食到最後一刻都有超香濃沙爹味呀   下次黎又一定要再食過呀 ~


放食物嘅冰箱
 


沙爹湯底


麵包 & 青瓜 ( 任食 )



 






 

woo 每一串都索哂沙爹醬   超好味


涼水


戰績 ( 4 個人食咗 98 支 )   小寶下次會一個人挑戰 88 支   支持你呀下




我同里奧大人就飲飽食醉   小寶又要繼續開兩個幾鐘頭車番 KL   阿表又要聚精會神帶路   而我地兩個好衰呀   喺度瞓覺   到小寶入油我地先醒   原來已經到咗 KL   傾多兩傾就到酒店喇   辛苦哂阿表同小寶呢 ~

番到酒店再食蜜糖大樹菠蘿   因為再唔食就無時間食   之後就即刻沖涼   話咁快就過咗 4 晚   我開始唔捨得佢地喇   我每次去旅行都會有掛住香港嘅感覺   但今次居然無喎   仲會諗如果自己留多幾多晚會點點點添呀 ~





行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言