2011年12月19日星期一

鳳爪排骨飯 + 炸醬麵 + 菜心 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 19-dec-2011 )


( 19-dec-2011 mon  S/L )

Oh   尋晚瞓到半夜個肚有 d 唔舒服   我估個幾鐘到咁啦   但相比以前   真係差天共地囉   以前係要每隔一個鐘頭要沖一次超熱嘅熱水涼   咁先叫做舒服 d 囉 ~

本來今朝想番工   因為個肚唔痛嘛   不過個人好攰好攰   所以我都係請假休息算喇 ~ 

瞓下醒下都差唔多 4 點   我都唔敢再瞓   因為個頭作痛   同埋要出去睇醫生嘛   最緊要拎番張請假紙   唔係蝕哂呀 ~

番到屋企 hea 住過   7 點幾里奧大人打黎話驚我餓   話即刻放工買嘢食番屋企再做過   所以我話有時自己病下都唔錯   咁佢就會特別關心我咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言