2011年12月22日星期四

板長壽司 @ 九龍灣 ( 22-dec-2011 )

海鮮辣菜鍋 ( 泡菜湯底 )  - 超鹹超難食


$10 轉烏冬


蝦天婦羅壽司


帆立貝壽司


三文魚壽司


珍味廣島蠔壽司


黃旗吞拿魚


芥末鮑魚軍艦 / 貝柱軍艦

( 22-dec-2011 thu )

冬至喇   之後聖誕   之後新一年   之後過農曆新年   真係好開心呢   仍都覺得時間過得好快   所以依家更加要好好珍惜自己最愛嘅家人   老公 & 所擁有嘅嘢呢 ~

我今朝特登早一個站落車   因為要買 Lemon C+ 汽水   4 罐 $9.9 咋   其實前晚已經買咗 3 pack   尋晚同家姐講開   佢話好飲同埋佢都想買   so   咁我聽到當然要記住啦   好感恩菇場附近有超市   我買咗 7 pack   其實果度仲有 3 pack   不過我唔買啦   真係拎唔到囉 ~

早餐食腿蛋治   好在今朝 8卦又黎食   可以幫我拎汽水番菇場呢 ~



11 點幾收到 Email 會放 4 點   真係好鬼開心囉   Lunch 同 8 卦食麥記做冬   超熱氣呀 ~




家姐就好啦   公司請食 Buffet   之後佢同同事買嘢   差唔多 4 點就喺菇場附近   所以佢話接我放工   驚我重喎   咁我話今朝超市仲有 3 pack 剩   過去睇有無   點知比人買哂   我就媽咪屋企先   家姐就拎完藥番媽咪屋企喇 ~



里奧大人話放 5 點   差唔多 6 點半先走   咁我都走喇 ~  

冬至食中餐實多人   食西餐就會係食聖誕餐   所以最好食日式喇   實無人爭 ~

食到咁上下家姐又落埋黎   之後一齊行下商場   我就番屋企洗衫先   里奧大人就陪家姐睇手機 ~  

家姐今晚一定要上黎我屋企   因為佢要拎我個小盆栽番佢屋企呀   唔係幾日無水無空氣唔得了 ~  

家姐上得黎又打機囉   打打下無啦啦話我好勁   話短時間內洗衫  熨衫  浪衫喎   我話佢喺度咋   唔係想拖埋地添呀   佢10 點就走喇   我就繼續抹嘢   之後再認真執行李 lu ~

沒有留言:

發佈留言